Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, niet normaalBel anders even met mijn garage, die kunnen je wel vertellen wat het ongeveer kost
En zie je wel verschijnen dan
De volvo een beetje erg stuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangen![]()
Ik ben er al hoor
Ik steek er ook niks van op, maar ja toch maar lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's balen, scholieren.com is voor mij altijd een grote hulp, want van zulke dunne flutboekjes steek ik niks van op, en ik heb geen zin om er een uur aan te zitten lezen om 'm uit te krijgen, dus lees ik verslagen altijd door
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, veel succes!
huh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, nu definitiefEn een datum enzulks
Kom je in het weekend van 14/15 mei schoonmaken?
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangen![]()
Ik ben er al hoor
Dat is het nieuws dat we graag zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh?
ik dacht eerst twee weken, toen werd het misschien een weekje later en nu is het al in mei?
is er dan niet ook een meet?
hoef ik wel lekker niet naar de verjaardag van schoonmoeder
maak eens een lijstje, vraag ik wat het bij mij op school kostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er al hoor
Ze gaat weg in de vakantie, dus als wij weg zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh?
ik dacht eerst twee weken, toen werd het misschien een weekje later en nu is het al in mei?
is er dan niet ook een meet?
hoef ik wel lekker niet naar de verjaardag van schoonmoeder
beetje jammer, kaas is eigenlijk best prima!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik durf mijn kaas niet meer op te etenik legde het stukje op mijn NintendoDS-hoesje en besefte me ineens dat dat hoesje half Europa heeft gezien en wel eens enge ziektes bij zich kan dragen
inderdaad, jammer van dat stukje kaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef babybel het volgende:
[..]
beetje jammer, kaas is eigenlijk best prima!
het was toch geen babybel hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
inderdaad, jammer van dat stukje kaas
die troep is echt DUUR gewoonquote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die troep is echt DUUR gewoon![]()
Wel lekker even goed
haha ja, daarom heb ik ze ook bijna nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker even goed
Wok in Fairly legal?quote:
Ik heb het nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker even goed
Ehm, voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
NL 1-0 voor, speelt niet zo mooi als vrijdag
beetje jammer hoor!quote:
ISquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, voetbal![]()
Sorry
Oh en EENS!
![]()
daar mogen we heul niet meer heen rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak eens een lijstje, vraag ik wat het bij mij op school kost
EENS!quote:
IS, IS en nog eens ISquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EENS!![]()
Ik zet het wel in m'n sig
Is ie al over de datum dan, de APK? Want ook als er niet in gereden wordt kun je een boete krijgen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar mogen we heul niet meer heen rijden
Achter op een aanhangerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar mogen we heul niet meer heen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |