quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
weer een kadotje in het labyrinth wat zal het zijn.................een wasmachine misschien
klopt, maar daarna werd de rest weggeknipt...wie weet wat hij erachteraan zei...misschien wel , ik heb zin.........om te gaan zeilen.......knippen en plakken zijn ze goed in hoor, bij nep5quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar kijkend naar haar foto zei hij dat hij "zin had.."
nep 5 doet ggoed zijn bestquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Jootje begint al aardig in te lopen!![]()
[ afbeelding ]
15 mei krijg je je vakantiegeld, dus lekker maar veel bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ben je nou alweer je hele salaris aan het ver smsen PBquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, misschien, zal er eens gaan letten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat het geklef tussen Alex en Laura hem meer zeer doet dan hij toe wil geven. Als je niet lekker in je vel zit pak je alle andere irritante dingen ook veel zwaarder op. Ik vind dat hij veranderd is sinds de handboeienopdracht, vandaar deze verklaring...
Die gaat veruit de meeste stemmen krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Haha.. dit is alleen maar een poll hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je nou alweer je hele salaris aan het ver smsen PBecht meis hopeloze zaak ze lichten je op waar je bijstaat
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gaat veruit de meeste stemmen krijgen
Ook vooral sympathie stemmen ivm de relatie die verbroken is door haar inmiddels ex-vriendje Dennis, wat als het goed is vanavond in de uitzending bekendgemaakt wordt aan het publiek.
gewenning he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef K_L het volgende:
Dat Laura 1 opgelegde fake relatie aangaat oké .. maar dat ze er nu nog eentje doet
ja #@#$@$@Y%@@!%$@%#quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
alweer streamlock op 3 en 4 ?
[ afbeelding ]
die golddigger doet toch alles voor het geld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef K_L het volgende:
Dat Laura 1 opgelegde fake relatie aangaat oké .. maar dat ze er nu nog eentje doet
Er gebeurd nu toch niet veel dus is een SL leuker om te zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog leuker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, misschien, zal er eens gaan letten.
Persoonlijk vind ik dat hij wel een leukere en intelligentere vrouw kan krijgen.
Daarin herken je de echte vriendschappen. Dat zijn die waar mensen gewoon stil naast elkaar kunnen zitten en het niet ongemakkelijk wordt...quote:
als ze het maar bekend maken aan haar...of is haar keffer belangrijker als haar relatie..uhhh...tja..stomme vraag..natuurlijk is di datquote:
ohhhh dus je gaat nog sms en, nou PB niet meer dan 2 eurie he zo zonde van je zuurverdiende geldquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. dit is alleen maar een poll hoor
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan er wel mee omgaan maar ik begin er sterk aan te twijfelen of ik zo lang zonder Gerard ga kunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
gerard kan er wel mee omgaan dat hij fenneke een tijd niet ziet. hij gaat toch veel vaker langer van huis weg ?
Scherp opgemerktquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.
He!, ik kreeg hele rare dingen toen ik op jouw SST.nl naam ging googlen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.
Ik vind hem briljant, maar ook Fenneke is een tof wijf! Beide zou ik zo met open armen in m'n vriendenkring verwelkomen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef voxy317 het volgende:
[..]
Hij kan er wel mee omgaan maar ik begin er sterk aan te twijfelen of ik zo lang zonder Gerard ga kunnen
Gerard en Fenneke lijken mij ook hele leuke en sympathieke mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant, maar ook Fenneke is een tof wijf! Beide zou ik zo met open armen in m'n vriendenkring verwelkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |