vandaar dat ik me afvroeg waar die verbazing van je vandaan kwamquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een vrij goede opsomming maar die had net zo goed van 10 minuten vanochtend kunnen zijn
ff rustig heb meer te doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha kweet niet meer, is alweer tien minuten geleden
Jezus is Je zus en Tjezus is Tjeerd zijn zus.. Who the fuck is Tjeerd??quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jezus, maar over Tjezus. Ken je die niet?
Ben benieuwd ook weer weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef Day het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen en me alvast verheugen op de geplastificeerde mams van Jo.
ik vind dat jullie mijn naam misbruikenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef bergenzand het volgende:
[..]
Jezus is Je zus en Tjezus is Tjeerd zijn zus.. Who the fuck is Tjeerd??
Verrekt.. Ik wist niet dat je mijn zoon wasquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind dat jullie mijn naam misbruiken
Hoi Tjeerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind dat jullie mijn naam misbruiken
Shit, Aafke staat erbij. Gaat niet lukken, dan. (zonder SOA)quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef versabommie het volgende:
Opdracht voor Alex voor 8000 euro ( ja dat is veel ja!): "Swaffel Aafke, Sharon, Monique en Philip keihard in hun gezicht en kom ermee weg zonder kleerscheuren of soa's"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |