hij heette Jezusquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer leren Fokkers EENS een keer het verschil tussen IS en EENS?
Tjezus, twee keer in één post.
doe je niet je bent verslaafd en je vindt het heerlijk te katten op de slapers enzo. Maar het programma valt wel tegen dat vind ik ook. Ik word er ook gek van. Het had zo veel leuker kunnen zijn. Ook die stomme zakloopopdrachten. maja...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Stability het volgende:
wat een flop is dit programma ! ik ga er denk ik ook mee stoppen als ik nog langer slapende gekken zie.
Of hoe je SOWIESO schrijft....quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer leren Fokkers EENS een keer het verschil tussen IS en EENS?
Tjezus, drie keer in één post.
nou, ik zit er echt over te denken hoor, dit is toch geen tv maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
doe je niet je bent verslaafd en je vindt het heerlijk te katten op de slapers enzo. Maar het programma valt wel tegen dat vind ik ook. Ik word er ook gek van. Het had zo veel leuker kunnen zijn. Ook die stomme zakloopopdrachten. maja...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En die had ook eens last van een bekstekker.
nee, vertel !quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jezus, maar over Tjezus. Ken je die niet?
dat mens is een lopende tragiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan wel echt zijn maar is totaal ongegrond.
Was die niet Stand-in bij de Ttubbies?quote:
vertel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
Dit topic begint licht absurdistische trekjes te vertonen
we passen ons goed aan aan de beeldenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
Dit topic begint licht absurdistische trekjes te vertonen
als er in het huis geen actie is, dan doen we het hier maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:27 schreef Aimy het volgende:
Jullie gaan errug snel vandaag... kan 't niet ff wat langzamer? Ben niet zo snel!
Inderdaad, of enigsinds.....i.p.v. enigszins.quote:
Als jij kaas weet te maken van de post reeks van de laatste 10 minuten ben je een koningquote:
Ja, ten allen tijdequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, of enigsinds.....i.p.v. enigszins.
Soms tenenkrommend, maar drie keer in twee zinnen zo'n fout, is echt erg.
Of sowieso hoe je Überhaupt schrijft!quote:
King Bommiequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als jij kaas weet te maken van de post reeks van de laatste 10 minuten ben je een koning
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of sowieso hoe je Überhaupt schrijft!![]()
Jawohl!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als jij kaas weet te maken van de post reeks van de laatste 10 minuten ben je een koning
Hij ontkent het zelf stellig. Heeft wel iets aandoenlijks, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
zoooooooooooooo zeg ,die Flip is echt helemaal hoteldebotel van joanne ,ga het bijna zielig vinden (bijna he ?)
Ok jij bent koning eenoogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |