Lekker ding die linker!quote:
maar je doorziet het anders prima hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat heb ik allemaal niet gezien, ik deed een lautje (oftwel ik lag nok op de bank)
verrek ja, we hebben weer beeld bij ziggo hahahahahaquote:
kunnen we straks vragen ze moet even uitrustenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef suzi1 het volgende:
en hoeveel uur de tijd heeft lau voor deze missie gehad?
ze hebben het weer omgedraaid zodat de UPC en Ziggo kijkers (= altijd stream 3) weer kunnen meekijken. 24/7 streamlock is ook zo wat hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef dimi1972 het volgende:
Lol ze weten niet wat ze willen daar
eerst paar uur een sl op 3 en 4
en nu weer op 1 en 2
Dat hoop ik niet voor haar. Dat doet haar populariteit niet goed denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik wat afstand aan het nemen ben van dit programma. Mijn eerste post in de cos rond 15.10? Wow. Ik doe dat omdat ik me alleen maar zit te ergeren en dat vind ik zonde van mijn tijd.
Lol Overal waar je kijkt op de ss site zelf, op twitter en hier lees je reactie van boze mensen.![]()
Dus laura gebruikt haar ziek vriendin als smoesje?
ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
Ik merk dat ik wat afstand aan het nemen ben van dit programma. Mijn eerste post in de cos rond 15.10? Wow. Ik doe dat omdat ik me alleen maar zit te ergeren en dat vind ik zonde van mijn tijd.
Lol Overal waar je kijkt op de ss site zelf, op twitter en hier lees je reactie van boze mensen.![]()
Dus laura gebruikt haar ziek vriendin als smoesje?
alex bij een paar kleine kinderen ,weet je het zeker...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat zou die oppasfamilie van Laura nou denken?
Zouden zij Alex in willen huren als oppas in plaats van Laura nu?
huhquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Alex snapt niet dat Gerard niet zal vallen op iemand die superflirterig is. Het hangt dus niet af van zijn vrouw....
dat dussssquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef delfse het volgende:
[..]
Mag even samen met Jo alleen zijn zonder camara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |