ZuigelingenBubbeltje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef babybel het volgende:
`avond!![]()
(en met name hoi aan degenen die ik nog niet ken)![]()
Jan Wolkersquote:
He kaas!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef babybel het volgende:
`avond!![]()
(en met name hoi aan degenen die ik nog niet ken)![]()
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jan WolkersGevederde vrienden
![]()
en ik wou nog wel vragen waar het vanavond over gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallen
Ik vind zijn zwarte ondertoon prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallen
ja lekker nummer vind ik datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
Sym, ik hoor Snow Patrol.
Goed nummer gekozen ook.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind zijn zwarte ondertoon prachtigIn gevederde vriendin zit geen seks, alleen een enorm zwartgallig verhaal, vol haat en wrok
Heerlijk
Ik zou een PM doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker nummer vind ik dat
In de meivakantie gaat het gebeuren, dus operatie Sym is in het weekend 14/15 mei
Ik heb geloof ik bijna alles gelezen op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik heb net Horrible Tango, Turks Fruit en Zomerhitte gelezen, z'n schrijfstijl bevalt me wel
Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben even gezellig tv kijken met manlief (en wat toastjes met kaas en lekkers enzo)![]()
![]()
![]()
heel, heel erg nice!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even gespeeld met de camerasoftware en mijn fotoreeks genomen vanaf een hoge duintop aan elkaar geplakt.
[ afbeelding ]
En dat resulteerde in dit panoramabeeld van Zandvoort.
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even gespeeld met de camerasoftware en mijn fotoreeks genomen vanaf een hoge duintop aan elkaar geplakt.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Liefjequote:
Ja, wat nu dan? Is ie nog te fixen?quote:
quote:
Dank je. Panorama's maken is alleen maar makkelijker geworden met mijn nieuwe camera en software... en ik had echt een schitterend uitzicht daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |