quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen..................Beppie al verstopt
hoorde net al zeggen misschien dat ze alles wel kan zien.....nou dan wordt er niet over haar geluld daar houden ze al rekening mee dus.quote:
flipje weet allang van haar missie....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde net al zeggen misschien dat ze alles wel kan zien.....nou dan wordt er niet over haar geluld daar houden ze al rekening mee dus.
Mooi toch, kan Jo vannacht de zeeman spullen van Aafke op gaan halenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
Staan ze nu echt kleren te jatten?? Het lijk is nog niet eens begraven of ze roven dr kamer al leeg.
Whahahaha ja echt hequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mooi toch, kan Jo vannacht de zeeman spullen van Aafke op gaan halen
Zou je hem dan doen met rokje aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
Alex zou het liefste ook zo'n rokje van Joanna aan doen
En als Jo er kwaad om is zal ze zeggen: "Ik had al gezegd dat je het niet zal waarderen, kijk de beelden maar terug..."quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk eerst Laura commentaar, ik geloof niet dat jo dat op prijs stelt.
Maar nu gauw een shirt van Joanne aan.
![]()
Aafke trouwens ook
Of zou ze het bij de CoolCat kopen? Ik heb geen idee namelijk.quote:
Heb jij je luier wel verschoond vanmorgen of zit je nog steeds in je eigen shit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar hij quote mijn tekst aangepast, dus nu lijkt het dat zijn retarded onzin mijn mening is. Dat vind ik invalide, nee dat vind ik zelfs gehandicapt! Ik wil een second opinion![]()
ontopic: Wat is Mo toch mooi als ze bos is he?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
CAPS VOOR HET NAGESLACHT!
(en voor werkenden)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Darklight het volgende:
Alex zou het liefste ook zo'n rokje van Joanna aan doen
bristol denk ik..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of zou ze het bij de CoolCat kopen? Ik heb geen idee namelijk.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zou je hem dan doen met rokje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |