Als ik nou maar elke keer serieus kijk als ik wat zeg, dan lijkt het heel watquote:
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Flow3r het volgende:
Prachtig toch hoe Mo verongelijkt is![]()
Alsof Maik er alleen in zit om haar te plezieren lol.
Die jongen speelt voor ZICHZELF , wat een domme doos , hij heeft net zoveel kans op die ton als zij
dat weet Mo niet, die denkt dat Maik er in is gezet om haar naar de finale te helpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar50.000 ipv ton
je liegt het toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
Oh deelname van Laura aan het gesprek, ze zegt "nee"![]()
![]()
Kan ik het alleen maar mee eens zijn, bollo;)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
vond hem wel logische
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat Alex dit uiteindelijk wint. Hij is de enige die nog een beetje de streams tot leven brengt!
goh, vreemdquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Darklight het volgende:
Alex doet een voorstel, maar niemand reageert echt
Als ik zijn haar zo zie, zou ik em eerder Sneep noemen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Oooh, Voldemort heeft een vriendje dat honger heeft...hij wil wat gaan eten
je bedoelt voldemortquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat Alex dit uiteindelijk wint. Hij is de enige die nog een beetje de streams tot leven brengt!
Recht van de snelste kudt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet ik nu ook gaan stampvoeten en boos worden?
Ik had LAPO en iemand anders opent een nieuw topic....
Ik denk dat Laura en Alex weer plat liggen zodra Laura haar haar droog is.
volgens mij sprong er bij mij toch een slotje opquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
bofkont !quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef dimi1972 het volgende:
Goede smorgens Fokkers
ik stream en Fok weer mee
Zolang het rustig is op de zaak dan hehehe
nu eerst Koffie
Beetje kinderachtig om op iemand die geen vlieg kwaad doet nu dezelfde naampraktijken toe te passen als bij die ongelooflijke asociale teringtokkies uit dat rls programma met die vette Jaap! En dat is gelijk het laatste woord wat ik over dat vullisprogramma heb gezegdquote:
Racekak Galore!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
De inwoners zijn aan de diarree, de race, de dunne, de spetterpoep.
Ze zit nu naast Monique, die gaat ze nog effe kussen en strelen, en "tuurlijk" en "absoluut" zeggen zoals ze dat zo goed kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat is het nu net, tis een slapjanus eerste klas, een meeloper. maar ondertussen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om op iemand die geen vlieg kwaad doet nu dezelfde naampraktijken toe te passen als bij die ongelooflijke asociale teringtokkies uit dat rls programma met die vette Jaap! En dat is gelijk het laatste woord wat ik over dat vullisprogramma heb gezegd
Hoeft heur haar niet droog voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
je vergeet schijterijquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
Omdat hij honger heeft, anders lag Glimhoofd nu alweer op bedquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu moet Alex wel helpen met het ontbijt; unieke beelden!
Duhhhh, verkeerde been uit bed gestapt? Kijk maar naar MIquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Recht van de snelste kudt!Claim hier je topic: [ afbeelding ]
Snap je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
jezussssssssssss monique, de rls draait niet om jou hoor .
Da's toch het stadium voor ze uit hun poepertje piesen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhh, verkeerde been uit bed gestapt? Kijk maar naar MI
Dat ze Laura de NSB-slet nu niet negeren, die zo zat te slijmen bij JO. Nu ineens aanpappen bij anderen.
Ow ze loopt al naar Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand.
Bij Mo werkt het blijkbaar zo. Dat zij denkt dat dat ook voor anderen geldt is haar handicap.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Zieke gedachte hoor Mo. Dus als je 2 mensen bijelkaar zet en je gooit er drank dan gebeurt er wat. pfff
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is het nu net, tis een slapjanus eerste klas, een meeloper. maar ondertussen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhh, verkeerde been uit bed gestapt? Kijk maar naar MI
Dat ze Laura de NSB-slet nu niet negeren, die zo zat te slijmen bij JO. Nu ineens aanpappen bij anderen.
Ow ze loopt al naar Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand.
Herr Flipp gebruikt Gestapopraktijken, en dat word niet gewaardeerd.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.
Gerard wordt hier de hemel ingeprezen maar waar is dat dan op gebasseerd?
Sharon wordt hier de hemel in geprezen maar waarop is dat gebasseerd dan?
Mo wordt de grond in geboord maar waarop wordt dat gebasseerd dan?
Flip wordt hier de grond in geboord maar waarop is dat gebasseerd dan?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk naar aanleiding van wat ik zie/hoor dat ik aardig kan doorgronden hoe iemand is. Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook. Dat mijn mening misschien afwijkt van andere hier wil nog niet zeggen dat ik het fout zie.
Jij hebt er vannacht goed aan gedaan om te gaan slapen. Jo kwam in actie en meteen een SL.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoeft heur haar niet droog voor te zijn hoor.
niequote:
Jojanka weg, en meteen steekje los bij jou?quote:
Ik weet wanneer ik teveel ben. En Jo in actie is nu niet bepaald iets waar ik voor wakker wil blijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt er vannacht goed aan gedaan om te gaan slapen. Jo kwam in actie en meteen een SL.
klopt hoor, ieder z'n mening.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk naar aanleiding van wat ik zie/hoor dat ik aardig kan doorgronden hoe iemand is. Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook. Dat mijn mening misschien afwijkt van andere hier wil nog niet zeggen dat ik het fout zie.
Vuile pikkerttttttt dat is marky zijn tekstquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
RLS ? je bedoeld RSS (Real Scripted Soap)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook.
Ik heb zelf een beroep waarbij ik mijn hardste kant tevoorschijn moet halen anders kan ik mijn beroep niet uitoefenen. Dat betekend uitschakelen van bepaalde emoties etc. In werkelijkheid ben ik een vrij emotioneel persoon. Ik ben een man die best huilt zo af en toe.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als iemand zich van zo'n kant laat zien reken dan maar van yes dat ze die kant ook gebruikt in het dagelijkse leven hoor.
Die tover je niet zomaar effe tevoorschijn.
En oprecht meelevenddamn je ziet toch aan dat emotieloze smoel dat dat niet zo is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vuile pikkerttttttt dat is marky zijn tekst
Je lijkt wel wat op Joanne.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert of Pietjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen die naam al...... *zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat de stemmers op Jo net zo dom zijn op Jo en denken dat ze er echt uit is.
Dan gaan ze niet meer op Jo stemmen en verdelen hun stemmen onderling aan Aafke en Sharon.
En als éénmaal hun beltegoed, alimentatie en uitkering op is, komen ze erachter dat ze helemaal niet weg is.
Maar gelukkig hebben we meneertje1972 nog die voor ze aan het werk is.
Ohwwwww versabommie is een tweede Alexquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vuile pikkerttttttt dat is marky zijn tekst
Meneertje 1972 houdt zich niet bezig met Jootje hoor, die maakt zich alleen maar druk over het drukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat de stemmers op Jo net zo dom zijn op Jo en denken dat ze er echt uit is.
Dan gaan ze niet meer op Jo stemmen en verdelen hun stemmen onderling aan Aafke en Sharon.
En als éénmaal hun beltegoed, alimentatie en uitkering op is, komen ze erachter dat ze helemaal niet weg is.
wanneer gooien ze die kamer nou open ???quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb wel een idee voor Jojanka en een rls:.......quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt mij vreselijk om straks uit dat huis te komen en heel (klein stukje) Nederland heeft een mening over je.
Ik vind mijzelf ook ontzettend leuk, maar volgens mij zou NL mij een kutwijf vinden als ik die villa zou zitten.
Wat een zelfoverschatting van die mensen.
Laura denkt dat NL zit te wachten op een hoofd (want meer zie je niet van d;r onder de dekens)
Monique denkt dat ze in all you need is love zit.
Maik dacht dat hij de model mansion zat en Joanna dacht dat NL haar recht door zee gezeik leuk zou vinden .
Neeeeee, doet ie niet ... wel achterbaks van hem dat hij haar heeft genomineerd. En dat alleen omdat Jo haar d'r uit wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat Flip nu nog vertellen dat hij Aafke heeft genomineerd? Hij was toen zo pissig op Mo dat zij het hem niet meteen vertelde...
Ja dit.. ga dannnnnnn.. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Voordat ik serieus problemen met mn hart ga krijgen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Day het volgende:
Dan ga je toch lekker naar huis, Mo!
Dat gedreig continue, ze lijkt wel de tweelingzus van Jo.
Die opmerking is natuurlijk een open deur intrappen.... Ow wacht....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer gooien ze die kamer nou open ???
Dit meen je toch niet echt he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja dit.. ga dannnnnnn.. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Voordat ik serieus problemen met mn hart ga krijgen..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef versabommie het volgende:
Hoop wel dat Mo uiteindelijk gaat winnen. Ze brengt als enige wat vrolijkheid op de streams!
Hoop wel dat Mo Joanna uiteindelijk gaat winnen. Ze brengt als enige wat vrolijkheid op de streams!
ik zeg DOENquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee voor Jojanka en een rls:.......
Zet er een paar weekies in Sterrenwijk ofzow.... *grinnik*
Hoop wel dat Mo uiteindelijk gaat winnen. Ze brengt als enige wat vrolijkheid op de streams!
Nee, dat zegt ze alleen zodat anderen gaan zeggen; nee blijf nou joh, lieverd, schatje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Flow3r het volgende:
Tijd voor Mo om de daad bij het woord te voegen en op te stappen, maar dat lef heeft ze niet die jankerd
Heb je al terug gelezen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Is het wat aan of kan ik beter nog even weer gaan slapen
Dat gezicht van HET ook en profile . Sjonge hij denkt echt een waanzinnig lekker ding te zijn.quote:
Gert of Pietjequote:
ja, dan heeft Flippie Flink plots niks te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef Day het volgende:
Aaf heeft het over het voortrekken van jo door de stem en het valt gelijk stil.
Niet nodig, ben druk bezig geweest voor jullie, typen cappen, luisterenquote:
Zit even een dataslag te wachtenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat gezicht van HET ook en profile . Sjonge hij denkt echt een waanzinnig lekker ding te zijn.
Het was niets, het is niets en het zal ook nooit wat worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Is het wat aan of kan ik beter nog even weer gaan slapen
Bewoners zijn bang voor de Streamlockquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:45 schreef Day het volgende:
Aaf heeft het over het voortrekken van jo door de stem en het valt gelijk stil.
goed werk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet nodig, ben druk bezig geweest voor jullie, typen cappen, luisterenMijn eigen vwerslag hoef ik niet terug te lezen, weet wat er staat
Zo bedoelde ik het niet, schatjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet nodig, ben druk bezig geweest voor jullie, typen cappen, luisterenMijn eigen vwerslag hoef ik niet terug te lezen, weet wat er staat
Je naam wordt netjes gequote met een link, dat maakt 't valide.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:46 schreef versabommie het volgende:
Gert of Pietje
Mijn tekst wordt zonder bronvermelding aangepast gebruikt. SVP effe oplossen.
owkeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, schatje![]()
Maar slinger ze maar aan, 2 zien meer dan 1 .
Ze heeft wel zijn badjaslook overgenomen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Monique is haar verhaallijn in huis kwijt (Maik) en vraagt zich af wat ze hier ook al weer kwam doen.
Dat wil ze wel hoor, heel graag!! Maar herr Flickerflip is geobsedeerd door degene die nu achter de schermen meekijkt(en meebeslist)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
Ik dacht even dat aafke met Nazi Flip wilde gaan bekken
Nee hij werd onder naam van bommie geplaatstquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je naam wordt netjes gequote met een link, dat maakt 't valide.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ikke nie hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef Day het volgende:
want zij leiden natuurlijk enorm onder de verdwijning van hun geliefdes.
jamaar hij quote mijn tekst aangepast, dus nu lijkt het dat zijn retarded onzin mijn mening is. Dat vind ik invalide, nee dat vind ik zelfs gehandicapt! Ik wil een second opinionquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je naam wordt netjes gequote met een link, dat maakt 't valide.
Psies! Schande dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij werd onder naam van bommie geplaatst
LOLzzzquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar hij quote mijn tekst aangepast, dus nu lijkt het dat zijn retarded onzin mijn mening is. Dat vind ik invalide, nee dat vind ik zelfs gehandicapt! Ik wil een second opinion![]()
ontopic: Wat is Mo toch mooi als ze bos is he?
Komt de kop boven uit. Is geen optiequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
Kunnen ze Laura ook niet laten verdwijnen? Ergens achter de schutting ofzo, aan de andere kant van het huis
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
oja hoor je kleren achterlaten als je eruit moet zodat de rest reclame kan blijven lopen
die gaat op de spiegels bonzen straaks, blijf tering tyfus van mijn kleren af....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo zit nu in de laden te rommelen van Jo. Lekker mindfucken.
Zakl in een deuk liggen als ze op de vloer gaat stampen en roepen... BLIJF VAN MIJN FAKKING SPULLEN.
Natuurlijk schat, Absoluut schatquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
Kunnen ze Laura ook niet laten verdwijnen? Ergens achter de schutting ofzo, aan de andere kant van het huis
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat op de spiegels bonzen straaks, blijf tering tyfus van mijn kleren af....
Psies.. zij weet wel hoe ze die sloerie uit de tent kan lokken.. Die schopt zo door het plafond heenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zeg, drank het huis in nu!
Dat Mo lekker vreemdgaat met alle kerels en Flip Aafke Flip Aafke onderkotst en Flip daarna Laura op der bek pakt.
Daarna shot van Maik en Jo op de blauwe kamer kijkend naar een LCD scherm waar ze het allemaal zien gebeuren terwijl zij aan armen en voeten aan elkaar geklonken zijn door hand/enkel boeien.
Ik doneer 20 euro aan sterke drank.
Mo is nu even een Bazin!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heilige Laura: Zal Jo dat wel waarderen???
Mo: Maakt me niet uit. Zij mijn vent, ik haar kleren. Samen zullen we alles delen.
Geen parfumquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef kyan2002 het volgende:
ze moeten gewoon de parfum van oma pakken dan komt ze wel
Maar nu gaat ze wel wat dragen van Joanne toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heilige Laura: Zal Jo dat wel waarderen???
Mo: Maakt me niet uit. Zij mijn vent, ik haar kleren. Samen zullen we alles delen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen..................Beppie al verstopt
hoorde net al zeggen misschien dat ze alles wel kan zien.....nou dan wordt er niet over haar geluld daar houden ze al rekening mee dus.quote:
flipje weet allang van haar missie....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde net al zeggen misschien dat ze alles wel kan zien.....nou dan wordt er niet over haar geluld daar houden ze al rekening mee dus.
Mooi toch, kan Jo vannacht de zeeman spullen van Aafke op gaan halenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Staan ze nu echt kleren te jatten?? Het lijk is nog niet eens begraven of ze roven dr kamer al leeg.
Whahahaha ja echt hequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mooi toch, kan Jo vannacht de zeeman spullen van Aafke op gaan halen
Zou je hem dan doen met rokje aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
Alex zou het liefste ook zo'n rokje van Joanna aan doen
En als Jo er kwaad om is zal ze zeggen: "Ik had al gezegd dat je het niet zal waarderen, kijk de beelden maar terug..."quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk eerst Laura commentaar, ik geloof niet dat jo dat op prijs stelt.
Maar nu gauw een shirt van Joanne aan.
![]()
Aafke trouwens ook
Of zou ze het bij de CoolCat kopen? Ik heb geen idee namelijk.quote:
Heb jij je luier wel verschoond vanmorgen of zit je nog steeds in je eigen shit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar hij quote mijn tekst aangepast, dus nu lijkt het dat zijn retarded onzin mijn mening is. Dat vind ik invalide, nee dat vind ik zelfs gehandicapt! Ik wil een second opinion![]()
ontopic: Wat is Mo toch mooi als ze bos is he?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
CAPS VOOR HET NAGESLACHT!
(en voor werkenden)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
Alex zou het liefste ook zo'n rokje van Joanna aan doen
bristol denk ik..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of zou ze het bij de CoolCat kopen? Ik heb geen idee namelijk.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zou je hem dan doen met rokje aan
Dat t-shirt met die 2 panda's kun je kopen bij New-yorker. Was daar gister en wou er 1 kopen, maar twijfelde dus niet gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja ze haalt veel bij Coolcat en sommige dingen van haar vind ik best leuk, die broeken persoonlijk ik echt niet maar haar staat het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
quote:
Zo is Laura he, het lieve meisje dat alleen zo is voor deze showquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Day het volgende:
Laura heeft precies 1 minuut geprotesteerd, nu loopt ze in een shirtje van Jo. Die d'r overigens voor geen meter staat, ze mist de tieten van Jo.
ja want maik was niet in de kamer langs de kvdwquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef suzi1 het volgende:
maar ze denken er geen moment aan dat er 2 geheime kamers zijn??
Pff gelukkigquote:
Ja maar heksen hebben toch alleen lange zwarte jurken nodig? (en hoedjes)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ze haalt veel bij Coolcat en sommige dingen van haar vind ik best leuk, die broeken persoonlijk ik echt niet maar haar staat het wel
Ja net,quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als Jo er kwaad om is zal ze zeggen: "Ik had al gezegd dat je het niet zal waarderen, kijk de beelden maar terug..."
Die weet allang van de missie van Jo. Hij haat het om niet meer in haar buurt te zijn, maar weet dat het voor een goed doel is (nl de winst voor Jo)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me mee dat Herr übersturmbahnführer von Flip Commandand er niets van zegt.
Ok, als echte kampbeul, wil hij de kleren verkopen. Dat dan weer wel.
Tot ze de kwaliteit gaan afkraken (hoopmodus)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Darklight het volgende:
Joanna vind dit allang leuk, gratis reclame voor haar winkel
is ook een missie om sponsorgeld te innen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Darklight het volgende:
Joanna vind dit allang leuk, gratis reclame voor haar winkel
Maak je niet druk over een paar weken is het allemaal over, het zal wel de laatste reallife programma zijn op TV, dan gaan we weer over wat anders zeuren!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die heeft vannacht ook als enige door de commotie heengeslapen he? Dus heeft ze zowiezo meer energie dan de rest. Alhoewel.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit wel veel energie ineens in Laura, nu ze nog het enige stelletje zijn.
Die moet vast na het ontbijt een tukkie doen, want ze is al actiever geweest dan de rest van de week bij elkaar.
In een winkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Oh. Oh Oh, wat een leuke kleding heeft Joanna bij zich, weet iemand waar ik deze kan kopen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vragen om alvast over na te gaan denken:
Is de deur al open geweest?
Waarom lopen ze in de kleren van Jo?
Mag er vandaag gedrukt worden?
Waarom komt Jo niet in beeld?
Zijn er alweer nieuwe missies geweest?
Is de telefoon al gegaan?
hoeft Jo nu niet naar huis donderdag?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
begin jij nou ook al met deuren en drukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo hoeft helegaar niet naar huis. Donderdag nie, nooit nie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoeft Jo nu niet naar huis donderdag?
Is de deur al open geweest?nee
Waarom lopen ze in de kleren van Jo? omdat ze er toch niet is
Mag er vandaag gedrukt worden?geen idee
Waarom komt Jo niet in beeld? omdat ze dan niks in de uitzending hebben
Zijn er alweer nieuwe missies geweest?dat weet ik niet, dat is 'geheim'
Is de telefoon al gegaan? nee
Laura hoorde je nooit aan het ontbijt, en nooit aan het avondeten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit wel veel energie ineens in Laura, nu ze nog het enige stelletje zijn.
Die moet vast na het ontbijt een tukkie doen, want ze is al actiever geweest dan de rest van de week bij elkaar.
Komt omdat Alex zo'n sterke persoonlijkheid heeft en psychologisch inzicht, Laura leert gewoon heel veel van hem!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura hoorde je nooit aan het ontbijt, en nooit aan het avondeten.
Met alleen haarzelf is ze niks, geen persoonlijkheid of wat voor toevoegingg dan ook
Maar nu ze leunpaal Alex heeft hoor je haar regelmatig overal bovenuit
Heel toevalligggggg
ik zou bijna ook de spw of sph doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Komt omdat Alex zo'n sterke persoonlijkheid heeft en psychologisch inzicht, Laura leert gewoon heel veel van hem!
als dat zo is dan komt ze zeker niet terugquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
Misschien denk de regie dat er nu op internet wordt geroepen om Beppie weer terug het huis in te brengen............en dat ze heel erg wordt gemist op stream![]()
![]()
weer een missie mislukt.......schrijf maar bij op het kansloze missie tabeltje
Kan je ook zo'n lekkere oppasgirl als Laura aan de haak slaan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zou bijna ook de spw of sph doen
nee dank je, ben geen lesboquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Kan je ook zo'n lekkere oppasgirl als Laura aan de haak slaan!
Misschien iets om alvast in de volgende OP te plaatsen.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Nobele ridder wil helpen
30 maart om 10.55
Alex denkt dat ze Maik en Joanna moeten bevrijden.
Na de verdwijning van Joanna weten de bewoners het niet meer. Waarom is er nu alweer iemand verdwenen en wat is hier de bedoeling van. Het ridderhart van Alex begint sneller te kloppen bij deze mogelijke ontvoeringen. Sharon zegt dat de bewoners hun missende huisgenoten misschien wel moeten bevrijden. Zodra Alex deze suggestie hoort is hij er over uit: Dat kan toch niet anders. Zal de ridder zijn harnas oppoetsen en op missie gaan om Maik en Joanna te bevrijden?
Wie zegt dat ik in de shit zit? Is dit weer zo'n onvoldongen feit zoals je al jouw subjectieve meningen doet presenteren? Misschien zit je eigen dependslip wel een beetje te strak want je zit hier in Commentaar op de Streams en niet in Commentaar op Users. Derhalve heb ik op het NSB knopje geklikt om een topic report aan te maken over jouw ongelooflijk ranzige poging een mede user in de hoek te zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef marky het volgende:
[..]
Heb jij je luier wel verschoond vanmorgen of zit je nog steeds in je eigen shit!
Ja hoeft ook niet, maar het kan wel!quote:
en dan zo weer naar de plee om ff te kotsen....quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
HET eet ook als een ridder. Alsof t hongerwinter is geweest.
Dat waren de romeinenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zo weer naar de plee om ff te kotsen....
HET is Alex Die kotst niet na het eten toch? Of neemt het alles over van Lauwtje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zo weer naar de plee om ff te kotsen....
Jammer dat hij het lef niet heeft, maar hij zou eigenlijk, als hij in de KvdW is snel door het luik moeten kruipen om ze bevrijden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Nobele ridder wil helpen
30 maart om 10.55
Na de verdwijning van Joanna weten de bewoners het niet meer. Waarom is er nu alweer iemand verdwenen en wat is hier de bedoeling van. Het ridderhart van Alex begint sneller te kloppen bij deze mogelijke ontvoeringen. Sharon zegt dat de bewoners hun missende huisgenoten misschien wel moeten bevrijden. Zodra Alex deze suggestie hoort is hij er over uit: Dat kan toch niet anders. Zal de ridder zijn harnas oppoetsen en op missie gaan om Maik en Joanna te bevrijden?
die hadden nog geen plee hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat waren de romeinen, maar ik ben voor!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voldemort?
HET is Alex Die kotst niet na het eten toch? Of neemt het alles over van Lauwtje?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Komt omdat Alex zo'n sterke persoonlijkheid heeft en psychologisch inzicht, Laura leert gewoon heel veel van hem!
Gekke mensen die Romeinen zou Obelix zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat waren de romeinen, maar ik ben voor!
Dan kennen ze Alex Voldemort HET nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gekke mensen die Romeinen zou Obelix zeggen
ja duh dat weet ik.. hoe noemden ze dat ? gezellie met z'n allen zonder génequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Romeinen scheten zo hoor, dus wel een toilet Whahaha
[ afbeelding ]
Heeft bommelvrouwtje je pilletjes verstopt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
*knip*
Ontopic: Laura moet gewoon alleen maar collll truitjes dragen!
Denk dat ze eerder stiekum meer pillen middels koffie e.d. geeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft bommelvrouwtje je pilletjes verstopt?
En verdenk je haar nu ook van een geheime missie?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laura heeft trouwens dezelfde soort ogen als Maaike
[ afbeelding ]
[ [url=
http://94.100.126.71/1234(...)ev3E.jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in de shit zit? Is dit weer zo'n onvoldongen feit zoals je al jouw subjectieve meningen doet presenteren? Misschien zit je eigen dependslip wel een beetje te strak want je zit hier in Commentaar op de Streams en niet in Commentaar op Users. Derhalve heb ik op het NSB knopje geklikt om een topic report aan te maken over jouw ongelooflijk ranzige poging een mede user in de hoek te zetten.
Buiten het feit dat al jouw meningen door jou aangedragen worden als zogenaamde feiten en je hiermee andere users lam probeert te slaan als een Joanna-achtig drammertje ben je nu erg lamlendig bezig en is het volledig off topic en buiten de policy's van dit subforum.
Ik vind jou een enorme schijtuser met een volledig mongole manier van de discussie aangaan, maar helaas is dat mijn mening en kan ik dat niet zoals jij doorgaans doet met je ongenuanceerde bagger het als feit presenteren. Ik verzoek je derhalve ontopic te blijven en users in hun waarde te laten. Waarschijnlijk ben je te asociaal om deze materie te begrijpen maar dan ga je maar een training sociale vaardigheden o.i.d. doen.
[..]
Wie zegt dat ik in de shit zit? Is dit weer zo'n onvoldongen feit zoals je al jouw subjectieve meningen doet presenteren? Misschien zit je eigen dependslip wel een beetje te strak want je zit hier in Commentaar op de Streams en niet in Commentaar op Users. Derhalve heb ik op het NSB knopje geklikt om een topic report aan te maken over jouw ongelooflijk ranzige poging een mede user in de hoek te zetten.
Buiten het feit dat al jouw meningen door jou aangedragen worden als zogenaamde feiten en je hiermee andere users lam probeert te slaan als een Joanna-achtig drammertje ben je nu erg lamlendig bezig en is het volledig off topic en buiten de policy's van dit subforum.
Ik vind jou een enorme schijtuser met een volledig mongole manier van de discussie aangaan, maar helaas is dat mijn mening en kan ik dat niet zoals jij doorgaans doet met je ongenuanceerde bagger het als feit presenteren. Ik verzoek je derhalve ontopic te blijven en users in hun waarde te laten. Waarschijnlijk ben je te asociaal om deze materie te begrijpen maar dan ga je maar een training sociale vaardigheden o.i.d. doen.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Nobele ridder wil helpen
30 maart om 10.55
eeuwig dichtgeplakt van de sloomheid en de slaapquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laura heeft trouwens dezelfde soort ogen als Maaike
[ afbeelding ]
[ [url=
http://94.100.126.71/1234(...)ev3E.jpeg]afbeelding[/url] ]
En iemand moet zijn broek verschonenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zij bij hem gaat liggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Aafke helemaal happy. Heeft ze herr Flip helemaal voor drzelf. Kan zij misschien ook een keer van bil, net als Maik/Mo en Lauw/HET
Ik zet in op 12:13 NL tijd, buiten bij het zwembad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zij bij hem gaat liggen
Buiten? da's toch veel te ver lopen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik zet in op 12:13 NL tijd, buiten bij het zwembad.
Wat mij betreft bestijgt ze hem direct, en dan wil ik streams op Joanna! En als die dan helemaal wild is en zwaar over de zeik, de stem erin met :"Joanna, je kerel is al een week van je af!"quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maar herr Flick weet toch dat Jojootje niet echt weg is dus die wijst haar keihard af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar herr Flick weet toch dat Jojootje niet echt weg is dus die wijst haar keihard af.
Kijken die gasten daar eigenlijk wel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Zij mijn vent, ik haar kleren
30 maart om 11.09
Monique vindt het niet erg dat Joanna haar koffer heeft achtergelaten.
Nu Joanna is verdwenen beginnen de eksterogen van de andere dames te jeuken. Haar koffer lades met kleren staat in de slaapkamer en ze krijgen direct zin om te shoppen. Aafke Laura vindt dat ze het niet kan maken om Joannas kleren aan te trekken, maar Monique heeft hier geen enkel probleem me: Zij mijn vent, ik haar kleren. Ook Laura Aafke doet een shirtje van de slaapwandelaar aan en Monique roept naar de camera: Joanna, kom maar terug als je je kleren wilt. Na al dit modegeweld is ook Aafke Laura om, ze kijkt of het roze jurkje van Joanna haar goed staat.
valt er wat te zien dan??????quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijken die gasten daar eigenlijk wel?
Nee joh was een grote poppenkast, ze wilden ons om de tuin leiden. Rare lui die mensen van Net5quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef bollokus het volgende:
maaruh is jurien al onderweg naar portugal??
Dat roze jurkje wordt toch echt door aafke aangetrokken, staat een foto bij op de sitequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijken die gasten daar eigenlijk wel?
[..]
Het is BePPie Breipen, niet BeTTy Breipenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip naar KvdW. Die moet zeker de koffer van Betty breipen pakken.
Of Jo verveelt zich en Flip moet breiwerkje in de KvdW leggen en mag daar niet over praten
Net zoals Mo niet mag praten over dat Maik er gewoon nog is, zo moet Flip dalijk ook een toneelstukje gaan opvoeren alsof hij van niets weetquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip naar KvdW. Die moet zeker de koffer van Betty breipen pakken.
Of Jo verveelt zich en Flip moet breiwerkje in de KvdW leggen en mag daar niet over praten
En weer uit want hij is te klein, ze kreeg hem niet dicht en gaf de schuld aan de push-up bhquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat roze jurkje wordt toch echt door aafke aangetrokken, staat een foto bij op de site
Doe eens niet zo achterlijk? Iedereen kan zien dat minder verhullende kleding haar gewoon heel slecht staatquote:
ok, maar:quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat roze jurkje wordt toch echt door aafke aangetrokken, staat een foto bij op de site
Het ziet er gelukkig ook niet zo nep uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Mo lijkt vrolijk, maar ondertussen draaien die hersenen van haar overuren: wat zou jo met haar maik uitspoken?
Maar mijn buuf die ook verslaafd is aan SST heet Bep en die heeft een hekel aan Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is BePPie Breipen, niet BeTTy BreipenMijn schoonmoeder heet Betty en ik wens op geen enkele manier met Beppie geassocieerd te worden.
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
Flip;
moet ik alles inpakken of alleen voor 2 dagen?![]()
ach ja, het verbaasd me hoe ze er op komen, niemand ziet dus we gaan lekker verkleed party houden met Jos kleertjes ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ok, maar:
1: Ze haalden de kleren gewoon uit haar lades en niet uit een koffer.
2: Het was Laura die zei of Jo het wel zal waarderen.
LS ze heet Beppie Breipen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar mijn buuf die ook verslaafd is aan SST heet Bep en die heeft een hekel aan Jo.
Ze heeft vorige week een puppy gekregen, die had ze bijna Maffia genoemd, toen ik zei dat Betty Breipen ook een hondje zo wilde noemen heeft ze hem maar Mario genoemd
Wat? Dat ze op moet rotten? Dat namelijk wel. Dat van mn hart? Neeh dat zou ik met een zoutkorrel nemen..quote:
Zo slecht geacteerd ook. Herr Flip zou als Jo ECHT weg was helemaal instorten. Nu is hij de vrolijkheid zelve. Zo vrolijk is hij de laatste weken niet meer geweest.quote:
Het is BeTTy Breipen, dat weet iedereen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar mijn buuf die ook verslaafd is aan SST heet Bep en die heeft een hekel aan Jo.
Ze heeft vorige week een puppy gekregen, die had ze bijna Maffia genoemd, toen ik zei dat Betty Breipen ook een hondje zo wilde noemen heeft ze hem maar Mario genoemd
BePPiequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is BeTTy Breipen, dat weet iedereen!
Zo heb jij haar genoemdquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
LS ze heet Beppie Breipen hoorlees maar mijn COSSEN terug
doe het eens met een mond vol beschuitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo heb jij haar genoemd
Uit respect voor mijn buuf noem ik haar Betty Breipen, om het nog een beetje fonetisch op elkaar te laten lijken.
Als je met volle mond Betty zegt, klinkt het ook als Beppy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |