HET is Alex Die kotst niet na het eten toch? Of neemt het alles over van Lauwtje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan zo weer naar de plee om ff te kotsen....
Jammer dat hij het lef niet heeft, maar hij zou eigenlijk, als hij in de KvdW is snel door het luik moeten kruipen om ze bevrijden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Nobele ridder wil helpen
30 maart om 10.55
Alex denkt dat ze Maik en Joanna moeten bevrijden.
Na de verdwijning van Joanna weten de bewoners het niet meer. Waarom is er nu alweer iemand verdwenen en wat is hier de bedoeling van. Het ridderhart van Alex begint sneller te kloppen bij deze mogelijke ontvoeringen. Sharon zegt dat de bewoners hun missende huisgenoten misschien wel moeten bevrijden. Zodra Alex deze suggestie hoort is hij er over uit: Dat kan toch niet anders. Zal de ridder zijn harnas oppoetsen en op missie gaan om Maik en Joanna te bevrijden?
die hadden nog geen plee hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat waren de romeinen, maar ik ben voor!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voldemort?
HET is Alex Die kotst niet na het eten toch? Of neemt het alles over van Lauwtje?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Komt omdat Alex zo'n sterke persoonlijkheid heeft en psychologisch inzicht, Laura leert gewoon heel veel van hem!
Gekke mensen die Romeinen zou Obelix zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat waren de romeinen, maar ik ben voor!
Dan kennen ze Alex Voldemort HET nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gekke mensen die Romeinen zou Obelix zeggen
ja duh dat weet ik.. hoe noemden ze dat ? gezellie met z'n allen zonder génequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Romeinen scheten zo hoor, dus wel een toilet Whahaha
[ afbeelding ]
Heeft bommelvrouwtje je pilletjes verstopt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
*knip*
Ontopic: Laura moet gewoon alleen maar collll truitjes dragen!
Denk dat ze eerder stiekum meer pillen middels koffie e.d. geeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft bommelvrouwtje je pilletjes verstopt?
En verdenk je haar nu ook van een geheime missie?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laura heeft trouwens dezelfde soort ogen als Maaike
[ afbeelding ]
[ [url=
http://94.100.126.71/1234(...)ev3E.jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in de shit zit? Is dit weer zo'n onvoldongen feit zoals je al jouw subjectieve meningen doet presenteren? Misschien zit je eigen dependslip wel een beetje te strak want je zit hier in Commentaar op de Streams en niet in Commentaar op Users. Derhalve heb ik op het NSB knopje geklikt om een topic report aan te maken over jouw ongelooflijk ranzige poging een mede user in de hoek te zetten.
Buiten het feit dat al jouw meningen door jou aangedragen worden als zogenaamde feiten en je hiermee andere users lam probeert te slaan als een Joanna-achtig drammertje ben je nu erg lamlendig bezig en is het volledig off topic en buiten de policy's van dit subforum.
Ik vind jou een enorme schijtuser met een volledig mongole manier van de discussie aangaan, maar helaas is dat mijn mening en kan ik dat niet zoals jij doorgaans doet met je ongenuanceerde bagger het als feit presenteren. Ik verzoek je derhalve ontopic te blijven en users in hun waarde te laten. Waarschijnlijk ben je te asociaal om deze materie te begrijpen maar dan ga je maar een training sociale vaardigheden o.i.d. doen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in de shit zit? Is dit weer zo'n onvoldongen feit zoals je al jouw subjectieve meningen doet presenteren? Misschien zit je eigen dependslip wel een beetje te strak want je zit hier in Commentaar op de Streams en niet in Commentaar op Users. Derhalve heb ik op het NSB knopje geklikt om een topic report aan te maken over jouw ongelooflijk ranzige poging een mede user in de hoek te zetten.
Buiten het feit dat al jouw meningen door jou aangedragen worden als zogenaamde feiten en je hiermee andere users lam probeert te slaan als een Joanna-achtig drammertje ben je nu erg lamlendig bezig en is het volledig off topic en buiten de policy's van dit subforum.
Ik vind jou een enorme schijtuser met een volledig mongole manier van de discussie aangaan, maar helaas is dat mijn mening en kan ik dat niet zoals jij doorgaans doet met je ongenuanceerde bagger het als feit presenteren. Ik verzoek je derhalve ontopic te blijven en users in hun waarde te laten. Waarschijnlijk ben je te asociaal om deze materie te begrijpen maar dan ga je maar een training sociale vaardigheden o.i.d. doen.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Nobele ridder wil helpen
30 maart om 10.55
Alex denkt dat ze Maik en Joanna moeten bevrijden.
Na de verdwijning van Joanna weten de bewoners het niet meer. Waarom is er nu alweer iemand verdwenen en wat is hier de bedoeling van. Het ridderhart van Alex begint sneller te kloppen bij deze mogelijke ontvoeringen. Sharon zegt dat de bewoners hun missende huisgenoten misschien wel moeten bevrijden. Zodra Alex deze suggestie hoort is hij er over uit: Dat kan toch niet anders. Zal de ridder zijn harnas oppoetsen en op missie gaan om Maik en Joanna te bevrijden?
eeuwig dichtgeplakt van de sloomheid en de slaapquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laura heeft trouwens dezelfde soort ogen als Maaike
[ afbeelding ]
[ [url=
http://94.100.126.71/1234(...)ev3E.jpeg]afbeelding[/url] ]
En iemand moet zijn broek verschonenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zij bij hem gaat liggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Aafke helemaal happy. Heeft ze herr Flip helemaal voor drzelf. Kan zij misschien ook een keer van bil, net als Maik/Mo en Lauw/HET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |