Dat wil ze wel hoor, heel graag!! Maar herr Flickerflip is geobsedeerd door degene die nu achter de schermen meekijkt(en meebeslist)quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
Ik dacht even dat aafke met Nazi Flip wilde gaan bekken
Nee hij werd onder naam van bommie geplaatstquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je naam wordt netjes gequote met een link, dat maakt 't valide.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.
Gerard wordt hier de hemel ingeprezen maar waar is dat dan op gebasseerd?
Sharon wordt hier de hemel in geprezen maar waarop is dat gebasseerd dan?
Mo wordt de grond in geboord maar waarop wordt dat gebasseerd dan?
Flip wordt hier de grond in geboord maar waarop is dat gebasseerd dan?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk naar aanleiding van wat ik zie/hoor dat ik aardig kan doorgronden hoe iemand is. Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook. Dat mijn mening misschien afwijkt van andere hier wil nog niet zeggen dat ik het fout zie.
ikke nie hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef Day het volgende:
want zij leiden natuurlijk enorm onder de verdwijning van hun geliefdes.
jamaar hij quote mijn tekst aangepast, dus nu lijkt het dat zijn retarded onzin mijn mening is. Dat vind ik invalide, nee dat vind ik zelfs gehandicapt! Ik wil een second opinionquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je naam wordt netjes gequote met een link, dat maakt 't valide.
Psies! Schande dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij werd onder naam van bommie geplaatst
LOLzzzquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar hij quote mijn tekst aangepast, dus nu lijkt het dat zijn retarded onzin mijn mening is. Dat vind ik invalide, nee dat vind ik zelfs gehandicapt! Ik wil een second opinion![]()
ontopic: Wat is Mo toch mooi als ze bos is he?
Komt de kop boven uit. Is geen optiequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
Kunnen ze Laura ook niet laten verdwijnen? Ergens achter de schutting ofzo, aan de andere kant van het huis
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef suzi1 het volgende:
oja hoor je kleren achterlaten als je eruit moet zodat de rest reclame kan blijven lopen
die gaat op de spiegels bonzen straaks, blijf tering tyfus van mijn kleren af....quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo zit nu in de laden te rommelen van Jo. Lekker mindfucken.
Zakl in een deuk liggen als ze op de vloer gaat stampen en roepen... BLIJF VAN MIJN FAKKING SPULLEN.
Natuurlijk schat, Absoluut schatquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:51 schreef Darklight het volgende:
Kunnen ze Laura ook niet laten verdwijnen? Ergens achter de schutting ofzo, aan de andere kant van het huis
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat op de spiegels bonzen straaks, blijf tering tyfus van mijn kleren af....
Psies.. zij weet wel hoe ze die sloerie uit de tent kan lokken.. Die schopt zo door het plafond heenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zeg, drank het huis in nu!
Dat Mo lekker vreemdgaat met alle kerels en Flip Aafke Flip Aafke onderkotst en Flip daarna Laura op der bek pakt.
Daarna shot van Maik en Jo op de blauwe kamer kijkend naar een LCD scherm waar ze het allemaal zien gebeuren terwijl zij aan armen en voeten aan elkaar geklonken zijn door hand/enkel boeien.
Ik doneer 20 euro aan sterke drank.
Mo is nu even een Bazin!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heilige Laura: Zal Jo dat wel waarderen???
Mo: Maakt me niet uit. Zij mijn vent, ik haar kleren. Samen zullen we alles delen.
Geen parfumquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef kyan2002 het volgende:
ze moeten gewoon de parfum van oma pakken dan komt ze wel
Maar nu gaat ze wel wat dragen van Joanne toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heilige Laura: Zal Jo dat wel waarderen???
Mo: Maakt me niet uit. Zij mijn vent, ik haar kleren. Samen zullen we alles delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |