ik zat ook net te bedenken dat ik daar zin in hadquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst boekje lezen
[..]
hih ja![]()
daarna deze?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst boekje lezen
[..]
hih ja![]()
daarna deze?Ooooooohh!! Die is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hey WWquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bah! Het leuke enquetes afnemen op een besloten jeugd-internet is afgelopen.
Nu moet ik weer formulieren gaan verwerken voor 2 weken voordat ik telefonisch interviews mag afnemen.
Ehm, dat vind jij danquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu moet ik weer formulieren gaan verwerken voor 2 weken voordat ik telefonisch interviews mag afnemen.
hee WW, inderdaad, veel succes...!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lekker slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal
ik ga eens even lekker douchen en dan naar bed
Welterusten LL!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal
trusten!quote:
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allemaal
Hey Kearl!quote:
Ik heb gelukkige leuke collega's en het is maar voor even. Ik ben allang blij dat ik telefonische interviews mag doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef babybel het volgende:
[..]
hee WW, inderdaad, veel succes...!!
lijkt me niet echt tof om doorheen te moeten bijten...
ik ben tot geen enkele oefening in staatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zin om een salto met dubbele flikflak te maken, maar daar ben ik niet lenig genoeg voor
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb zin om een salto met dubbele flikflak te maken, maar daar ben ik niet lenig genoeg voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |