Zal die Rat niet leukvinden dat ze haar vergeten ;9quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Dark het volgende:
Het gesprek tussen Geer, Karim, Flip en Mo gaat over termieten en boktorren
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, capje dan maar
[ link | afbeelding ]
Die wekken wat mij betreft net iets minder mijn ergernis op, die wekken mijn verveling op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Stability het volgende:
[..]
we hebben herr flip en klef en bef toch nog om ons aan te ergeren
Waarom luisteren we hier eigenlijk naar??quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Dark het volgende:
Het gesprek tussen Geer, Karim, Flip en Mo gaat over termieten en boktorren
Van een lid van de regie???quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:30 schreef MargrietV het volgende:
Ze komen Joanna ophalen, heeft iets geslikt.
Dat komt omdat ze bij Net 5 nog meer slapen dan de bewoners van het SST-kot.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik de SL niet op tv
vind het eerder pepi en kokkiquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Stability het volgende:
[..]
we hebben herr flip en klef en bef toch nog om ons aan te ergeren
Baas Geer speelt het spel zoals het moetquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zal die Rat niet leukvinden dat ze haar vergeten ;9
peppi en kokkie waren leuk! er moet verschil zijn hoorquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef K_L het volgende:
De hele dag 'rustige, gezellige, knusse' streams begint aardig te vervelen
reclame?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Rustig???
Schrik me telkens rot met die K*t reclame
sharon fluistert tenminste voor de mic, die ze daarvoor speciaal voor haar mond houdt.quote:
Want maik en jo zorgen elke dag voor spannende streams?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef K_L het volgende:
De hele dag 'rustige, gezellige, knusse' streams begint aardig te vervelen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef dasaliz het volgende:
Laura wil ingelicht worden bij ups en downs. Volgens mij heeft ze alleen maar downs.
De vriendin van Lui is ziek, ............iets ergs, ups en downs..............ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
waarom zegt Mo... hallo wat is daar aan de hand en rent weg
Parasister!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef MargrietV het volgende:
waarom zegt Mo... hallo wat is daar aan de hand en rent weg
Maik niet Jo is nog wel redelijk aanwezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Day het volgende:
[..]
Want maik en jo zorgen elke dag voor spannende streams?
Er is, wat mij betreft best veel gebeurd vandaag.
De vader van een vriendin van Lau is ziekquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Dark het volgende:
[..]
De vriendin van Lui is ziek, ............iets ergs, ups en downs..............ofzo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Dark het volgende:
[..]ik trap niet in de leugens van Laura, gaat al aardig in de richting van pathologische leugenares
De vriendin van Lui is ziek, ............iets ergs, ups en downs..............ofzo
zit die maik daar op de hooizolder met jootjequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
als het nog langer duurt gaat ze naar huis
En dat getuigd niet van intelligentiequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Parasister!
Ze is alleen maar bezig met Maik in dr kop
Ze zegt toch echt "haar vriendin"quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
De vader van een vriendin van Lau is ziek
caps?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
zit die maik daar op de hooizolder met jootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |