waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet Mo dat al? Dan is de vriendschap gauw over.
ik denk dat stemmen /smsen zowie zo geen zin heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef dimi1972 het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat NET5 even mag laten weten of het stemmen op JO wel zinvol is
zonde van het geld van al die mensen die gaan sms(en) als ze toch al zeker is van haar verblijf.
[sarcasme]Gelukkig heeft ze de waarheid gesproken, dus is ze wel te vertrouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens haar zeggen had ze heel kort haar ,dus dit lijkt me dan nietgoed
Dit is exact wat ik denk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van. Jo gaat vanavond gewoon terug het huis in en Maik ook. Gaan ze een paar uur roddelen omdat ze "wat" gehoord hebben en dan gewoon slapen. Morgen gaat ook gewoon Aafke eruit en heeft Joanna verbazingwekkend veel stemmers.
Zo is ie goed mevrouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
die baby-haarband van Aafke is echt van de zotte!
Ik vind hem leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
die baby-haarband van Aafke is echt van de zotte!
en het nut van de verdwijningen is dan geld in de kluis en jankende mo streams?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik denk!
Wat ook niet klopt is de manier waarop Net5 Joanna voortrekt,hoe kun je nou drie dagen voor
een mogelijke exit iemand zo'n opdracht geven?
Op die manier krijgt zij veel meer aandacht(zendtijd) dan Sharon en Aafke,dat is voor degenen die alleen de daily zien een mooie reden om voor haar te stemmen.
Sharon en Aafke maken hierdoor simpelweg minder kans om te blijven.
Ik gok dat ze ook even naar Maik en Joanna moet als ze alle bewoners moet ondervragen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Hoeveel mensen moet lau nog? Dit gaat wel heel lang duren.
Ik snap alleen niet waarom ze Joanna uberhaupt op de nominatiestoel hebben gezet. Ze hadden ook gewoon 2 vrouwen kunnen nomineren. Dan had je dit hele gedoe niet hoeven doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik denk!
Wat ook niet klopt is de manier waarop Net5 Joanna voortrekt,hoe kun je nou drie dagen voor
een mogelijke exit iemand zo'n opdracht geven?
Op die manier krijgt zij veel meer aandacht(zendtijd) dan Sharon en Aafke,dat is voor degenen die alleen de daily zien een mooie reden om voor haar te stemmen.
Sharon en Aafke maken hierdoor simpelweg minder kans om te blijven.
Ze is klaar denk ik. Ik heb alleen gerard niet gehoord. Maar volgens een aantal had hij ook geantwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
wat moest ze doen dat (heb ik ff gemist)quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook even naar Maik en Joanna moet als ze alle bewoners moet ondervragen..
precies dat maakt het vage eraan jo is officieel niet genomineerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze Joanna uberhaupt op de nominatiestoel hebben gezet. Ze hadden ook gewoon 2 vrouwen kunnen nomineren. Dan had je dit hele gedoe niet hoeven doen.
Oh wacht die heeft ze verkapt gevraagd, hij moest kiezen als hij weer in de boeien zou zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze is klaar denk ik. Ik heb alleen gerard niet gehoord. Maar volgens een aantal had hij ook geantwoord.
voor de smsjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze Joanna uberhaupt op de nominatiestoel hebben gezet. Ze hadden ook gewoon 2 vrouwen kunnen nomineren. Dan had je dit hele gedoe niet hoeven doen.
Maik en JO nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Gerard, Alex, Karim, Aafke en Mo willen Maik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Day het volgende:
Foei! je mag niet naar een ander forumquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
Bij het andere forum gelezen dat Laura heel even Joanna gesproken heeft in de kvdw.
We krijgen donderdag gewoon het Flip-scenario: Degene die sowieso mag blijven is Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
Snap niet waar Sharon voor Jo heeft gekozen. Dat was toch als water en vuur? Of had NOG minder met Maik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gerard, Alex, Karim, Aafke en Mo willen Maik.
Flip, Sharon (en Laura zelf) willen Jo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
Bij het andere forum gelezen dat Laura heel even Joanna gesproken heeft in de kvdw.
Welk forum? Het lijkt me een poepverhaal overigensquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
dat is onzinquote:
Sexueel te aangetrokken tot de badjas vrees ik, dus stemt ze op een vrouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Snap niet waar Sharon voor Jo heeft gekozen. Dat was toch als water en vuur? Of had NOG minder met Maik?
Maik is toch ook (bijna) vrouw?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Sexueel te aangetrokken tot de badjas vrees ik, dus stemt ze op een vrouw
En dat weten ze omdat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
als je op twitter kijkt zie je ook weer genoeg meisjes voor JO gaan..... en daar gaat het ze bij net 5om.. de rest kan de kont kussenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is onzin
als men meeleest op de flora's weten ze dat jo niet positief is onder het volk ,dus zullen er weinig voor jo stemmen
aafke en sharon ,hebben meer aanhangers ,maar bellen voor/tussen die 2 had men ook gehad als jo niet op de nom stoel zat
Ja maar hij doet volgens haar blijkbaar snachts wel iets goeds bij Mo, dat wil Sjer ook wel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maik is toch ook (bijna) vrouw?
Kijk en daar gaat het mis. Ze zei tegen Faalex dat ze met een vriendin van thuis had gesproken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Welk forum? Het lijkt me een poepverhaal overigens
[/quote
Nowlive Laura zei dat toen ze uit de kvdw kwam tegen Alex.
waarom niet genaaitquote:
Ze heeft bericht van thuis gekregen over haar zieke vriendin, dat vertelde ze Alex.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef delfse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Welk forum? Het lijkt me een poepverhaal overigens
[/quote
Nowlive Laura zei dat toen ze uit de kvdw kwam tegen Alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |