hahaha nee , gerard heeft zn hand onder zn kussen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze ziet er behoorlijk fout uit, de hand van geer op karim zijn buik en dat gezichie van karimjo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze ziet er behoorlijk fout uit, de hand van geer op karim zijn buik en dat gezichie van karimjo
ah... thanks. Het zou fijn zijn als Ziggo een beetje meeschakelt met de streams die wel uitgezonden worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat betekent waarschijnlijk dat ze opnamen in de geheime kamer maken. Bij opnamen in de KVDW zijn stream 1 en 2 altijd gelockt.
ze komen me een beetje over als... doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, ondanks dat hij miljonair is...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gerard en Fenneke lijken mij ook hele leuke en sympathieke mensen
Helaas gaat dat niet omdat stream 3 direct gefeed wordt naar het digitale kanaal, dat kan niet apart geschakeld wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef dasaliz het volgende:
[..]
ah... thanks. Het zou fijn zijn als Ziggo een beetje meeschakelt met de streams die wel uitgezonden worden.
die 2 zijn vrienden voor het leven gewordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef Stability het volgende:
ah lief van karim ...hij zegt dat hij zich rot voelt omdat hij 2 keer rot tegen gerard heeft gedaan
JA duh maar het idee is leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:23 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha nee , gerard heeft zn hand onder zn kussen.....
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef Stability het volgende:
ah lief van karim ...hij zegt dat hij zich rot voelt omdat hij 2 keer rot tegen gerard heeft gedaan
Het zijn net échte mensen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef bergenzand het volgende:
[..]
ze komen me een beetje over als... doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, ondanks dat hij miljonair is...
quote:
quote:
Bedoel je die hatepage? Haha.. dat is nog een erfenisje van mijn digistalker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
He!, ik kreeg hele rare dingen toen ik op jouw SST.nl naam ging googlen!
Toch zou ik dar niet blijven pikken als ik gerard was, vriend of niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die 2 zijn vrienden voor het leven geworden
Doen wat Mama Jo voorschrijft, wat Ma zegt moet opgevolgd worden, anders billekoek aka pannekoekquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:25 schreef Day het volgende:
Als de afzondering van jo gebruikt wordt om haar op de hoogte te brengen van haat thuissituatie, ben ik wel heel erg benieuwd wat ze doet. Blijven of eruit gaan om haar relatie te redden? Dat het niet lekker liep tussen die 2 was vanaf week 1 al duidelijk, dus ben benieuwd of ze nu voor zichzelf kiest. Dat is nl wel 1 ding wat ik echt wel geloof bij haar; ze had in die relatie niet veel te vertellen.
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
vind de sfeer echt heerlijk zo daar zonder joanne ,veel relaxter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |