Als ik nou maar elke keer serieus kijk als ik wat zeg, dan lijkt het heel watquote:
Dat is niet helemaal waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Flow3r het volgende:
Prachtig toch hoe Mo verongelijkt is![]()
Alsof Maik er alleen in zit om haar te plezieren lol.
Die jongen speelt voor ZICHZELF , wat een domme doos , hij heeft net zoveel kans op die ton als zij
dat weet Mo niet, die denkt dat Maik er in is gezet om haar naar de finale te helpenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar50.000 ipv ton
je liegt het toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
Oh deelname van Laura aan het gesprek, ze zegt "nee"![]()
![]()
Kan ik het alleen maar mee eens zijn, bollo;)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
vond hem wel logische
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat Alex dit uiteindelijk wint. Hij is de enige die nog een beetje de streams tot leven brengt!
goh, vreemdquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Darklight het volgende:
Alex doet een voorstel, maar niemand reageert echt
Als ik zijn haar zo zie, zou ik em eerder Sneep noemen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Oooh, Voldemort heeft een vriendje dat honger heeft...hij wil wat gaan eten
je bedoelt voldemortquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop wel dat Alex dit uiteindelijk wint. Hij is de enige die nog een beetje de streams tot leven brengt!
Recht van de snelste kudt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet ik nu ook gaan stampvoeten en boos worden?
Ik had LAPO en iemand anders opent een nieuw topic....
Ik denk dat Laura en Alex weer plat liggen zodra Laura haar haar droog is.
volgens mij sprong er bij mij toch een slotje opquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
bofkont !quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef dimi1972 het volgende:
Goede smorgens Fokkers
ik stream en Fok weer mee
Zolang het rustig is op de zaak dan hehehe
nu eerst Koffie
Beetje kinderachtig om op iemand die geen vlieg kwaad doet nu dezelfde naampraktijken toe te passen als bij die ongelooflijke asociale teringtokkies uit dat rls programma met die vette Jaap! En dat is gelijk het laatste woord wat ik over dat vullisprogramma heb gezegdquote:
Racekak Galore!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
De inwoners zijn aan de diarree, de race, de dunne, de spetterpoep.
Ze zit nu naast Monique, die gaat ze nog effe kussen en strelen, en "tuurlijk" en "absoluut" zeggen zoals ze dat zo goed kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat is het nu net, tis een slapjanus eerste klas, een meeloper. maar ondertussen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om op iemand die geen vlieg kwaad doet nu dezelfde naampraktijken toe te passen als bij die ongelooflijke asociale teringtokkies uit dat rls programma met die vette Jaap! En dat is gelijk het laatste woord wat ik over dat vullisprogramma heb gezegd
Hoeft heur haar niet droog voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
je vergeet schijterijquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:32 schreef Spooky4u het volgende:
UPDATE:
De inwoners zijn aan de diarree, de race, de dunne, de spetterpoep.
Omdat hij honger heeft, anders lag Glimhoofd nu alweer op bedquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu moet Alex wel helpen met het ontbijt; unieke beelden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |