Buddy bear?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok
Hoe heet de pasgeboren zoon van Jamie Oliver?
Buddy Bearquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok
Hoe heet de pasgeboren zoon van Jamie Oliver?
Volgens mij niet. Nieuwe vraag:quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]jij was de eerste.
We doen niet aan punten lees ik in de OP?
Heb ik tot mijn schaamte nog nooit gezien. Moet ik eens doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sidenote; Blackadder was ook fantastisch
Die zijn goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Laat ik beginnen met Simon Cowell en Paula Abdul.
Piers Morgan en J.Loquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Laat ik beginnen met Simon Cowell en Paula Abdul.
J.Lo is goed, de andere niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Piers Morgan en J.Lo
E: of was dat America's got Talent? /confused
Die ene die ontslagen is omdat ie homo was. En aan de cokequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef Jurk het volgende:
Dat was toch met Thorne uit The Bold? Ik weet alleen niet welke van alle Thornes
Bella Beer natuurlijk. Of in elk geval zijn grootste liefde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef Ole het volgende:
Wie was de eerste vrouw van Ron Brandsteder?
Patty Brard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef Ole het volgende:
Wie was de eerste vrouw van Ron Brandsteder?
Goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |