Ik vind het eerlijk gezegd toch een gedoe. maar als er meer zijn die het wel willen:ga je gang!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er nog meer mensen voor toch een puntentelling? Weinig extra moeite en leuk om bij te houden wie de échte kenners zijn
O ja, dat is waar ook. Was die dan ook verkleed?quote:
ja als taxichauffeurquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Ole het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Was die dan ook verkleed?
niet he...zij is natuurlijk redelijk negatief in het nieuws geweest vanwege de inbraak...quote:
Deze open laten en een andere vraag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik had inderdaad de "niet" gemist![]()
Ik denk niet dat ik de anderen ken...
Klopt. Ik bedoel dus dattie ook een presentator was van het programma 'Taxi',quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja! Leeft die nog? Die was toch HIV positief?
Ja, I know X-)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoel dus dattie ook een presentator was van het programma 'Taxi',
Goed!quote:
Deze vind ik iets vollediger idd! De destijds-vriend van Geer had een kind verwekt bij Sylvana, de zus van Marco.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef kvd het volgende:
Heeft het iets te maken met de ex van Gerard die kinderen kreeg met de zus van Marco?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Grunsfan het volgende:
Ben Stiller?
(en justin dan natuurlijk)
juistquote:
Ow, ik wist niet dat zij gedate hadden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef kvd het volgende:
[..]
juist
Flap-du-Pomme +1
controlaltdelete 1
Markeerstift 1
Muis006 1
June. 2
MissBliss 2
Spees_Eend 5
Jurk 1
tong80 1
rubbereend 1