Dat t-shirt met die 2 panda's kun je kopen bij New-yorker. Was daar gister en wou er 1 kopen, maar twijfelde dus niet gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of zou ze het bij de CoolCat kopen? Ik heb geen idee namelijk.
Ja ze haalt veel bij Coolcat en sommige dingen van haar vind ik best leuk, die broeken persoonlijk ik echt niet maar haar staat het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of zou ze het bij de CoolCat kopen? Ik heb geen idee namelijk.
quote:
Zo is Laura he, het lieve meisje dat alleen zo is voor deze showquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef Day het volgende:
Laura heeft precies 1 minuut geprotesteerd, nu loopt ze in een shirtje van Jo. Die d'r overigens voor geen meter staat, ze mist de tieten van Jo.
ja want maik was niet in de kamer langs de kvdwquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef suzi1 het volgende:
maar ze denken er geen moment aan dat er 2 geheime kamers zijn??
Pff gelukkigquote:
Ja maar heksen hebben toch alleen lange zwarte jurken nodig? (en hoedjes)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ze haalt veel bij Coolcat en sommige dingen van haar vind ik best leuk, die broeken persoonlijk ik echt niet maar haar staat het wel
Ja net,quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En als Jo er kwaad om is zal ze zeggen: "Ik had al gezegd dat je het niet zal waarderen, kijk de beelden maar terug..."
Die weet allang van de missie van Jo. Hij haat het om niet meer in haar buurt te zijn, maar weet dat het voor een goed doel is (nl de winst voor Jo)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me mee dat Herr übersturmbahnführer von Flip Commandand er niets van zegt.
Ok, als echte kampbeul, wil hij de kleren verkopen. Dat dan weer wel.
Tot ze de kwaliteit gaan afkraken (hoopmodus)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Darklight het volgende:
Joanna vind dit allang leuk, gratis reclame voor haar winkel
is ook een missie om sponsorgeld te innen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Darklight het volgende:
Joanna vind dit allang leuk, gratis reclame voor haar winkel
Maak je niet druk over een paar weken is het allemaal over, het zal wel de laatste reallife programma zijn op TV, dan gaan we weer over wat anders zeuren!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze reakties zijn zo makkelijk. Iedereen doet dat hier maar als ik het doe en toevallig bij iemand die hier minder wordt gerpuimt dan wordt dat in twijfel getrokken en op basis waarvan ik mijn oordeel geef.
Gerard wordt hier de hemel ingeprezen maar waar is dat dan op gebasseerd?
Sharon wordt hier de hemel in geprezen maar waarop is dat gebasseerd dan?
Mo wordt de grond in geboord maar waarop wordt dat gebasseerd dan?
Flip wordt hier de grond in geboord maar waarop is dat gebasseerd dan?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk naar aanleiding van wat ik zie/hoor dat ik aardig kan doorgronden hoe iemand is. Dat is het spelletje bij een RLS. Dat doet iedereen hier dus ik ook. Dat mijn mening misschien afwijkt van andere hier wil nog niet zeggen dat ik het fout zie.
Die heeft vannacht ook als enige door de commotie heengeslapen he? Dus heeft ze zowiezo meer energie dan de rest. Alhoewel.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit wel veel energie ineens in Laura, nu ze nog het enige stelletje zijn.
Die moet vast na het ontbijt een tukkie doen, want ze is al actiever geweest dan de rest van de week bij elkaar.
In een winkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Oh. Oh Oh, wat een leuke kleding heeft Joanna bij zich, weet iemand waar ik deze kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |