ja vanaf de bank in portoquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Kan niet want die zit vanaaf live bij bart
nee jij ziet er gewoon jong uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef trollie67 het volgende:
ze hebben wel allemaal van die oude koppen met die leefttijd....of is mijn monitor niet helemaal goed??
Iets té snelquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef superkokje het volgende:
de cossen gaan weer lekker snel vandaag![]()
![]()
en Jo zonder flipquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef delfse het volgende:
[..]
Mo is ook niks zonder Maik net als Philip zonder Jo .
NET5 wil vernieuwend zijn qua RLS, dus vanaf aanvang SSTNL geen openlijk gesex en zeker niet op tv! Alleen bewegende dekbedden zijn toegestaan, opdat er een beschaafde en vooral eerlijke en aantrekkelijke show van gemaakt kan worden....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Ik vind het zoizo al een zeer preutse bedoeling daar hoor
in al die andere RLS zoende en sexste ze gewoon open en bloot
nee hier lopen ze moeilijk te doen om hun tietjes te verbergen eerst nieuw shirt aan dan andere heel moeilijk er onderuit trekken
van de zomer liggen ze weer volop topless op het strand
waar overigens meer mensen het dan zien.
niet dat ik graag sex van hun zie ofzow hoor
maar waarom in godsnaam zo moeilijk doen.
hoe zouden M en J zich op de hooizolder gedragenquote:
kan die daar ook een keer mee dansen voor zijn fluitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Stability het volgende:
ik ben nu niet blij met karim !! gaat ie een FLUIT maken![]()
hahaha kijken of ie er ook in pastquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan die daar ook een keer mee dansen voor zijn fluit
als varkens in het stro uiteraard..ooit anders gezien??quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoe zouden M en J zich op de hooizolder gedragen
NET5 is een beetje de "Nintendo" onder de commerciële zenders, netjes en braaf dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
NET5 wil vernieuwend zijn qua RLS, dus vanaf aanvang SSTNL geen openlijk gesex en zeker niet op tv! Alleen bewegende dekbedden zijn toegestaan, opdat er een beschaafde en vooral eerlijke en aantrekkelijke show van gemaakt kan worden....
(Wie denkt er dat ik ook tekstschrijver kan worden bij NET5?)
Heeft ie eindelijk een excuus voor onzedige voorstellen, ben je het er net mee eens.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Stability het volgende:
ik ben nu niet blij met karim !! gaat ie een FLUIT maken![]()
ga vast naar schiphol dan met een vlaggetje ofzoquote:
quote:
of beter met een dolfijn..een konijn..en een tarzanquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef Stability het volgende:
[..]
ga vast naar schiphol dan met een vlaggetje ofzo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil ook gaan slapen! Maar dat zullen ze hier wel raar vinden..
nee hoor, ga maar slapen. jij speelt toch geen spel waar je 100.000 mee kunt winnen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil ook gaan slapen! Maar dat zullen ze hier wel raar vinden..
Ik heb het geheim van Net5 geraden .....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Berenjenafok het volgende:
Op 1 april komen ze terug, dat was de grap van Net5
Nee, op 1 april sluiten ze de zender zodat ze het nog als grap kunnen verkopen naar de adverteerders....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Berenjenafok het volgende:
Op 1 april komen ze terug, dat was de grap van Net5
Had het meer over mijn collega'squote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Stability het volgende:
[..]
nee hoor, ga maar slapen. jij speelt toch geen spel waar je 100.000 mee kunt winnen?
die mogen ook gaan slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Had het meer over mijn collega's
Karim vind ik de laatste dagen wat chagrijnig overkomen, viel mij op iigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Day het volgende:
Leuk, een SV verslag tikken op je ipad.![]()
Back to the streams, karim reageerde net weer zijn ergenissen op de andere bewoners af op gerard. Wordt vervelend en vind het ook een beetje laf eigenlijk.
herstel van mn post: ja die vinden het raar als je gaat slapen bedoel je...kan me er wat bij voorstellen jaquote:
Waterglijbaan staat droog, denk ik....quote:
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Karim vind ik de laatste dagen wat chagrijnig overkomen, viel mij op iig
Hij is ontzettend gevoelig voor de sfeer in dat huis, ergert zich aan het gedrag van bepaalde bewoners, maar spreekt dat niet uit en reageert het vervolgens af op gerard die hem wil helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Karim vind ik de laatste dagen wat chagrijnig overkomen, viel mij op iig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Stability het volgende:
[..]
herstel van mn post: ja die vinden het raar als je gaat slapen bedoel je...kan me er wat bij voorstellen ja
Dat kan het team van GAK nog weleens uit elkaar laten drijven, hopelijk niet maar heb het gevoel dat Karim steeds meer afglijdt van Gerard en Alexquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
geef verdomme toch eens een sanktie voor dat bedhangen de hele dag. is toch niet normaal meer als je aan een spel meedoet en zoveel geld kunt winnen? wat een faalhaas is die stem zeg! zeker ook een vriendje van falex?
Zeg, ga jij sv eens lezen, heb me verrot getikt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...
Ik weet het niet helemaal wis en zeker maar volgens mij was het in BB op een gegeven moment verboden om overdag op de slaapkamer te komen en zeker niet op bed mocht gaan liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
geef verdomme toch eens een sanktie voor dat bedhangen de hele dag. is toch niet normaal meer als je aan een spel meedoet en zoveel geld kunt winnen? wat een faalhaas is die stem zeg! zeker ook een vriendje van falex?
Is een taktiek van Faalex.... Hij wil Lauwra in een coma vervelen zodat ie ook eens kan doen dat ie sex heeft.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze vinden laura en alex ook raar dat die nu al in bed liggen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, ga jij sv eens lezen, heb me verrot getikt!
Denk dat je gelijk hebt, overigens.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Day en heksje, jullie zijn geweldig!
Dank voor de updates
sorryquote:
doe rustig!! denk aan je hart je moet no langer mee... dadelijk eindig je zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef Stability het volgende:
er staat iet klaar in het labyrinth...laura : "ik gok mn vruchtensap" MAAR NIET UIT JE NEST KOMEN OM TE KIJKEN HE, PAAL HOOFD!
met SL's doe je het beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
nou nou spannend hoor er stond iets klaar, de wasmanddenk ga even een leuk verslagje in elkaar flansen dacht echt het is nu tijd voor wat spannends, nou ka moeilijk typen, jaaaaaaa de stemmmmmmmmmmm en het labyrinth en meer blablabla
Waar zijn die gouden middag telefoontijden, komen ze tenminste met hun luie saaie kutkopjes uit het bed...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
nou nou spannend hoor er stond iets klaar, de wasmanddenk ga even een leuk verslagje in elkaar flansen dacht echt het is nu tijd voor wat sopannends, nou ka moeilijk typen, jaaaaaaa de stemmmmmmmmmmm en het labyrinth en meer blablabla
hahahha sowwie...kon er ff nix aan doen, ik erger me dood aan die twee, maar bedankt voor je bezorgdheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe rustig!! denk aan je hart je moet no langer mee... dadelijk eindig je zo
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe rustig!! denk aan je hart je moet no langer mee... dadelijk eindig je zo
[ link | afbeelding ]
Altijd toch op woensdag? En zaterdag krijgen de bewoners weer hun (schone) was retourquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
nou nou spannend hoor er stond iets klaar, de wasmanddenk ga even een leuk verslagje in elkaar flansen dacht echt het is nu tijd voor wat spannends, nou ka moeilijk typen, jaaaaaaa de stemmmmmmmmmmm en het labyrinth en meer blablabla
Ja maar BONG ga toch niet een verslag over een wasmand makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Altijd toch op woensdag? En zaterdag krijgen de bewoners weer hun (schone) was retour
kan Flip die vuile strings van Joanna in weggooien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Altijd toch op woensdag? En zaterdag krijgen de bewoners weer hun (schone) was retour
Je kent me toch...quote:
ja wat een ransbak die flip he? 2 slipjes stiekum achterhouden om te kunnen sniffenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan Flip die vuile strings van Joanna in weggooien.
Even tellen hoeveel remsporen er zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar BONG ga toch niet een verslag over een wasmand makenje kan ver met me gaan maar met dit
het is om te huilen
dat komt omdat er meer spanning in de verhalen zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat komt omdat die beter voorspelbaar zijn
heb jij dan niet gezien dat Flip 2 onderbroeken van Beppie onder zijn matras had verstopt, ja was vlak voor de SLquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan Flip die vuile strings van Joanna in weggooien.
Aan de overkant van de gracht, waar ik woon, woonde een paar jaar geleden een man, die voor het raam, licht aan..... gordijnen open, panties aan het sniffen was, elke avond. Paar avonden lachen en daarna niet meer gekeken, want het was gewoon te onnozel voor woorden,quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wat een ransbak die flip he? 2 slipjes stiekum achterhouden om te kunnen sniffen
triest figuur ook jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Aan de overkant van de gracht, waar ik woon, woonde een paar jaar geleden een man, die voor het raam, licht aan..... gordijnen open, panties aan het sniffen was, elke avond. Paar avonden lachen en daarna niet meer gekeken, want het was gewoon te onnozel voor woorden,
ja had ook een lange zeiltrip gemaakt zonder Fennekequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
gerard kan er wel mee omgaan dat hij fenneke een tijd niet ziet. hij gaat toch veel vaker langer van huis weg ?
ja en dat zullen er nog wel meer zijn geweest. en waarom ook niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had ook een lange zeiltrip gemaakt zonder Fenneke
Zou je denken? Heb eerder het gevoel dat het zich ontzettend stoort aan de kortzichtigheid en egoïsme van sommige bewoners. Hij gaf net in het gesprek met gerard ook aan dat hij vindt dat sommige overgevoelig reageren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kent me toch...
Enfin, ik denk dat Karim er ook een beetje doorheen zit ivm Laura. Hij vind d'r echt leuk heb ik het idee... Het toenemende geklef met Alex irriteert ons al, laat staan hoe het op hem moet overkomen...
Volgens mij hebben die twee het ook gewoon heel goed en leuk samen. Bij sommige relaties zit in het loslaten juist de sterkte van de band... Ze zijn al sinds hun tienertijd samen, dat redt je alleen als je elkaar los kunt laten volgens mij...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
gerard kan er wel mee omgaan dat hij fenneke een tijd niet ziet. hij gaat toch veel vaker langer van huis weg ?
Serieus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij dan niet gezien dat Flip 2 onderbroeken van Beppie onder zijn matras had verstopt, ja was vlak voor de SL
Maar kijkend naar haar foto zei hij dat hij "zin had.."quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
ik ben nu al in het stadium dat ik niet eens meer wil dat karim wat met die lantaarnpaal zou krijgen. ik kan dat mens niet meer zien, ik gun karim toch wel wat beters hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Day het volgende:
[..]
Zou je denken? Heb eerder het gevoel dat het zich ontzettend stoort aan de kortzichtigheid en egoïsme van sommige bewoners. Hij gaf net in het gesprek met gerard ook aan dat hij vindt dat sommige overgevoelig reageren.
was het maar waar, dan had je me kunnen opvegenquote:
Ik ben er van overtuigd dat het geklef tussen Alex en Laura hem meer zeer doet dan hij toe wil geven. Als je niet lekker in je vel zit pak je alle andere irritante dingen ook veel zwaarder op. Ik vind dat hij veranderd is sinds de handboeienopdracht, vandaar deze verklaring...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Day het volgende:
[..]
Zou je denken? Heb eerder het gevoel dat het zich ontzettend stoort aan de kortzichtigheid en egoïsme van sommige bewoners. Hij gaf net in het gesprek met gerard ook aan dat hij vindt dat sommige overgevoelig reageren.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
weer een kadotje in het labyrinth wat zal het zijn.................een wasmachine misschien
klopt, maar daarna werd de rest weggeknipt...wie weet wat hij erachteraan zei...misschien wel , ik heb zin.........om te gaan zeilen.......knippen en plakken zijn ze goed in hoor, bij nep5quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar kijkend naar haar foto zei hij dat hij "zin had.."
nep 5 doet ggoed zijn bestquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Jootje begint al aardig in te lopen!![]()
[ afbeelding ]
15 mei krijg je je vakantiegeld, dus lekker maar veel bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ben je nou alweer je hele salaris aan het ver smsen PBquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, misschien, zal er eens gaan letten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat het geklef tussen Alex en Laura hem meer zeer doet dan hij toe wil geven. Als je niet lekker in je vel zit pak je alle andere irritante dingen ook veel zwaarder op. Ik vind dat hij veranderd is sinds de handboeienopdracht, vandaar deze verklaring...
Die gaat veruit de meeste stemmen krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Haha.. dit is alleen maar een poll hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je nou alweer je hele salaris aan het ver smsen PBecht meis hopeloze zaak ze lichten je op waar je bijstaat
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gaat veruit de meeste stemmen krijgen
Ook vooral sympathie stemmen ivm de relatie die verbroken is door haar inmiddels ex-vriendje Dennis, wat als het goed is vanavond in de uitzending bekendgemaakt wordt aan het publiek.
gewenning he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef K_L het volgende:
Dat Laura 1 opgelegde fake relatie aangaat oké .. maar dat ze er nu nog eentje doet
ja #@#$@$@Y%@@!%$@%#quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
alweer streamlock op 3 en 4 ?
[ afbeelding ]
die golddigger doet toch alles voor het geld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef K_L het volgende:
Dat Laura 1 opgelegde fake relatie aangaat oké .. maar dat ze er nu nog eentje doet
Er gebeurd nu toch niet veel dus is een SL leuker om te zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog leuker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, misschien, zal er eens gaan letten.
Persoonlijk vind ik dat hij wel een leukere en intelligentere vrouw kan krijgen.
Daarin herken je de echte vriendschappen. Dat zijn die waar mensen gewoon stil naast elkaar kunnen zitten en het niet ongemakkelijk wordt...quote:
als ze het maar bekend maken aan haar...of is haar keffer belangrijker als haar relatie..uhhh...tja..stomme vraag..natuurlijk is di datquote:
ohhhh dus je gaat nog sms en, nou PB niet meer dan 2 eurie he zo zonde van je zuurverdiende geldquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. dit is alleen maar een poll hoor
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan er wel mee omgaan maar ik begin er sterk aan te twijfelen of ik zo lang zonder Gerard ga kunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
Scherp opgemerktquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.
He!, ik kreeg hele rare dingen toen ik op jouw SST.nl naam ging googlen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.
Ik vind hem briljant, maar ook Fenneke is een tof wijf! Beide zou ik zo met open armen in m'n vriendenkring verwelkomen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Hij kan er wel mee omgaan maar ik begin er sterk aan te twijfelen of ik zo lang zonder Gerard ga kunnen
Gerard en Fenneke lijken mij ook hele leuke en sympathieke mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant, maar ook Fenneke is een tof wijf! Beide zou ik zo met open armen in m'n vriendenkring verwelkomen.
hahaha nee , gerard heeft zn hand onder zn kussen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze ziet er behoorlijk fout uit, de hand van geer op karim zijn buik en dat gezichie van karimjo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze ziet er behoorlijk fout uit, de hand van geer op karim zijn buik en dat gezichie van karimjo
ah... thanks. Het zou fijn zijn als Ziggo een beetje meeschakelt met de streams die wel uitgezonden worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze komen me een beetje over als... doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, ondanks dat hij miljonair is...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gerard en Fenneke lijken mij ook hele leuke en sympathieke mensen
Helaas gaat dat niet omdat stream 3 direct gefeed wordt naar het digitale kanaal, dat kan niet apart geschakeld wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef dasaliz het volgende:
[..]
ah... thanks. Het zou fijn zijn als Ziggo een beetje meeschakelt met de streams die wel uitgezonden worden.
die 2 zijn vrienden voor het leven gewordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef Stability het volgende:
ah lief van karim ...hij zegt dat hij zich rot voelt omdat hij 2 keer rot tegen gerard heeft gedaan
JA duh maar het idee is leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha nee , gerard heeft zn hand onder zn kussen.....
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef Stability het volgende:
ah lief van karim ...hij zegt dat hij zich rot voelt omdat hij 2 keer rot tegen gerard heeft gedaan
Het zijn net échte mensen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef bergenzand het volgende:
[..]
ze komen me een beetje over als... doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, ondanks dat hij miljonair is...
quote:
quote:
Bedoel je die hatepage? Haha.. dat is nog een erfenisje van mijn digistalker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
He!, ik kreeg hele rare dingen toen ik op jouw SST.nl naam ging googlen!
Toch zou ik dar niet blijven pikken als ik gerard was, vriend of niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die 2 zijn vrienden voor het leven geworden
Doen wat Mama Jo voorschrijft, wat Ma zegt moet opgevolgd worden, anders billekoek aka pannekoekquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:25 schreef Day het volgende:
Als de afzondering van jo gebruikt wordt om haar op de hoogte te brengen van haat thuissituatie, ben ik wel heel erg benieuwd wat ze doet. Blijven of eruit gaan om haar relatie te redden? Dat het niet lekker liep tussen die 2 was vanaf week 1 al duidelijk, dus ben benieuwd of ze nu voor zichzelf kiest. Dat is nl wel 1 ding wat ik echt wel geloof bij haar; ze had in die relatie niet veel te vertellen.
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
vind de sfeer echt heerlijk zo daar zonder joanne ,veel relaxter
200.000 % fakking zeker weten !quote:
Ja die, en die foto's ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedoel je die hatepage? Haha.. dat is nog een erfenisje van mijn digistalker.
Die heb ik indertijd na een paar laffe acties op usenet uit z'n hol gerookt en even met al z'n NAW-gegevens op internet gezet. Dit was zijn wraakactie.
Hij zit nu trouwens voor een paar jaartjes op hotel op kosten van de belastingbetaler
nee maar denk buiten straks dat het dikke vrienden worden en misschien dat Gerard karim helpt iets op te starten lijkt me echt zo iemand die Gerard, heb je hem dan gaat hij door het vuur voor je denk hetzelfde van karim en ook van Sharonquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Toch zou ik dar niet blijven pikken als ik gerard was, vriend of niet.
Als er besloten word dat Jo naar huis moet gaan, zul je zien dat ze ineens in de peilingen gaat dalen... Nu ze nog hoog staat zal ze niet naar huis gaan, en is er besloten haar niet te vertellen over de thuissituatie...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:25 schreef Day het volgende:
Als de afzondering van jo gebruikt wordt om haar op de hoogte te brengen van haat thuissituatie, ben ik wel heel erg benieuwd wat ze doet. Blijven of eruit gaan om haar relatie te redden? Dat het niet lekker liep tussen die 2 was vanaf week 1 al duidelijk, dus ben benieuwd of ze nu voor zichzelf kiest. Dat is nl wel 1 ding wat ik echt wel geloof bij haar; ze had in die relatie niet veel te vertellen.
Waarom word er altijd gedacht als iemand miljonair is dat hij "nieuwe vrienden" iets helpt op te startenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar denk buiten straks dat het dikke vrienden worden en misschien dat Gerard karim helpt iets op te starten lijkt me echt zo iemand die Gerard, heb je hem dan gaat hij door het vuur voor je denk hetzelfde van karim en ook van Sharon
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
jo word afgevoerd...sirenes ! ze heeft het nieuws ontvangen
dat dus ! allemaal aasgierenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom word er altijd gedacht als iemand miljonair is dat hij "nieuwe vrienden" iets helpt op te starten![]()
Dat gaat die helemaal niet doen![]()
Ik denk wel dat ze elkaar na de show nog gaan zien en regelmatig contact houden sms-je of telefoontje e.d.
Haha.. Zoveel haar heb ik nog niet eens op m'n hoofd zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja die, en die foto's ?Hairy stuff!
Hallo Allemaal weer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als er besloten word dat Jo naar huis moet gaan, zul je zien dat ze ineens in de peilingen gaat dalen... Nu ze nog hoog staat zal ze niet naar huis gaan, en is er besloten haar niet te vertellen over de thuissituatie...
het zijn echte mensen, alleen hebben ze wat meer geld dan de gemiddelde NLerquote:
Jo gaat nog niet naar huis. Nog lange niet, nog lange niet!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als er besloten word dat Jo naar huis moet gaan, zul je zien dat ze ineens in de peilingen gaat dalen... Nu ze nog hoog staat zal ze niet naar huis gaan, en is er besloten haar niet te vertellen over de thuissituatie...
En mamma verzint wel weer een nieuwe ingreep.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:32 schreef MargrietV het volgende:
Jo is dakloos, mag gratis overnachten op de operatietafel in de kliniek.
Misschien kunnen d'r lippen aan elkaar vast gezet wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
En mamma verzint wel weer een nieuwe ingreep.
Gerard is BAASSSSquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef wildstar het volgende:
Geer tegen Karim, als er vannacht weer een bewoner weggaat.......maak mij dan niet wakker![]()
![]()
![]()
![]()
correctie in de kelder bij de tweede hands operatietafelsquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:32 schreef MargrietV het volgende:
Jo is dakloos, mag gratis overnachten op de operatietafel in de kliniek.
het is echt opvallend he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef knagsje het volgende:
wat een rust zeg sinds die drolleJo uit beeld is....heerlijk
werkelijk....???quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef knagsje het volgende:
wat een rust zeg sinds die drolleJo uit beeld is....heerlijk
Ik ook, veel beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
vind de sfeer echt heerlijk zo daar zonder joanne ,veel relaxter
Ja, het is nu gelukkig niet saai..quote:
Als het eruit ziet als een kamper, het klinkt als een kamper, dan is het meestal een kamperquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Weet iemand trouwens of die Dennix een burger is of dat hij ook van de wagens komt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, het is nu gelukkig niet saai..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef Stability het volgende:
jo word afgevoerd...sirenes ! ze heeft het nieuws ontvangen
En voor onze broodnodige rust zitten we ook aan de stream gekluisterdquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Day het volgende:
Ik mis jo totaal niet, eerlijk gezegd. Wel effe rustig.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, het is nu gelukkig niet saai..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat ?? mo wil naar de toneelschool ,riep ik al 300 cossen terug
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dan zou half Nederland op een kamp wonen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als het eruit ziet als een kamper, het klinkt als een kamper, dan is het meestal een kamper
Op UPC is het niet beter.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zelfs mijn streamlock op Ziggo ziet er interessanter uit
Aha! Verklaring waarom ze er zo lang mogelijk in wil blijven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
als KIESPIJNquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
werkelijk....???
Ik mis haar nu al.
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
heeft ze niet nodig lijkt me
en weet ook wie het zijn:)quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gerard weet wel hoe je backstabber zegt
Het is mooier wanneer iemand hier neerzet wat hij zegt ipv hoor baas Geer, niet iedereen kan baas Geer horen !quote:
Hoor hem toch duidelijk hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is mooier wanneer iemand hier neerzet wat hij zegt ipv hoor baas Geer, niet iedereen kan baas Geer horen !
sorry maar ik tik niet zo snelquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is mooier wanneer iemand hier neerzet wat hij zegt ipv hoor baas Geer, niet iedereen kan baas Geer horen !
Ik heb jo niet nodig om de hele dag op te geilen, dat is jouw afdeling.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En voor onze broodnodige rust zitten we ook aan de stream gekluisterd
ik ook maar niet aan die FEEKSquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Dat het even rustig is nu Joanna weg is vind ik wel oké maar ik hoop wel dat ze terugkomt, ik erger me graag.
Gaat niet om mij, gaat om mensen die streams niet kunnen kijken omdat ze werken! Is leuk als ze de cos terug kunnen lezen met wat er gebeurdquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef bergenzand het volgende:
sommige hier hebben schijnbaar nog niet gehoord van het verschijnsel streams via internet
we hebben herr flip en klef en bef toch nog om ons aan te ergerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Dat het even rustig is nu Joanna weg is vind ik wel oké maar ik hoop wel dat ze terugkomt, ik erger me graag.
Daarom begrijp ik de SL niet op tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef bergenzand het volgende:
sommige hier hebben schijnbaar nog niet gehoord van het verschijnsel streams via internet
juist, capje dan maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gaat niet om mij, gaat om mensen die streams niet kunnen kijken omdat ze werken! Is leuk als ze de cos terug kunnen lezen met wat er gebeurd
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Stability het volgende:
[..]
we hebben herr flip en klef en bef toch nog om ons aan te ergeren
Namens de hardwerkende mensen, dankje lieverdquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, capje dan maar
[ link | afbeelding ]
Zal die Rat niet leukvinden dat ze haar vergeten ;9quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Dark het volgende:
Het gesprek tussen Geer, Karim, Flip en Mo gaat over termieten en boktorren
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, capje dan maar
[ link | afbeelding ]
Die wekken wat mij betreft net iets minder mijn ergernis op, die wekken mijn verveling op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Stability het volgende:
[..]
Waarom luisteren we hier eigenlijk naar??quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Dark het volgende:
Het gesprek tussen Geer, Karim, Flip en Mo gaat over termieten en boktorren
Van een lid van de regie???quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef MargrietV het volgende:
Ze komen Joanna ophalen, heeft iets geslikt.
Dat komt omdat ze bij Net 5 nog meer slapen dan de bewoners van het SST-kot.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik de SL niet op tv
vind het eerder pepi en kokkiquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Stability het volgende:
[..]
Baas Geer speelt het spel zoals het moetquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zal die Rat niet leukvinden dat ze haar vergeten ;9
peppi en kokkie waren leuk! er moet verschil zijn hoorquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef K_L het volgende:
De hele dag 'rustige, gezellige, knusse' streams begint aardig te vervelen
reclame?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Rustig???
Schrik me telkens rot met die K*t reclame
sharon fluistert tenminste voor de mic, die ze daarvoor speciaal voor haar mond houdt.quote:
Want maik en jo zorgen elke dag voor spannende streams?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef K_L het volgende:
De hele dag 'rustige, gezellige, knusse' streams begint aardig te vervelen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef dasaliz het volgende:
Laura wil ingelicht worden bij ups en downs. Volgens mij heeft ze alleen maar downs.
De vriendin van Lui is ziek, ............iets ergs, ups en downs..............ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
waarom zegt Mo... hallo wat is daar aan de hand en rent weg
Parasister!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
waarom zegt Mo... hallo wat is daar aan de hand en rent weg
Maik niet Jo is nog wel redelijk aanwezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Want maik en jo zorgen elke dag voor spannende streams?
Er is, wat mij betreft best veel gebeurd vandaag.
De vader van een vriendin van Lau is ziekquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Dark het volgende:
[..]
De vriendin van Lui is ziek, ............iets ergs, ups en downs..............ofzo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Dark het volgende:
[..]ik trap niet in de leugens van Laura, gaat al aardig in de richting van pathologische leugenares
De vriendin van Lui is ziek, ............iets ergs, ups en downs..............ofzo
zit die maik daar op de hooizolder met jootjequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
als het nog langer duurt gaat ze naar huis
En dat getuigd niet van intelligentiequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Parasister!
Ze is alleen maar bezig met Maik in dr kop
Ze zegt toch echt "haar vriendin"quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van Lau is ziek
caps?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
zit die maik daar op de hooizolder met jootje
het bekende verhaal, dan uren janken en dan mag ze Maik weer zien na een zeikmissie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
als het nog langer duurt gaat ze naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |