Ja, pffrt, geen ideeeee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar, als je er niet meer in mag rijden? Ik niet snap nietWaarom hebben ze dan gewoon niets gedaan
Alsin, niet afkeuren, dan had je er tot de 11e in elk geval mee kunnen rijden...
hoi suikertjequote:
ik heb zojuist vandaag het eerste seizoen van the big bang theory binnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allang gezienIk houd van downloaden
![]()
Ik heb ze ook gedownload. Maar vind het te zonde om ze allemaal achter elkaar te kijken, dus is meer voor als ik een keer mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allang gezienIk houd van downloaden
![]()
ranzige rotzooi.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zeeeer verkeerde naamMaar wel lekkere kaas hoor, lekker nep
[ afbeelding ]
Oh, hahaquote:
ja die is HEERLIJK!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zeeeer verkeerde naamMaar wel lekkere kaas hoor, lekker nep
[ afbeelding ]
Mooi stom van die garage...quote:
Woehoequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi suikertje
[..]
ik heb zojuist vandaag het eerste seizoen van the big bang theory binnen![]()
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gedownload. Maar vind het te zonde om ze allemaal achter elkaar te kijken, dus is meer voor als ik een keer mis.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrij![]()
vandaag n dienst helemaal overgenomen van n zieke collegamn bazin belde me zelf op met de boodschap ' syl ik heb vertrouwen in je, wil je het doen?'
en dat mag officieel dus echt niet,normaal doe je dat met drie mensen en ik heb t alleen gedaan
ik ben n kaigoeie stagiaire haha
* littledrummergirl is onwijs trots op zichzelf
Dat is ook zeker terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben weer vrij![]()
vandaag n dienst helemaal overgenomen van n zieke collegamn bazin belde me zelf op met de boodschap ' syl ik heb vertrouwen in je, wil je het doen?'
en dat mag officieel dus echt niet,normaal doe je dat met drie mensen en ik heb t alleen gedaan
ik ben n kaigoeie stagiaire haha
* littledrummergirl is onwijs trots op zichzelf
Ja, de Volvo heeft jou nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
moet ik mijn steek ring sleutels te voorschijn halen?
Halloooo!quote:
Owquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar mogen we heul niet meer heen rijden
heb je er ook een paraplu bij nodig?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
moet ik mijn steek ring sleutels te voorschijn halen?
Duhh, waar denk je dat die M voor staatquote:
Oh, dat vind ik echt zonde van m'n geldquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je er ook een paraplu bij nodig?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duhh, waar denk je dat die M voor staat
Mja, J. wil veel origineel hebben, en hij had nog een bol.com bonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt zonde van m'n geldKijk het een keer en gooi ze dan weg
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mjaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je er ook een paraplu bij nodig?
Vertel inderdaad maar nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik daar mee kan
Dat willen we zeker nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik daar mee kan
Ik heb ook wat gemist denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
wat heeft crazy uitgehaald dan
Iets met auto...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
fijn, dan ben ik niet de enigequote:
suikers auto gesaboteerdquote:
Hij zegt steeds is ipv eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
alle taalverloederaars aan de schandpaal!quote:
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alle taalverloederaars aan de schandpaal!
* ldg pakt haar fakkel en hooivork
Voor mij toch wel een uitzondering?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zeekoeis unitedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
JA!!!!! Ten strijde!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee uit rotterdam zuidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LOLstam jij uit de middeleeuwen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |