Ik vind het eerlijk gezegd toch een gedoe. maar als er meer zijn die het wel willen:ga je gang!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er nog meer mensen voor toch een puntentelling? Weinig extra moeite en leuk om bij te houden wie de échte kenners zijn
O ja, dat is waar ook. Was die dan ook verkleed?quote:
ja als taxichauffeurquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Ole het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Was die dan ook verkleed?
niet he...zij is natuurlijk redelijk negatief in het nieuws geweest vanwege de inbraak...quote:
Deze open laten en een andere vraag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik had inderdaad de "niet" gemist![]()
Ik denk niet dat ik de anderen ken...
Klopt. Ik bedoel dus dattie ook een presentator was van het programma 'Taxi',quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja! Leeft die nog? Die was toch HIV positief?
Ja, I know X-)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoel dus dattie ook een presentator was van het programma 'Taxi',
Goed!quote:
Deze vind ik iets vollediger idd! De destijds-vriend van Geer had een kind verwekt bij Sylvana, de zus van Marco.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef kvd het volgende:
Heeft het iets te maken met de ex van Gerard die kinderen kreeg met de zus van Marco?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Grunsfan het volgende:
Ben Stiller?
(en justin dan natuurlijk)
juistquote:
Ow, ik wist niet dat zij gedate hadden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef kvd het volgende:
[..]
juist
Flap-du-Pomme +1
controlaltdelete 1
Markeerstift 1
Muis006 1
June. 2
MissBliss 2
Spees_Eend 5
Jurk 1
tong80 1
rubbereend 1
kvd 2
Flappe-du-Pomme 3
Oh ja, daar was ik niet echt duidelijk in. Bastiaan heeft er natuurlijk ook vier. Matt Damon eigenlijk niet. Zijn vrouw is geen celeb... hmmm... nou ja, dan had ik de vraag duidelijker moeten stellen.quote:
Nee hoor, ik tel hem goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Telt ie wel of wil je een nieuwe stellen?
ik zeg hij teltquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Telt ie wel of wil je een nieuwe stellen?
quote:
Spees-Eend +1quote:
Of course!quote:
quote:
quote:
herkenbaar....gelukkig hoef ik niet meer te studeren, maar dan nog....dingen die mijn vriend verteld vergeet ik regelmatig maar als het om showbizz gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Soms vraag ik me weleens af waarom deze informatie altijd wel in 1x blijft hangen en tentamenstof nog niet eens als ik het 10x lees. Zal mijn oppervlakkigheid wel zijn
![]()
quote:
Oh sorry! Ik las idd alleen dat van Gerriequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb hem al geraden toch? In mijn post over Gerry Kneteman
ze hebben allemaal gastrollen in Gleequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat hebben deze vier mensen gemeen? (behalve dat ze allemaal acteurs zijn, het antwoord is iets minder obvious)
Gwyneth Paltrow
Anne Hathaway
John Stamos
Kathy Griffin
Ik denk ik doe een iets moeilijkerequote:
dichtbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet alleen dat hij toen voor de grap had gezegd dat ze Ashley en Mary-Kate heetten
Ik denk in ieder geval Holly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |