quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
geef verdomme toch eens een sanktie voor dat bedhangen de hele dag. is toch niet normaal meer als je aan een spel meedoet en zoveel geld kunt winnen? wat een faalhaas is die stem zeg! zeker ook een vriendje van falex?
Zeg, ga jij sv eens lezen, heb me verrot getikt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...
Ik weet het niet helemaal wis en zeker maar volgens mij was het in BB op een gegeven moment verboden om overdag op de slaapkamer te komen en zeker niet op bed mocht gaan liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
geef verdomme toch eens een sanktie voor dat bedhangen de hele dag. is toch niet normaal meer als je aan een spel meedoet en zoveel geld kunt winnen? wat een faalhaas is die stem zeg! zeker ook een vriendje van falex?
Is een taktiek van Faalex.... Hij wil Lauwra in een coma vervelen zodat ie ook eens kan doen dat ie sex heeft.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze vinden laura en alex ook raar dat die nu al in bed liggen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, ga jij sv eens lezen, heb me verrot getikt!
Denk dat je gelijk hebt, overigens.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Day en heksje, jullie zijn geweldig!
Dank voor de updates
sorryquote:
doe rustig!! denk aan je hart je moet no langer mee... dadelijk eindig je zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef Stability het volgende:
er staat iet klaar in het labyrinth...laura : "ik gok mn vruchtensap" MAAR NIET UIT JE NEST KOMEN OM TE KIJKEN HE, PAAL HOOFD!
met SL's doe je het beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
nou nou spannend hoor er stond iets klaar, de wasmanddenk ga even een leuk verslagje in elkaar flansen dacht echt het is nu tijd voor wat spannends, nou ka moeilijk typen, jaaaaaaa de stemmmmmmmmmmm en het labyrinth en meer blablabla
Waar zijn die gouden middag telefoontijden, komen ze tenminste met hun luie saaie kutkopjes uit het bed...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
nou nou spannend hoor er stond iets klaar, de wasmanddenk ga even een leuk verslagje in elkaar flansen dacht echt het is nu tijd voor wat sopannends, nou ka moeilijk typen, jaaaaaaa de stemmmmmmmmmmm en het labyrinth en meer blablabla
hahahha sowwie...kon er ff nix aan doen, ik erger me dood aan die twee, maar bedankt voor je bezorgdheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe rustig!! denk aan je hart je moet no langer mee... dadelijk eindig je zo
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe rustig!! denk aan je hart je moet no langer mee... dadelijk eindig je zo
[ link | afbeelding ]
Altijd toch op woensdag? En zaterdag krijgen de bewoners weer hun (schone) was retourquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
nou nou spannend hoor er stond iets klaar, de wasmanddenk ga even een leuk verslagje in elkaar flansen dacht echt het is nu tijd voor wat spannends, nou ka moeilijk typen, jaaaaaaa de stemmmmmmmmmmm en het labyrinth en meer blablabla
Ja maar BONG ga toch niet een verslag over een wasmand makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Altijd toch op woensdag? En zaterdag krijgen de bewoners weer hun (schone) was retour
kan Flip die vuile strings van Joanna in weggooien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Altijd toch op woensdag? En zaterdag krijgen de bewoners weer hun (schone) was retour
Je kent me toch...quote:
ja wat een ransbak die flip he? 2 slipjes stiekum achterhouden om te kunnen sniffenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan Flip die vuile strings van Joanna in weggooien.
Even tellen hoeveel remsporen er zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar BONG ga toch niet een verslag over een wasmand makenje kan ver met me gaan maar met dit
het is om te huilen
dat komt omdat er meer spanning in de verhalen zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
dat komt omdat die beter voorspelbaar zijn
heb jij dan niet gezien dat Flip 2 onderbroeken van Beppie onder zijn matras had verstopt, ja was vlak voor de SLquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kan Flip die vuile strings van Joanna in weggooien.
Aan de overkant van de gracht, waar ik woon, woonde een paar jaar geleden een man, die voor het raam, licht aan..... gordijnen open, panties aan het sniffen was, elke avond. Paar avonden lachen en daarna niet meer gekeken, want het was gewoon te onnozel voor woorden,quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wat een ransbak die flip he? 2 slipjes stiekum achterhouden om te kunnen sniffen
triest figuur ook jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Aan de overkant van de gracht, waar ik woon, woonde een paar jaar geleden een man, die voor het raam, licht aan..... gordijnen open, panties aan het sniffen was, elke avond. Paar avonden lachen en daarna niet meer gekeken, want het was gewoon te onnozel voor woorden,
ja had ook een lange zeiltrip gemaakt zonder Fennekequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
gerard kan er wel mee omgaan dat hij fenneke een tijd niet ziet. hij gaat toch veel vaker langer van huis weg ?
ja en dat zullen er nog wel meer zijn geweest. en waarom ook niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had ook een lange zeiltrip gemaakt zonder Fenneke
Zou je denken? Heb eerder het gevoel dat het zich ontzettend stoort aan de kortzichtigheid en egoïsme van sommige bewoners. Hij gaf net in het gesprek met gerard ook aan dat hij vindt dat sommige overgevoelig reageren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kent me toch...
Enfin, ik denk dat Karim er ook een beetje doorheen zit ivm Laura. Hij vind d'r echt leuk heb ik het idee... Het toenemende geklef met Alex irriteert ons al, laat staan hoe het op hem moet overkomen...
Volgens mij hebben die twee het ook gewoon heel goed en leuk samen. Bij sommige relaties zit in het loslaten juist de sterkte van de band... Ze zijn al sinds hun tienertijd samen, dat redt je alleen als je elkaar los kunt laten volgens mij...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
gerard kan er wel mee omgaan dat hij fenneke een tijd niet ziet. hij gaat toch veel vaker langer van huis weg ?
Serieus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij dan niet gezien dat Flip 2 onderbroeken van Beppie onder zijn matras had verstopt, ja was vlak voor de SL
Maar kijkend naar haar foto zei hij dat hij "zin had.."quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
ik ben nu al in het stadium dat ik niet eens meer wil dat karim wat met die lantaarnpaal zou krijgen. ik kan dat mens niet meer zien, ik gun karim toch wel wat beters hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Day het volgende:
[..]
Zou je denken? Heb eerder het gevoel dat het zich ontzettend stoort aan de kortzichtigheid en egoïsme van sommige bewoners. Hij gaf net in het gesprek met gerard ook aan dat hij vindt dat sommige overgevoelig reageren.
was het maar waar, dan had je me kunnen opvegenquote:
Ik ben er van overtuigd dat het geklef tussen Alex en Laura hem meer zeer doet dan hij toe wil geven. Als je niet lekker in je vel zit pak je alle andere irritante dingen ook veel zwaarder op. Ik vind dat hij veranderd is sinds de handboeienopdracht, vandaar deze verklaring...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Day het volgende:
[..]
Zou je denken? Heb eerder het gevoel dat het zich ontzettend stoort aan de kortzichtigheid en egoïsme van sommige bewoners. Hij gaf net in het gesprek met gerard ook aan dat hij vindt dat sommige overgevoelig reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |