Als ik nou maar elke keer serieus kijk als ik wat zeg, dan lijkt het heel watquote:
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Flow3r het volgende:
Prachtig toch hoe Mo verongelijkt is![]()
Alsof Maik er alleen in zit om haar te plezieren lol.
Die jongen speelt voor ZICHZELF , wat een domme doos , hij heeft net zoveel kans op die ton als zij
dat weet Mo niet, die denkt dat Maik er in is gezet om haar naar de finale te helpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar50.000 ipv ton
je liegt het toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
Oh deelname van Laura aan het gesprek, ze zegt "nee"![]()
![]()
Kan ik het alleen maar mee eens zijn, bollo;)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
vond hem wel logische
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat Alex dit uiteindelijk wint. Hij is de enige die nog een beetje de streams tot leven brengt!
goh, vreemdquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Darklight het volgende:
Alex doet een voorstel, maar niemand reageert echt
Als ik zijn haar zo zie, zou ik em eerder Sneep noemen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Oooh, Voldemort heeft een vriendje dat honger heeft...hij wil wat gaan eten
je bedoelt voldemortquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat Alex dit uiteindelijk wint. Hij is de enige die nog een beetje de streams tot leven brengt!
Recht van de snelste kudt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet ik nu ook gaan stampvoeten en boos worden?
Ik had LAPO en iemand anders opent een nieuw topic....
Ik denk dat Laura en Alex weer plat liggen zodra Laura haar haar droog is.
volgens mij sprong er bij mij toch een slotje opquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
bofkont !quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef dimi1972 het volgende:
Goede smorgens Fokkers
ik stream en Fok weer mee
Zolang het rustig is op de zaak dan hehehe
nu eerst Koffie
Beetje kinderachtig om op iemand die geen vlieg kwaad doet nu dezelfde naampraktijken toe te passen als bij die ongelooflijke asociale teringtokkies uit dat rls programma met die vette Jaap! En dat is gelijk het laatste woord wat ik over dat vullisprogramma heb gezegdquote:
Racekak Galore!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
De inwoners zijn aan de diarree, de race, de dunne, de spetterpoep.
Ze zit nu naast Monique, die gaat ze nog effe kussen en strelen, en "tuurlijk" en "absoluut" zeggen zoals ze dat zo goed kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat is het nu net, tis een slapjanus eerste klas, een meeloper. maar ondertussen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om op iemand die geen vlieg kwaad doet nu dezelfde naampraktijken toe te passen als bij die ongelooflijke asociale teringtokkies uit dat rls programma met die vette Jaap! En dat is gelijk het laatste woord wat ik over dat vullisprogramma heb gezegd
Hoeft heur haar niet droog voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
je vergeet schijterijquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
Omdat hij honger heeft, anders lag Glimhoofd nu alweer op bedquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu moet Alex wel helpen met het ontbijt; unieke beelden!
Duhhhh, verkeerde been uit bed gestapt? Kijk maar naar MIquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Recht van de snelste kudt!Claim hier je topic: [ afbeelding ]
Snap je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:34 schreef sjampoeh het volgende:
jezussssssssssss monique, de rls draait niet om jou hoor .
Da's toch het stadium voor ze uit hun poepertje piesen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhh, verkeerde been uit bed gestapt? Kijk maar naar MI
Dat ze Laura de NSB-slet nu niet negeren, die zo zat te slijmen bij JO. Nu ineens aanpappen bij anderen.
Ow ze loopt al naar Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand.
Bij Mo werkt het blijkbaar zo. Dat zij denkt dat dat ook voor anderen geldt is haar handicap.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Chanel5 het volgende:
Zieke gedachte hoor Mo. Dus als je 2 mensen bijelkaar zet en je gooit er drank dan gebeurt er wat. pfff
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is het nu net, tis een slapjanus eerste klas, een meeloper. maar ondertussen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhh, verkeerde been uit bed gestapt? Kijk maar naar MI
Dat ze Laura de NSB-slet nu niet negeren, die zo zat te slijmen bij JO. Nu ineens aanpappen bij anderen.
Ow ze loopt al naar Herr Übersturmbahnführer von Flip Commandand.
Herr Flipp gebruikt Gestapopraktijken, en dat word niet gewaardeerd.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.
Gerard wordt hier de hemel ingeprezen maar waar is dat dan op gebasseerd?
Sharon wordt hier de hemel in geprezen maar waarop is dat gebasseerd dan?
Mo wordt de grond in geboord maar waarop wordt dat gebasseerd dan?
Flip wordt hier de grond in geboord maar waarop is dat gebasseerd dan?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk naar aanleiding van wat ik zie/hoor dat ik aardig kan doorgronden hoe iemand is. Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook. Dat mijn mening misschien afwijkt van andere hier wil nog niet zeggen dat ik het fout zie.
Jij hebt er vannacht goed aan gedaan om te gaan slapen. Jo kwam in actie en meteen een SL.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hoeft heur haar niet droog voor te zijn hoor.
niequote:
Jojanka weg, en meteen steekje los bij jou?quote:
Ik weet wanneer ik teveel ben. En Jo in actie is nu niet bepaald iets waar ik voor wakker wil blijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt er vannacht goed aan gedaan om te gaan slapen. Jo kwam in actie en meteen een SL.
klopt hoor, ieder z'n mening.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk naar aanleiding van wat ik zie/hoor dat ik aardig kan doorgronden hoe iemand is. Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook. Dat mijn mening misschien afwijkt van andere hier wil nog niet zeggen dat ik het fout zie.
Vuile pikkerttttttt dat is marky zijn tekstquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
RLS ? je bedoeld RSS (Real Scripted Soap)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook.
Ik heb zelf een beroep waarbij ik mijn hardste kant tevoorschijn moet halen anders kan ik mijn beroep niet uitoefenen. Dat betekend uitschakelen van bepaalde emoties etc. In werkelijkheid ben ik een vrij emotioneel persoon. Ik ben een man die best huilt zo af en toe.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als iemand zich van zo'n kant laat zien reken dan maar van yes dat ze die kant ook gebruikt in het dagelijkse leven hoor.
Die tover je niet zomaar effe tevoorschijn.
En oprecht meelevenddamn je ziet toch aan dat emotieloze smoel dat dat niet zo is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vuile pikkerttttttt dat is marky zijn tekst
Je lijkt wel wat op Joanne.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert of Pietjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen die naam al...... *zucht*quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat de stemmers op Jo net zo dom zijn op Jo en denken dat ze er echt uit is.
Dan gaan ze niet meer op Jo stemmen en verdelen hun stemmen onderling aan Aafke en Sharon.
En als éénmaal hun beltegoed, alimentatie en uitkering op is, komen ze erachter dat ze helemaal niet weg is.
Maar gelukkig hebben we meneertje1972 nog die voor ze aan het werk is.
Ohwwwww versabommie is een tweede Alexquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:38 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vuile pikkerttttttt dat is marky zijn tekst
Meneertje 1972 houdt zich niet bezig met Jootje hoor, die maakt zich alleen maar druk over het drukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat de stemmers op Jo net zo dom zijn op Jo en denken dat ze er echt uit is.
Dan gaan ze niet meer op Jo stemmen en verdelen hun stemmen onderling aan Aafke en Sharon.
En als éénmaal hun beltegoed, alimentatie en uitkering op is, komen ze erachter dat ze helemaal niet weg is.
wanneer gooien ze die kamer nou open ???quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb wel een idee voor Jojanka en een rls:.......quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt mij vreselijk om straks uit dat huis te komen en heel (klein stukje) Nederland heeft een mening over je.
Ik vind mijzelf ook ontzettend leuk, maar volgens mij zou NL mij een kutwijf vinden als ik die villa zou zitten.
Wat een zelfoverschatting van die mensen.
Laura denkt dat NL zit te wachten op een hoofd (want meer zie je niet van d;r onder de dekens)
Monique denkt dat ze in all you need is love zit.
Maik dacht dat hij de model mansion zat en Joanna dacht dat NL haar recht door zee gezeik leuk zou vinden .
Neeeeee, doet ie niet ... wel achterbaks van hem dat hij haar heeft genomineerd. En dat alleen omdat Jo haar d'r uit wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat Flip nu nog vertellen dat hij Aafke heeft genomineerd? Hij was toen zo pissig op Mo dat zij het hem niet meteen vertelde...
Ja dit.. ga dannnnnnn.. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Voordat ik serieus problemen met mn hart ga krijgen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Day het volgende:
Dan ga je toch lekker naar huis, Mo!
Dat gedreig continue, ze lijkt wel de tweelingzus van Jo.
Die opmerking is natuurlijk een open deur intrappen.... Ow wacht....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer gooien ze die kamer nou open ???
Dit meen je toch niet echt he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja dit.. ga dannnnnnn.. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Voordat ik serieus problemen met mn hart ga krijgen..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef versabommie het volgende:
Hoop wel dat Mo uiteindelijk gaat winnen. Ze brengt als enige wat vrolijkheid op de streams!
Hoop wel dat Mo Joanna uiteindelijk gaat winnen. Ze brengt als enige wat vrolijkheid op de streams!
ik zeg DOENquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee voor Jojanka en een rls:.......
Zet er een paar weekies in Sterrenwijk ofzow.... *grinnik*
Hoop wel dat Mo uiteindelijk gaat winnen. Ze brengt als enige wat vrolijkheid op de streams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |