Alles, alles, alles en nog eens allesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef Markeerstift het volgende:
Noem minstens vier dingen uit het huis van Jan Smit die Yolanthe na de breuk in een van de vrachtwagens laadde.
Iets specifieker graagquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alles, alles, alles en nog eens alles
Het beddengoed van Maxima en Willem Alexanderquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja eh.. de citruspers, de wcborstel, de gastenhanddoeken en het bed.
6, bij mijn wetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef Ole het volgende:
Zo dat is een pittige! Hoeveel heeft ze er inmiddels?
Shiloh geloof ik. Ik overrule en reken het goedquote:
Maar ze heeft er nog meer: Pax, Maddox, Zahara, Shiloh, Knox en Vivienne.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Shiloh geloof ik. Ik overrule en reken het goed![]()
Volgende vraag
Nog beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:32 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ze heeft er nog meer: Pax, Maddox, Zahara, Shiloh, Knox en Vivienne.
Welke actrice liet zich kaalscheren voor een film?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Ik weet niet of de vragensteller er nog is, maar post een nieuwe zou ik zeggen
Demi Moore voor G I Janequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef June. het volgende:
[..]
Welke actrice liet zich kaalscheren voor een film?
Larry Fortenski.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef kvd het volgende:
dat was toch Richard Burton ofzo...en dan hd ze ook nog die jonge man, iets van bouwvakker ofzo (deed iets in de bouw). Weet nog wel dat hij (lang) in zo'n afkickcentrum zat
hij jaquote:
zat het zo, heb ik het net omgekeerd in mn hoofd zitten hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben er al twee!
Larry heeft ze in die kliniek leren kennen
Sorry, moest wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij zijn alledrie de actrices goed, maar waar de vragensteller heen is.....
Buddy bear?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok
Hoe heet de pasgeboren zoon van Jamie Oliver?
Buddy Bearquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok
Hoe heet de pasgeboren zoon van Jamie Oliver?
Volgens mij niet. Nieuwe vraag:quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]jij was de eerste.
We doen niet aan punten lees ik in de OP?
Heb ik tot mijn schaamte nog nooit gezien. Moet ik eens doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sidenote; Blackadder was ook fantastisch
Die zijn goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Laat ik beginnen met Simon Cowell en Paula Abdul.
Piers Morgan en J.Loquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Laat ik beginnen met Simon Cowell en Paula Abdul.
J.Lo is goed, de andere niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Piers Morgan en J.Lo
E: of was dat America's got Talent? /confused
Die ene die ontslagen is omdat ie homo was. En aan de cokequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef Jurk het volgende:
Dat was toch met Thorne uit The Bold? Ik weet alleen niet welke van alle Thornes
Bella Beer natuurlijk. Of in elk geval zijn grootste liefde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef Ole het volgende:
Wie was de eerste vrouw van Ron Brandsteder?
Patty Brard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef Ole het volgende:
Wie was de eerste vrouw van Ron Brandsteder?
Goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed!quote:
Ik vind het eerlijk gezegd toch een gedoe. maar als er meer zijn die het wel willen:ga je gang!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er nog meer mensen voor toch een puntentelling? Weinig extra moeite en leuk om bij te houden wie de échte kenners zijn
O ja, dat is waar ook. Was die dan ook verkleed?quote:
ja als taxichauffeurquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Ole het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Was die dan ook verkleed?
niet he...zij is natuurlijk redelijk negatief in het nieuws geweest vanwege de inbraak...quote:
Deze open laten en een andere vraag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik had inderdaad de "niet" gemist![]()
Ik denk niet dat ik de anderen ken...
Klopt. Ik bedoel dus dattie ook een presentator was van het programma 'Taxi',quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja! Leeft die nog? Die was toch HIV positief?
Ja, I know X-)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoel dus dattie ook een presentator was van het programma 'Taxi',
Goed!quote:
Deze vind ik iets vollediger idd! De destijds-vriend van Geer had een kind verwekt bij Sylvana, de zus van Marco.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef kvd het volgende:
Heeft het iets te maken met de ex van Gerard die kinderen kreeg met de zus van Marco?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Grunsfan het volgende:
Ben Stiller?
(en justin dan natuurlijk)
juistquote:
Ow, ik wist niet dat zij gedate hadden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef kvd het volgende:
[..]
juist
Flap-du-Pomme +1
controlaltdelete 1
Markeerstift 1
Muis006 1
June. 2
MissBliss 2
Spees_Eend 5
Jurk 1
tong80 1
rubbereend 1
kvd 2
Flappe-du-Pomme 3
Oh ja, daar was ik niet echt duidelijk in. Bastiaan heeft er natuurlijk ook vier. Matt Damon eigenlijk niet. Zijn vrouw is geen celeb... hmmm... nou ja, dan had ik de vraag duidelijker moeten stellen.quote:
Nee hoor, ik tel hem goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Telt ie wel of wil je een nieuwe stellen?
ik zeg hij teltquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Telt ie wel of wil je een nieuwe stellen?
quote:
Spees-Eend +1quote:
Of course!quote:
quote:
quote:
herkenbaar....gelukkig hoef ik niet meer te studeren, maar dan nog....dingen die mijn vriend verteld vergeet ik regelmatig maar als het om showbizz gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Soms vraag ik me weleens af waarom deze informatie altijd wel in 1x blijft hangen en tentamenstof nog niet eens als ik het 10x lees. Zal mijn oppervlakkigheid wel zijn
![]()
quote:
Oh sorry! Ik las idd alleen dat van Gerriequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb hem al geraden toch? In mijn post over Gerry Kneteman
ze hebben allemaal gastrollen in Gleequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat hebben deze vier mensen gemeen? (behalve dat ze allemaal acteurs zijn, het antwoord is iets minder obvious)
Gwyneth Paltrow
Anne Hathaway
John Stamos
Kathy Griffin
Ik denk ik doe een iets moeilijkerequote:
dichtbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet alleen dat hij toen voor de grap had gezegd dat ze Ashley en Mary-Kate heetten
Ik denk in ieder geval Holly?
jepquote:
mila kunisquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Over wie gaat het gerucht dat zij nu/ onlangs een fling heeft/ had met Justin Timberlake?
Yup.quote:
10 seconde...mooie tijdquote:
Die zijn alvast goed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef kvd het volgende:
ik kom op 3
1 cameron diaz
2 britney spears
5 nicole ritchie
Nee Lindsay en Kirsten zijn niet goed! Maar je moet ze allemaal goed hebben maar omdat nummer 3 nog niet geraden is krijgt diegene die hem raadt het punt. Dus niet iemand die er 3 heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Jurk het volgende:
Hmmmm
1) Cameron Diaz
2) Britney?
3) Lindsey L?
4) Megan Fox
5) Nicole Ritchie
Volgens mij heb ik er 3 goed
Ja ze is wel blond. Ik denk dat dit voor meer mensen een ohja wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef kvd het volgende:
dit is een oh-ja....die houding waarin ze staat/loopt...
is het wel een blonde dame?
Owja, LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef kvd het volgende:
[..]
denk het niet...borsten van Thurman in bikini
[ afbeelding ]
Hquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerste letter van de voornaam?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerste letter van de voornaam?
Woooohoow!quote:
Wil.I.Amquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hihi, die had ik anders écht niet geraden...
Met wie had dramaqueen Perez Hilton het enige tijd geleden zodanig aan de stok, dat hij op Twitter een paniekbericht stuurde dat iedereen 911 moest bellen want... I am bleeeeeeding!!!!! Oh My God!!!!!
Doeka +1quote:
Good old Rita Hovingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef doeka het volgende:
Als we dan toch met punten doen, mag ik dan ook mijn eerste punt van de Ron Brandsteder-Patty Brard-vraag?![]()
Een oudje dan:
Wie had er in 1976 een hit met 'Laat mij alleen?'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Good old Rita Hoving
en heb je punten aangepast
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef kvd het volgende:
[..]
kvd +1
controlaltdelete 1
Markeerstift 1
Muis006 1
June. 2
MissBliss 2
Spees_Eend 9
Jurk 2
tong80 1
rubbereend 1
kvd 8
Flappe-du-Pomme 6
Doeka 2
Ik heb het even opgezocht en het is volgens mij goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef lezzer het volgende:
Mathilde Willink
(er van uitgaande dat je Karel Willink bedoelt)
Betty White!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef kvd het volgende:
Wie is er straks te zien in de amerikaanse uitvoering van Benidorm Basterds?
Muis006 +1quote:
oh, daar gaan we...Catharina Amalia, dan zit er nog een Victoria in, en de naam van haar moeder geloof ik (zal wel Maria ofzo zijn) en Beatrix?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Wat is de volledige naam van Prinses Amalia?
Hint: ze heeft 1-2 3 4 5 namen.
Bijna goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef kvd het volgende:
[..]
oh, daar gaan we...Catharina Amalia, dan zit er nog een Victoria in, en de naam van haar moeder geloof ik (zal wel Maria ofzo zijn) en Beatrix?
Ook nietquote:
JOEHOE...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook niet
Zal ik het maar zeggen? Carmen.
Punt gaat naar kvd.
controlaltdelete 1
Markeerstift 1
Muis006 2
June. 2
MissBliss 2
Spees_Eend 9
Jurk 2
tong80 1
rubbereend 1
kvd 9
Flappe-du-Pomme 6
Doeka 2
Lezzer 1
Ja degene die een punt krijgt stelt de volgende vraagquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:25 schreef lezzer het volgende:
-effe tussendoor, had ik meteen een vraag moeten stellen weer?-
Nou ik zou de vraagsteller wel even de gelegenheid geven om te beoordelen (ik had je in dit geval even het punt gegeven) en als het heel lang duurt en je weet het echt zeker dan kan je wat mij betreft wel een nieuwe vraag stellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef lezzer het volgende:
Oh, dus als je zeker weet dat het goed is mag je gewoon een nieuwe vraag stellen?
-ik had een mooie vervolgvraag namelijk-
Laura en Alex?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:18 schreef kvd het volgende:
[..]
JOEHOE...
een makkelijke...welke 2 secret story deelnemers zijn getrouwd?
Klopt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef Jurk het volgende:
Coppola! Zonder wiki. Hij is toch een neefje ofzo?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef Jurk het volgende:
Hee, ik heb 3 punten, jahMijn punt een beetje aan kvd geven...
Mariska Hargitay is bekend van Law&Order SVU. Welke Hollywood ster was haar moeder?
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef Jurk het volgende:
Mariska Hargitay is bekend van Law&Order SVU. Welke Hollywood ster was haar moeder?
Jane Mansfieldquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:40 schreef Jurk het volgende:
Kloptquote:
Gloria Vanderbiltquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Helaas er gaat geen belletje rinkelen bij mij
Ow van die stinkende paarse zwaan parfumquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gloria Vanderbilt
Verzin jij maar een nieuwe want ik moet weg.
Is dat dat vriendinnetje van Justin Bieber? Selena Gomez?quote:
Nee dat is ze niet! Ze is nog jonger!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat dat vriendinnetje van Justin Bieber? Selena Gomez?
Vast niet, maar ik wil ook meedoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |