jepquote:
mila kunisquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Over wie gaat het gerucht dat zij nu/ onlangs een fling heeft/ had met Justin Timberlake?
Yup.quote:
10 seconde...mooie tijdquote:
Die zijn alvast goed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef kvd het volgende:
ik kom op 3
1 cameron diaz
2 britney spears
5 nicole ritchie
Nee Lindsay en Kirsten zijn niet goed! Maar je moet ze allemaal goed hebben maar omdat nummer 3 nog niet geraden is krijgt diegene die hem raadt het punt. Dus niet iemand die er 3 heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Jurk het volgende:
Hmmmm
1) Cameron Diaz
2) Britney?
3) Lindsey L?
4) Megan Fox
5) Nicole Ritchie
Volgens mij heb ik er 3 goed
Ja ze is wel blond. Ik denk dat dit voor meer mensen een ohja wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef kvd het volgende:
dit is een oh-ja....die houding waarin ze staat/loopt...
is het wel een blonde dame?
Owja, LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef kvd het volgende:
[..]
denk het niet...borsten van Thurman in bikini
[ afbeelding ]
Hquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerste letter van de voornaam?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerste letter van de voornaam?
Woooohoow!quote:
Wil.I.Amquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hihi, die had ik anders écht niet geraden...
Met wie had dramaqueen Perez Hilton het enige tijd geleden zodanig aan de stok, dat hij op Twitter een paniekbericht stuurde dat iedereen 911 moest bellen want... I am bleeeeeeding!!!!! Oh My God!!!!!
Doeka +1quote:
Good old Rita Hovingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef doeka het volgende:
Als we dan toch met punten doen, mag ik dan ook mijn eerste punt van de Ron Brandsteder-Patty Brard-vraag?![]()
Een oudje dan:
Wie had er in 1976 een hit met 'Laat mij alleen?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |