Ik zet in op 12:13 NL tijd, buiten bij het zwembad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zij bij hem gaat liggen
Buiten? da's toch veel te ver lopen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik zet in op 12:13 NL tijd, buiten bij het zwembad.
Wat mij betreft bestijgt ze hem direct, en dan wil ik streams op Joanna! En als die dan helemaal wild is en zwaar over de zeik, de stem erin met :"Joanna, je kerel is al een week van je af!"quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maar herr Flick weet toch dat Jojootje niet echt weg is dus die wijst haar keihard af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar herr Flick weet toch dat Jojootje niet echt weg is dus die wijst haar keihard af.
Kijken die gasten daar eigenlijk wel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Zij mijn vent, ik haar kleren
30 maart om 11.09
Monique vindt het niet erg dat Joanna haar koffer heeft achtergelaten.
Nu Joanna is verdwenen beginnen de eksterogen van de andere dames te jeuken. Haar koffer lades met kleren staat in de slaapkamer en ze krijgen direct zin om te shoppen. Aafke Laura vindt dat ze het niet kan maken om Joannas kleren aan te trekken, maar Monique heeft hier geen enkel probleem me: Zij mijn vent, ik haar kleren. Ook Laura Aafke doet een shirtje van de slaapwandelaar aan en Monique roept naar de camera: Joanna, kom maar terug als je je kleren wilt. Na al dit modegeweld is ook Aafke Laura om, ze kijkt of het roze jurkje van Joanna haar goed staat.
valt er wat te zien dan??????quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijken die gasten daar eigenlijk wel?
Nee joh was een grote poppenkast, ze wilden ons om de tuin leiden. Rare lui die mensen van Net5quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef bollokus het volgende:
maaruh is jurien al onderweg naar portugal??
Dat roze jurkje wordt toch echt door aafke aangetrokken, staat een foto bij op de sitequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijken die gasten daar eigenlijk wel?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in de shit zit? Is dit weer zo'n onvoldongen feit zoals je al jouw subjectieve meningen doet presenteren? Misschien zit je eigen dependslip wel een beetje te strak want je zit hier in Commentaar op de Streams en niet in Commentaar op Users. Derhalve heb ik op het NSB knopje geklikt om een topic report aan te maken over jouw ongelooflijk ranzige poging een mede user in de hoek te zetten.
Buiten het feit dat al jouw meningen door jou aangedragen worden als zogenaamde feiten en je hiermee andere users lam probeert te slaan als een Joanna-achtig drammertje ben je nu erg lamlendig bezig en is het volledig off topic en buiten de policy's van dit subforum.
Ik vind jou een enorme schijtuser met een volledig mongole manier van de discussie aangaan, maar helaas is dat mijn mening en kan ik dat niet zoals jij doorgaans doet met je ongenuanceerde bagger het als feit presenteren. Ik verzoek je derhalve ontopic te blijven en users in hun waarde te laten. Waarschijnlijk ben je te asociaal om deze materie te begrijpen maar dan ga je maar een training sociale vaardigheden o.i.d. doen.
Ontopic: Laura moet gewoon alleen maar collll truitjes dragen!
Het is BePPie Breipen, niet BeTTy Breipenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip naar KvdW. Die moet zeker de koffer van Betty breipen pakken.
Of Jo verveelt zich en Flip moet breiwerkje in de KvdW leggen en mag daar niet over praten
Net zoals Mo niet mag praten over dat Maik er gewoon nog is, zo moet Flip dalijk ook een toneelstukje gaan opvoeren alsof hij van niets weetquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip naar KvdW. Die moet zeker de koffer van Betty breipen pakken.
Of Jo verveelt zich en Flip moet breiwerkje in de KvdW leggen en mag daar niet over praten
En weer uit want hij is te klein, ze kreeg hem niet dicht en gaf de schuld aan de push-up bhquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat roze jurkje wordt toch echt door aafke aangetrokken, staat een foto bij op de site
Doe eens niet zo achterlijk? Iedereen kan zien dat minder verhullende kleding haar gewoon heel slecht staatquote:
ok, maar:quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat roze jurkje wordt toch echt door aafke aangetrokken, staat een foto bij op de site
Het ziet er gelukkig ook niet zo nep uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Day het volgende:
Mo lijkt vrolijk, maar ondertussen draaien die hersenen van haar overuren: wat zou jo met haar maik uitspoken?
Maar mijn buuf die ook verslaafd is aan SST heet Bep en die heeft een hekel aan Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Het is BePPie Breipen, niet BeTTy BreipenMijn schoonmoeder heet Betty en ik wens op geen enkele manier met Beppie geassocieerd te worden.
dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
Flip;
moet ik alles inpakken of alleen voor 2 dagen?![]()
ach ja, het verbaasd me hoe ze er op komen, niemand ziet dus we gaan lekker verkleed party houden met Jos kleertjes ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ok, maar:
1: Ze haalden de kleren gewoon uit haar lades en niet uit een koffer.
2: Het was Laura die zei of Jo het wel zal waarderen.
LS ze heet Beppie Breipen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar mijn buuf die ook verslaafd is aan SST heet Bep en die heeft een hekel aan Jo.
Ze heeft vorige week een puppy gekregen, die had ze bijna Maffia genoemd, toen ik zei dat Betty Breipen ook een hondje zo wilde noemen heeft ze hem maar Mario genoemd
Wat? Dat ze op moet rotten? Dat namelijk wel. Dat van mn hart? Neeh dat zou ik met een zoutkorrel nemen..quote:
Zo slecht geacteerd ook. Herr Flip zou als Jo ECHT weg was helemaal instorten. Nu is hij de vrolijkheid zelve. Zo vrolijk is hij de laatste weken niet meer geweest.quote:
Het is BeTTy Breipen, dat weet iedereen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar mijn buuf die ook verslaafd is aan SST heet Bep en die heeft een hekel aan Jo.
Ze heeft vorige week een puppy gekregen, die had ze bijna Maffia genoemd, toen ik zei dat Betty Breipen ook een hondje zo wilde noemen heeft ze hem maar Mario genoemd
BePPiequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is BeTTy Breipen, dat weet iedereen!
Zo heb jij haar genoemdquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
LS ze heet Beppie Breipen hoorlees maar mijn COSSEN terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |