ZuigelingenBubbeltje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef babybel het volgende:
`avond!![]()
(en met name hoi aan degenen die ik nog niet ken)![]()
Jan Wolkersquote:
He kaas!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef babybel het volgende:
`avond!![]()
(en met name hoi aan degenen die ik nog niet ken)![]()
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jan WolkersGevederde vrienden
![]()
en ik wou nog wel vragen waar het vanavond over gaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallen
Ik vind zijn zwarte ondertoon prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij is heel goed in zeer gedetailleerd geslachtsdelen en seksueel getinte handelingen beschrijven, en vergelijkingen maken met bepaalde lichaamsdelen die je nooit eerder waren opgevallen
ja lekker nummer vind ik datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
Sym, ik hoor Snow Patrol.
Goed nummer gekozen ook.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind zijn zwarte ondertoon prachtigIn gevederde vriendin zit geen seks, alleen een enorm zwartgallig verhaal, vol haat en wrok
Heerlijk
Ik zou een PM doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja lekker nummer vind ik dat
In de meivakantie gaat het gebeuren, dus operatie Sym is in het weekend 14/15 mei
Ik heb geloof ik bijna alles gelezen op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik heb net Horrible Tango, Turks Fruit en Zomerhitte gelezen, z'n schrijfstijl bevalt me wel
Lekker hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:11 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben even gezellig tv kijken met manlief (en wat toastjes met kaas en lekkers enzo)![]()
![]()
![]()
heel, heel erg nice!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even gespeeld met de camerasoftware en mijn fotoreeks genomen vanaf een hoge duintop aan elkaar geplakt.
[ afbeelding ]
En dat resulteerde in dit panoramabeeld van Zandvoort.
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Even gespeeld met de camerasoftware en mijn fotoreeks genomen vanaf een hoge duintop aan elkaar geplakt.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Liefjequote:
Ja, wat nu dan? Is ie nog te fixen?quote:
quote:
Dank je. Panorama's maken is alleen maar makkelijker geworden met mijn nieuwe camera en software... en ik had echt een schitterend uitzicht daarquote:
Schattepopjequote:
ja hoor, voor boelveel geldquote:Ja, wat nu dan? Is ie nog te fixen?
wat is het voor Volvo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepopje
[..]
ja hoor, voor boelveel geld
Heel netjes gedaan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nog even bellen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepopje
[..]
Kutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schattepopje
[..]
Huh?quote:
En die mensen waar we vandaag het bedje voor Thijs zijn gaan halen..we kregen er van alles bij, Thijs mocht daar even in de tuin spelen en toen hij de woonkamer in dook kwam hij terug met een net gekregen muziekdoosjequote:
katalysator nieuw is 200 euri bij mijn adres... of dat goedkoop is weet ik niet eerlijk gezegd... (en da`s een nieuwe dan)..quote:
Nijntjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Boek half uit, misschien krijg ik mijn huiswerk af
De heks vertrektquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huh?
[..]
En die mensen waar we vandaag het bedje voor Thijs zijn gaan halen..we kregen er van alles bij, Thijs mocht daar even in de tuin spelen en toen hij de woonkamer in dook kwam hij terug met een net gekregen muziekdoosje![]()
![]()
Nee..Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kun je nog even bellen?Of is msn handiger?
En wat is een boelveel?En wat is er allemaal stuk? Je zou nog mijn garage in Hoogeveen kunnen overwegen voor goedkoop?
Oh, jeujquote:
Jezus, niet normaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee..Ja![]()
Minimaal 800 euroKatalysator, nog iets, nog iets en nog iets
nee, nu definitiefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jeuj![]()
Maar dat wisten we toch al?
TFMquote:
was dat zon boekje met een blauwe cover? (sorry voor de vage omschrijving, het is bij mij errug lang geleden)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM
Een of ander dun boekje (40 pagina's) voor Engels. Moeten we een boekverslag van maken voor morgen, vandaag opekregen
Zit al vanaf half 5 non-stop (oke, eten dan) aan mijn huiswerk
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef babybel het volgende:
[..]
was dat zon boekje met een blauwe cover? (sorry voor de vage omschrijving, het is bij mij errug lang geleden)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM
Een of ander dun stom boekje (40 pagina's) voor Engels, The Turn of the Screw. Moeten we een boekverslag van maken voor morgen, vandaag opekregen
Zit al vanaf half 5 non-stop (oke, eten dan) aan mijn huiswerk
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jezus, niet normaalBel anders even met mijn garage, die kunnen je wel vertellen wat het ongeveer kost
En zie je wel verschijnen dan
De volvo een beetje erg stuk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangen![]()
Ik ben er al hoor
Ik steek er ook niks van op, maar ja toch maar lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's balen, scholieren.com is voor mij altijd een grote hulp, want van zulke dunne flutboekjes steek ik niks van op, en ik heb geen zin om er een uur aan te zitten lezen om 'm uit te krijgen, dus lees ik verslagen altijd door
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, veel succes!
huh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, nu definitiefEn een datum enzulks
Kom je in het weekend van 14/15 mei schoonmaken?
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, nee, nou, en het kan nog meer worden, want misschien komt 'ie met stukke bumper ook niet door de apk en dan moeten we die dus ook nog vervangen![]()
Ik ben er al hoor
Dat is het nieuws dat we graag zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh?
ik dacht eerst twee weken, toen werd het misschien een weekje later en nu is het al in mei?
is er dan niet ook een meet?
hoef ik wel lekker niet naar de verjaardag van schoonmoeder
maak eens een lijstje, vraag ik wat het bij mij op school kostquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er al hoor
Ze gaat weg in de vakantie, dus als wij weg zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huh?
ik dacht eerst twee weken, toen werd het misschien een weekje later en nu is het al in mei?
is er dan niet ook een meet?
hoef ik wel lekker niet naar de verjaardag van schoonmoeder
beetje jammer, kaas is eigenlijk best prima!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik durf mijn kaas niet meer op te etenik legde het stukje op mijn NintendoDS-hoesje en besefte me ineens dat dat hoesje half Europa heeft gezien en wel eens enge ziektes bij zich kan dragen
inderdaad, jammer van dat stukje kaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef babybel het volgende:
[..]
beetje jammer, kaas is eigenlijk best prima!
het was toch geen babybel hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
inderdaad, jammer van dat stukje kaas
die troep is echt DUUR gewoonquote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die troep is echt DUUR gewoon![]()
Wel lekker even goed
haha ja, daarom heb ik ze ook bijna nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker even goed
Wok in Fairly legal?quote:
Ik heb het nog nooit gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker even goed
Ehm, voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
NL 1-0 voor, speelt niet zo mooi als vrijdag
beetje jammer hoor!quote:
ISquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, voetbal![]()
Sorry
Oh en EENS!
![]()
daar mogen we heul niet meer heen rijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maak eens een lijstje, vraag ik wat het bij mij op school kost
EENS!quote:
IS, IS en nog eens ISquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EENS!![]()
Ik zet het wel in m'n sig
Is ie al over de datum dan, de APK? Want ook als er niet in gereden wordt kun je een boete krijgen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar mogen we heul niet meer heen rijden
Achter op een aanhangerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Altijd een keer meer EENS dan jijquote:
Er zit ook een maximumleeftijd aan wat jij mag jaquote:
Je kunt stampvoeten wat je wilt, maar het is EENSquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M stampvoet hard en roept al krijsend IS
altijd een keer meer IS dan dat jij een keer meer eens hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Altijd een keer meer EENS dan jij![]()
Slepen met de Suzukiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar hij is afgekeurd nu.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ie al over de datum dan, de APK? Want ook als er niet in gereden wordt kun je een boete krijgen he?
nu weer IS voetbal kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt stampvoeten wat je wilt, maar het is EENS![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd een keer meer IS dan dat jij een keer meer eens hebt
NUUT!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd een keer meer IS dan dat jij een keer meer eens hebt
Laten verslepen door de ANWB? Waar staat ie nu dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar hij is afgekeurd nu.
Tot 11-04 is de huidige APK nog.
Gewoon thuisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laten verslepen door de ANWB? Waar staat ie nu dan?
Haiquote:
Maar, als je er niet meer in mag rijden? Ik niet snap nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |