Ja SPH > SPWquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
alex bij een paar kleine kinderen ,weet je het zeker...
tja, dat ze het alssmoesje gebruikt dat kan ik niet geloven, maybe ben ik te goed gelovigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik wat afstand aan het nemen ben van dit programma. Mijn eerste post in de cos rond 15.10? Wow. Ik doe dat omdat ik me alleen maar zit te ergeren en dat vind ik zonde van mijn tijd.
Lol Overal waar je kijkt op de ss site zelf, op twitter en hier lees je reactie van boze mensen.![]()
Dus laura gebruikt haar ziek vriendin als smoesje?
Spelen, Pezen en Wegwezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja SPH > SPW
En hij kan ze tenminste leren schrijven en lezen itt Laura
er is net gedrukt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef meneertje1972 het volgende:
Was ff sporten. Wat is er gebeurd ze hebben gestemd? En dan? Is dan Joanna eruit? Wat was de mededeling bij het stemmen?
Laura haar ware karakter komt steeds meer naar boven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef Kaasmix het volgende:
Goedemiddag!
Wat is er met Laura? Zie allemaal negatieve berichten staan
Whahahah lekkerding jij ook een fokster gewordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef SuGaRcAnDy het volgende:
zo maar even een eigen account aangemaakt haha
Ja moet wat he als je het niet altijd helemaal eens bent met je ventje hahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Whahahah lekkerding jij ook een fokster geworden
Ik tune ook net in, maar ik kan van de titel van de COS afleiden dat ze inderdaad hebben moeten stemmen wie er terug komt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja net uurtje gesport en ik zie dat ze hebben moeten stemmen en dat ze willen dat MAIK terugkomt alleen Sharon en Flip niet. Dus Maik komt terug? Wat is er gezegd?
geduld is een schone zaak, verder is er een zeurverbod afgekondigd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja net uurtje gesport en ik zie dat ze hebben moeten stemmen en dat ze willen dat MAIK terugkomt alleen Sharon en Flip niet. Dus Maik komt terug? Wat is er gezegd?
zeurverbod voor mo??quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, verder is er een zeurverbod afgekondigd.
isschien even goed terug lezen, laura had waarschijnlijk als missie om dat aan iedereen te vragen. that'sitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik tune ook net in, maar ik kan van de titel van de COS afleiden dat ze inderdaad hebben moeten stemmen wie er terug komt?
Nee Lauwtje moest aan iedereen vragen wie ze liever terug zagen komen en de meerderheid koos voor Maik. Maar er is neit gezegd dat diegene dan ook terugkomt. Ze komen gewoon allebei terug, gaan even staan bekvechten, slapen er een nachtjeover en morgen is alles weer koek en ei en liggen ze weer de hele dag of in bed of in de tuin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik tune ook net in, maar ik kan van de titel van de COS afleiden dat ze inderdaad hebben moeten stemmen wie er terug komt?
domme flip dan ook want die bleef net zo lang wakkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef delfse het volgende:
Het is wel leuk dat deze domme missie van maik en jo ook weer een flop is van sst . De bewoners zijn er niet ingetrapt alleen domme mo gister. En de rest ging al snel weer naar bed vanmorgen toe ze jo miste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |