Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Toch geen asbak he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De jongste is bezig met een cadeautje voor moederdag smste ze gister![]()
![]()
![]()
Vet eng man
ja dat is wel rap ja maar ja kinderen zijn onvoorspelbaar somsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De jongste is bezig met een cadeautje voor moederdag smste ze gister![]()
![]()
![]()
Vet eng man
Nee, die wil dat papa stoptquote:
slim kindquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel rap ja maar ja kinderen zijn onvoorspelbaar soms
Jaquote:
mooi, ik vidn oprecht dat jij tof bent en dat vind ik ook van sym dus echt super voor julliequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
En heel lief
![]()
En we hebben super veel lol met z'n viertjes echt zo leuk
![]()
Oh Noes, the Witch kidnapped my cigarettesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAls de heks weg is gaat je slechte gewoonte met haar mee de deur uit
![]()
Doet ze toch nog iets goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh Noes, the Witch kidnapped my cigarettes
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi, ik vidn oprecht dat jij tof bent en dat vind ik ook van sym dus echt super voor jullie
Tackel d'r, ziet er leuk uit joh!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doodslaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Witgoed en seks magnaatquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Doet ze toch nog iets goed
Verkeerde account noobquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Doet ze toch nog iets goed
graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
Ja, leuk die klonen. Even naar de A's ermee.
Ze baggeren toch niet? Dan doen A's volgens mij ook niets hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
bovendien is klonen niet vebodenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze baggeren toch niet? Dan doen A's volgens mij ook niets hoor![]()
ik heb geen klonenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jammer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je jat mijn grap van lang geledenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
Of choco sushiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. zou er ook een bezorg-chocolade bestaan??
ik ook niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik lees niet alles terug. Dat is voor mensen met tijd te veel. Hoi MPG.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook niet..de dokter zegt dat ik gek ben, wij vinden van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik ook nietquote:
quote:
Als ik je PA was welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. zou er ook een bezorg-chocolade bestaan??
Tuurlijk wel! Meeklonenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees niet alles terug. Dat is voor mensen met tijd te veel. Hoi MPG.
quote:
Vergeet niet langs een shredder te lopen na afloopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
quote:
die hele bed, matras, kussen kloongroep van vroegerquote:
Dat is nog steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
die hele bed, matras, kussen kloongroep van vroeger![]()
![]()
zodra er iemand naar bed ging kwamen ze allemaal aan
dat lijkt me stugquote:
nee wnat dit gaat over lang geledenquote:
Soms komen ze nog langs hoorquote:
dan missen er wel een paarquote:
Dat zou kunnenquote:
drukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Witgoed en seks magnaat![]()
Hoe ist?
Met veel gasten hoop ik?quote:
ik welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou kunnenDat weet ik niet
![]()
Ow vastquote:
He Liebchenquote:
dat zeg ikquote:
Gamma?quote:
Nee, dat is in Fukushima op het moment.quote:
je mist watquote:
Hai Liebchenquote:
ja, Gammastralen ja maar geen Gammabouwmarktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is in Fukushima op het moment.
Ja, spijkersquote:
Mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai Liebchen![]()
Goed hoor. Hoe is het met jou dan, ik zag iets voorbij fietysen met ziek naar huis enzo
?
nee mijn saus in jouw mondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, Gammastralen ja maar geen Gammabouwmarkt![]()
[..]
Ja, spijkers![]()
[..]
Mooi
JaDus nu kuurtje en uitzieken
IEUW! PeZu! Dat zeg je nietquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef Enfermera het volgende:
Zoo, ben ik weer
Heerlijk gegeten
En jullie?
waarom nietquote:
Moooiiiiquote:
Niets hoorquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MoooiiiiLekker altijd he, slecht eten
hihi
He bah. Hopelijk ben je er snel weer bovenopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, Gammastralen ja maar geen Gammabouwmarkt![]()
[..]
Ja, spijkers![]()
[..]
Mooi
JaDus nu kuurtje en uitzieken
ooh zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets hoor![]()
Ik zat te denken aan je liefde-verhaal![]()
![]()
[..]
JaVandaag wel, door de ziek heb ik dat
![]()
Ja, preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets hoor![]()
Ik zat te denken aan je liefde-verhaal![]()
![]()
[..]
JaVandaag wel, door de ziek heb ik dat
![]()
zaterdag at ik death by choclate in een restaurantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, preciesDan heb je gewoon something fat and smothered in chocolate nodig
![]()
![]()
![]()
Ja, komt vast goed nu met kuurtjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah. Hopelijk ben je er snel weer bovenop
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo![]()
morgen mag je weer, nog even geduld![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, preciesDan heb je gewoon something fat and smothered in chocolate nodig
![]()
![]()
![]()
ja jij begint er tot 2x toe zelf overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, komt vast goed nu met kuurtje
[..]![]()
Wat denk je wel niet van mij man
![]()
[..]
Ja![]()
Ohhhhhhhhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zaterdag at ik death by choclate in een restaurant![]()
Sorry, ik ben gewoon een beetje vervelendquote:
OMG OMG OMGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhhhhhhhhHeerlijk.
Ik had ook een keer chocoladelasagna als toetje, dat zijn dan plakjes dunne pure chocolade met ertussen witte- en melkchocolademousse![]()
Met rode bessensaus eromheen
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, goddelijk.
dit wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhhhhhhhhHeerlijk.
Ik had ook een keer chocoladelasagna als toetje, dat zijn dan plakjes dunne pure chocolade met ertussen witte- en melkchocolademousse![]()
Met rode bessensaus eromheen
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, goddelijk.
huh vervelend wie heeft het over vervelend?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een beetje vervelendKomt door de ziek, dan moet ik en sneller huilen en word ik vervelender...
![]()
Ja. Echt manquote:
Oehhhhhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit was
choco ijs
choco slagroom
brownie
choco taartje
choco parfait
ik letterlijk stuk
Jeuj, een vervelende Marijk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een beetje vervelendKomt door de ziek, dan moet ik en sneller huilen en word ik vervelender...
![]()
vandaag zijn we dicht he schatquote:
ja echt oehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Echt manEn we waren er echt een paar jaar geleden gaan eten toen ik dat nam, laatst gingen we er weer eten, en toen stond het nog steeds op de kaart
![]()
![]()
![]()
(meestal veranderen ze de kaart namelijk), maar dit toetje viel blijkbaar in de smaak
![]()
![]()
![]()
[..]
Oehhhhh![]()
![]()
![]()
[..]
Jeuj, een vervelende Marijk!![]()
Hoe ziet dat eruit?
geen Raw Pussy Tuesday nee? Jammer zeg, ik dacht dat jij wel in was voor een themafeestjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag zijn we dicht he schat
Ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh vervelend wie heeft het over vervelend?
WAAAAAAAAAHHHHquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Echt manEn we waren er echt een paar jaar geleden gaan eten toen ik dat nam, laatst gingen we er weer eten, en toen stond het nog steeds op de kaart
![]()
![]()
![]()
(meestal veranderen ze de kaart namelijk), maar dit toetje viel blijkbaar in de smaak
![]()
![]()
![]()
[..]
Oehhhhh![]()
![]()
![]()
[..]
Jeuj, een vervelende Marijk!![]()
Hoe ziet dat eruit?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag zijn we dicht he schat
Met oesters zeker, want ik hoorde net bij dames in de dop dat een oester net een kutje isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen Raw Pussy Tuesday nee? Jammer zeg, ik dacht dat jij wel in was voor een themafeestje
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met oesters zeker, want ik hoorde net bij dames in de dop dat een oester net een kutje is
WTF?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met oesters zeker, want ik hoorde net bij dames in de dop dat een oester net een kutje is
[..]
zolang er maar champagne bij is vind ik het bestquote:
Yupquote:
[..]
Ik![]()
[..]
WAAAAAAAAAHHHH![]()
En ehm, best stom geloof ik
[..]Niets hoor, niets
![]()
Nee man, een goede single malt whiskyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
zolang er maar champagne bij is vind ik het best
bij oesters nietquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee, bier en voetbal maar weer dan
He krullebolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedenavond, lieve KSC!![]()
Hoe gaat het met jullie, op deze wonderschone dinsdagavond?
Dat zou rot voor mijn vrouw zijn, die is er allergisch voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op dit moment super!quote:
Gelukkig ben jij een man, dus orale seks is dan geen probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou rot voor mijn vrouw zijn, die is er allergisch voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Op dit moment super!
Iedereen is zo ongelooflijkvandaag!
Nog nooit Jan Wolkers gelezen?quote:
ZuigelingenBubbeltje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef babybel het volgende:
`avond!![]()
(en met name hoi aan degenen die ik nog niet ken)![]()
Jan Wolkersquote:
He kaas!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef babybel het volgende:
`avond!![]()
(en met name hoi aan degenen die ik nog niet ken)![]()
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jan WolkersGevederde vrienden
![]()
en ik wou nog wel vragen waar het vanavond over gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallen
Ik vind zijn zwarte ondertoon prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallen
ja lekker nummer vind ik datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
Sym, ik hoor Snow Patrol.
Goed nummer gekozen ook.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind zijn zwarte ondertoon prachtigIn gevederde vriendin zit geen seks, alleen een enorm zwartgallig verhaal, vol haat en wrok
Heerlijk
Ik zou een PM doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker nummer vind ik dat
In de meivakantie gaat het gebeuren, dus operatie Sym is in het weekend 14/15 mei
Ik heb geloof ik bijna alles gelezen op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik heb net Horrible Tango, Turks Fruit en Zomerhitte gelezen, z'n schrijfstijl bevalt me wel
Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben even gezellig tv kijken met manlief (en wat toastjes met kaas en lekkers enzo)![]()
![]()
![]()
heel, heel erg nice!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even gespeeld met de camerasoftware en mijn fotoreeks genomen vanaf een hoge duintop aan elkaar geplakt.
[ afbeelding ]
En dat resulteerde in dit panoramabeeld van Zandvoort.
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even gespeeld met de camerasoftware en mijn fotoreeks genomen vanaf een hoge duintop aan elkaar geplakt.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Liefjequote:
Ja, wat nu dan? Is ie nog te fixen?quote:
quote:
Dank je. Panorama's maken is alleen maar makkelijker geworden met mijn nieuwe camera en software... en ik had echt een schitterend uitzicht daarquote:
Schattepopjequote:
ja hoor, voor boelveel geldquote:Ja, wat nu dan? Is ie nog te fixen?
wat is het voor Volvo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepopje
[..]
ja hoor, voor boelveel geld
Heel netjes gedaan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nog even bellen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepopje
[..]
Kutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepopje
[..]
Huh?quote:
En die mensen waar we vandaag het bedje voor Thijs zijn gaan halen..we kregen er van alles bij, Thijs mocht daar even in de tuin spelen en toen hij de woonkamer in dook kwam hij terug met een net gekregen muziekdoosjequote:
katalysator nieuw is 200 euri bij mijn adres... of dat goedkoop is weet ik niet eerlijk gezegd... (en da`s een nieuwe dan)..quote:
Nijntjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Boek half uit, misschien krijg ik mijn huiswerk af
De heks vertrektquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh?
[..]
En die mensen waar we vandaag het bedje voor Thijs zijn gaan halen..we kregen er van alles bij, Thijs mocht daar even in de tuin spelen en toen hij de woonkamer in dook kwam hij terug met een net gekregen muziekdoosje![]()
![]()
Nee..Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kun je nog even bellen?Of is msn handiger?
En wat is een boelveel?En wat is er allemaal stuk? Je zou nog mijn garage in Hoogeveen kunnen overwegen voor goedkoop?
Oh, jeujquote:
Jezus, niet normaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee..Ja![]()
Minimaal 800 euroKatalysator, nog iets, nog iets en nog iets
nee, nu definitiefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jeuj![]()
Maar dat wisten we toch al?
TFMquote:
was dat zon boekje met een blauwe cover? (sorry voor de vage omschrijving, het is bij mij errug lang geleden)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM
Een of ander dun boekje (40 pagina's) voor Engels. Moeten we een boekverslag van maken voor morgen, vandaag opekregen
Zit al vanaf half 5 non-stop (oke, eten dan) aan mijn huiswerk
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef babybel het volgende:
[..]
was dat zon boekje met een blauwe cover? (sorry voor de vage omschrijving, het is bij mij errug lang geleden)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM
Een of ander dun stom boekje (40 pagina's) voor Engels, The Turn of the Screw. Moeten we een boekverslag van maken voor morgen, vandaag opekregen
Zit al vanaf half 5 non-stop (oke, eten dan) aan mijn huiswerk
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, niet normaalBel anders even met mijn garage, die kunnen je wel vertellen wat het ongeveer kost
En zie je wel verschijnen dan
De volvo een beetje erg stuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangen![]()
Ik ben er al hoor
Ik steek er ook niks van op, maar ja toch maar lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's balen, scholieren.com is voor mij altijd een grote hulp, want van zulke dunne flutboekjes steek ik niks van op, en ik heb geen zin om er een uur aan te zitten lezen om 'm uit te krijgen, dus lees ik verslagen altijd door
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, veel succes!
huh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, nu definitiefEn een datum enzulks
Kom je in het weekend van 14/15 mei schoonmaken?
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangen![]()
Ik ben er al hoor
Dat is het nieuws dat we graag zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh?
ik dacht eerst twee weken, toen werd het misschien een weekje later en nu is het al in mei?
is er dan niet ook een meet?
hoef ik wel lekker niet naar de verjaardag van schoonmoeder
maak eens een lijstje, vraag ik wat het bij mij op school kostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er al hoor
Ze gaat weg in de vakantie, dus als wij weg zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh?
ik dacht eerst twee weken, toen werd het misschien een weekje later en nu is het al in mei?
is er dan niet ook een meet?
hoef ik wel lekker niet naar de verjaardag van schoonmoeder
beetje jammer, kaas is eigenlijk best prima!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik durf mijn kaas niet meer op te etenik legde het stukje op mijn NintendoDS-hoesje en besefte me ineens dat dat hoesje half Europa heeft gezien en wel eens enge ziektes bij zich kan dragen
inderdaad, jammer van dat stukje kaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef babybel het volgende:
[..]
beetje jammer, kaas is eigenlijk best prima!
het was toch geen babybel hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
inderdaad, jammer van dat stukje kaas
die troep is echt DUUR gewoonquote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die troep is echt DUUR gewoon![]()
Wel lekker even goed
haha ja, daarom heb ik ze ook bijna nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker even goed
Wok in Fairly legal?quote:
Ik heb het nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker even goed
Ehm, voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
NL 1-0 voor, speelt niet zo mooi als vrijdag
beetje jammer hoor!quote:
ISquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, voetbal![]()
Sorry
Oh en EENS!
![]()
daar mogen we heul niet meer heen rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak eens een lijstje, vraag ik wat het bij mij op school kost
EENS!quote:
IS, IS en nog eens ISquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EENS!![]()
Ik zet het wel in m'n sig
Is ie al over de datum dan, de APK? Want ook als er niet in gereden wordt kun je een boete krijgen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar mogen we heul niet meer heen rijden
Achter op een aanhangerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Altijd een keer meer EENS dan jijquote:
Er zit ook een maximumleeftijd aan wat jij mag jaquote:
Je kunt stampvoeten wat je wilt, maar het is EENSquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M stampvoet hard en roept al krijsend IS
altijd een keer meer IS dan dat jij een keer meer eens hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Altijd een keer meer EENS dan jij![]()
Slepen met de Suzukiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar hij is afgekeurd nu.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ie al over de datum dan, de APK? Want ook als er niet in gereden wordt kun je een boete krijgen he?
nu weer IS voetbal kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt stampvoeten wat je wilt, maar het is EENS![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd een keer meer IS dan dat jij een keer meer eens hebt
NUUT!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd een keer meer IS dan dat jij een keer meer eens hebt
Laten verslepen door de ANWB? Waar staat ie nu dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar hij is afgekeurd nu.
Tot 11-04 is de huidige APK nog.
Gewoon thuisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laten verslepen door de ANWB? Waar staat ie nu dan?
Haiquote:
Maar, als je er niet meer in mag rijden? Ik niet snap nietquote:
Allang gezienquote:
Ja, pffrt, geen ideeeee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar, als je er niet meer in mag rijden? Ik niet snap nietWaarom hebben ze dan gewoon niets gedaan
Alsin, niet afkeuren, dan had je er tot de 11e in elk geval mee kunnen rijden...
hoi suikertjequote:
ik heb zojuist vandaag het eerste seizoen van the big bang theory binnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allang gezienIk houd van downloaden
![]()
Ik heb ze ook gedownload. Maar vind het te zonde om ze allemaal achter elkaar te kijken, dus is meer voor als ik een keer mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allang gezienIk houd van downloaden
![]()
ranzige rotzooi.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zeeeer verkeerde naamMaar wel lekkere kaas hoor, lekker nep
[ afbeelding ]
Oh, hahaquote:
ja die is HEERLIJK!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zeeeer verkeerde naamMaar wel lekkere kaas hoor, lekker nep
[ afbeelding ]
Mooi stom van die garage...quote:
Woehoequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi suikertje
[..]
ik heb zojuist vandaag het eerste seizoen van the big bang theory binnen![]()
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gedownload. Maar vind het te zonde om ze allemaal achter elkaar te kijken, dus is meer voor als ik een keer mis.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrij![]()
vandaag n dienst helemaal overgenomen van n zieke collegamn bazin belde me zelf op met de boodschap ' syl ik heb vertrouwen in je, wil je het doen?'
en dat mag officieel dus echt niet,normaal doe je dat met drie mensen en ik heb t alleen gedaan
ik ben n kaigoeie stagiaire haha
* littledrummergirl is onwijs trots op zichzelf
Dat is ook zeker terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrij![]()
vandaag n dienst helemaal overgenomen van n zieke collegamn bazin belde me zelf op met de boodschap ' syl ik heb vertrouwen in je, wil je het doen?'
en dat mag officieel dus echt niet,normaal doe je dat met drie mensen en ik heb t alleen gedaan
ik ben n kaigoeie stagiaire haha
* littledrummergirl is onwijs trots op zichzelf
Ja, de Volvo heeft jou nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
moet ik mijn steek ring sleutels te voorschijn halen?
Halloooo!quote:
Owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je er ook een paraplu bij nodig?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
moet ik mijn steek ring sleutels te voorschijn halen?
Duhh, waar denk je dat die M voor staatquote:
Oh, dat vind ik echt zonde van m'n geldquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je er ook een paraplu bij nodig?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duhh, waar denk je dat die M voor staat
Mja, J. wil veel origineel hebben, en hij had nog een bol.com bonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt zonde van m'n geldKijk het een keer en gooi ze dan weg
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mjaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je er ook een paraplu bij nodig?
Vertel inderdaad maar nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik daar mee kan
Dat willen we zeker nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik daar mee kan
Ik heb ook wat gemist denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
wat heeft crazy uitgehaald dan
Iets met auto...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
fijn, dan ben ik niet de enigequote:
suikers auto gesaboteerdquote:
Hij zegt steeds is ipv eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
alle taalverloederaars aan de schandpaal!quote:
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alle taalverloederaars aan de schandpaal!
* ldg pakt haar fakkel en hooivork
Voor mij toch wel een uitzondering?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zeekoeis unitedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
JA!!!!! Ten strijde!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee uit rotterdam zuidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LOLstam jij uit de middeleeuwen ofzo
poot in pooooot kameradenquote:
Dat is toch hetzelfde?quote:
Poot in poot voor zeeeeeheeeekoeisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
poot in pooooot kameraden
Ik denk hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heeft niks met auto's te maken dus
Zeg is je msn stuk?Ik wacht op antwoord
Ja, want jij hebt immers een handicapquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor mij toch wel een uitzondering?
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt immers een handicap
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt immers een handicap
net zo geciviliseerd als de middeleeuwen denk ik jaquote:
LDG en ik zijn zeekoeizusjesquote:
Ja, die zit nu nog een maand op zijn bankquote:
Het heet niet voor niets voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik heb het Nederlands ELftal echt in tijden niet ZO slecht zien spelen.
haar bankquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die zit nu nog een maand op zijn bank
Lekker slapen wokkeltjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
eerst boekje lezenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]hih jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?![]()
daarna deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik zat ook net te bedenken dat ik daar zin in hadquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst boekje lezen
[..]
hih ja![]()
daarna deze?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst boekje lezen
[..]
hih ja![]()
daarna deze?Ooooooohh!! Die is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hey WWquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bah! Het leuke enquetes afnemen op een besloten jeugd-internet is afgelopen.
Nu moet ik weer formulieren gaan verwerken voor 2 weken voordat ik telefonisch interviews mag afnemen.
Ehm, dat vind jij danquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu moet ik weer formulieren gaan verwerken voor 2 weken voordat ik telefonisch interviews mag afnemen.
hee WW, inderdaad, veel succes...!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lekker slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal
ik ga eens even lekker douchen en dan naar bed
Welterusten LL!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal
trusten!quote:
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal
Hey Kearl!quote:
Ik heb gelukkige leuke collega's en het is maar voor even. Ik ben allang blij dat ik telefonische interviews mag doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef babybel het volgende:
[..]
hee WW, inderdaad, veel succes...!!
lijkt me niet echt tof om doorheen te moeten bijten...
ik ben tot geen enkele oefening in staatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zin om een salto met dubbele flikflak te maken, maar daar ben ik niet lenig genoeg voor
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zin om een salto met dubbele flikflak te maken, maar daar ben ik niet lenig genoeg voor
Na een maand oefenen toch welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |