nee hoor, ga maar slapen. jij speelt toch geen spel waar je 100.000 mee kunt winnen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil ook gaan slapen! Maar dat zullen ze hier wel raar vinden..
Ik heb het geheim van Net5 geraden .....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Berenjenafok het volgende:
Op 1 april komen ze terug, dat was de grap van Net5
Nee, op 1 april sluiten ze de zender zodat ze het nog als grap kunnen verkopen naar de adverteerders....quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Berenjenafok het volgende:
Op 1 april komen ze terug, dat was de grap van Net5
Had het meer over mijn collega'squote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Stability het volgende:
[..]
nee hoor, ga maar slapen. jij speelt toch geen spel waar je 100.000 mee kunt winnen?
die mogen ook gaan slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Had het meer over mijn collega's
Karim vind ik de laatste dagen wat chagrijnig overkomen, viel mij op iigquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Day het volgende:
Leuk, een SV verslag tikken op je ipad.![]()
Back to the streams, karim reageerde net weer zijn ergenissen op de andere bewoners af op gerard. Wordt vervelend en vind het ook een beetje laf eigenlijk.
herstel van mn post: ja die vinden het raar als je gaat slapen bedoel je...kan me er wat bij voorstellen jaquote:
Waterglijbaan staat droog, denk ik....quote:
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Karim vind ik de laatste dagen wat chagrijnig overkomen, viel mij op iig
Hij is ontzettend gevoelig voor de sfeer in dat huis, ergert zich aan het gedrag van bepaalde bewoners, maar spreekt dat niet uit en reageert het vervolgens af op gerard die hem wil helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Karim vind ik de laatste dagen wat chagrijnig overkomen, viel mij op iig
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Stability het volgende:
[..]
herstel van mn post: ja die vinden het raar als je gaat slapen bedoel je...kan me er wat bij voorstellen ja
Dat kan het team van GAK nog weleens uit elkaar laten drijven, hopelijk niet maar heb het gevoel dat Karim steeds meer afglijdt van Gerard en Alexquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
geef verdomme toch eens een sanktie voor dat bedhangen de hele dag. is toch niet normaal meer als je aan een spel meedoet en zoveel geld kunt winnen? wat een faalhaas is die stem zeg! zeker ook een vriendje van falex?
Zeg, ga jij sv eens lezen, heb me verrot getikt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij er een beetje doorheen zit, dan reageer je dat meestal af op de mensen die het dichtste bij je staan...
Ik weet het niet helemaal wis en zeker maar volgens mij was het in BB op een gegeven moment verboden om overdag op de slaapkamer te komen en zeker niet op bed mocht gaan liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
geef verdomme toch eens een sanktie voor dat bedhangen de hele dag. is toch niet normaal meer als je aan een spel meedoet en zoveel geld kunt winnen? wat een faalhaas is die stem zeg! zeker ook een vriendje van falex?
Is een taktiek van Faalex.... Hij wil Lauwra in een coma vervelen zodat ie ook eens kan doen dat ie sex heeft.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze vinden laura en alex ook raar dat die nu al in bed liggen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, ga jij sv eens lezen, heb me verrot getikt!
Denk dat je gelijk hebt, overigens.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Day en heksje, jullie zijn geweldig!
Dank voor de updates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |