Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
trek in ijsquote:
nerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zon gezien vandaag. /eckte eckte FOK!ker.
Ik probeer mijn rare fantasie uit te tekenen.
wantquote:
Jaquote:
*stopt stuk tosti in PGR's mondquote:
TT faaldequote:
Dan ga je en sla je even iemand met de feiten om de orenquote:
biertje en vol met mijn bakkes in de zonquote:
slapen want niet fitquote:
dat doe ik morgen wel als het regentquote:
nope.. van de lokale ijsboerquote:
ik ook, net in de vriezer las ik cookie doughquote:
Held.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, net in de vriezer las ik cookie dough![]()
![]()
snorkels!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu wil ik een hele serie van deze rare dingen maken, geen idee waarom.
Ook lekkerquote:
Kom maar halenquote:
ik weet, ik had net een klein bakje half bakedquote:
*geeft nog een stukje tosti aan vraariequote:
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar kan zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*geeft nog een stukje tosti aan vraarie
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat ik moet werken morgen, anders zou ik het doen![]()
*eet de rest van de tosti zelf opquote:
ga danquote:
Wat er nog van over isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*eet de rest van de tosti zelf op![]()
Niet nu manquote:
wathebjedan.nlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet nu manMorgen
Als ik me beter voel
quote:
ok morgen even mijn rooster aanpassenquote:
Jaa jij at mijn hele tosti opquote:
Een niet weggaande griep.... Morgen even antibiotica ophalenquote:
Iets minder geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En zondag?![]()
Want zaterdag moet ik werken
ooh antibiotica of penicilline/quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een niet weggaande griep.... Morgen even antibiotica ophalen
Denk eerste en dan eentje waar ik niet allergisch voor kan zijnquote:
Dat 2e omdat dat 1e?quote:
ooh ja dan hopen dat het snel aanslaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk eerste en dan eentje waar ik niet allergisch voor kan zijnMijn pappie haalt het nu voor me op, vet fijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a zegt ook vaak dat ze moet poepen![]()
Niks van aantrekken
gewoon er weer opzetten toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhhooooalle muziek van de Kaiser Chiefs is van mijn telefoon af
dat dacht ikquote:
Ja, want ik ben er wel klaar meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dan hopen dat het snel aanslaat
Niet te praktisch he?quote:
uhu, maar nu geen tijd voorquote:
4 dagen moet het aanslaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik ben er wel klaar meeIk ben zo moe...
soms ben ik zoquote:
92 is een hoer en moet doodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms ben ik zo
De bustijden zitten in je mailbox. En niet naar 9292 luisteren die laat ej een takkenend lopen
ja echt wat een faal site zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en 9292 zijn twee hoeren en die moeten dubbel dood?
Ja nogal, er is hier notabene een bushalte voor de deurquote:
exactly the same herequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nogal, er is hier notabene een bushalte voor de deur
Maar nee hoor, ga maar een kwartier lopen
quote:
En ik moet GVD werkenquote:
Als ze de juiste meds meegeven welquote:
Dankjewelquote:
Als ik los plan, dus vanaf haarlem naar jou dan doet ie het welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms ben ik zo
De bustijden zitten in je mailbox. En niet naar 9292 luisteren die laat ej een takkenend lopen
sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
Godver.
ik had toch verteld over de auto wissel met collega en hoe zwaar ik er op tegen was wegens rij gedrag en dergelijke .....
nu het volgende:
- ik moest al een afspraak met de garage maken voor een onderdeel van de raam/ een raam mechaniek. Dat had hij geslooptWas al wel besteld enzo maar ok.
- Dan in een week tijd 4 brandgaten in de bekleding gevonden
- De achterbank gaat uit zijn scharnier onder bij het omlaag klappen van de leuning.
Als klap op de vuurpijl:
ik riep vanmiddag dat mn rechterachterband slechte staat was. Net bij de bandenboer geweest.
blijkt **** dat er gewoon 4kante plekken op de band zitten. ook aan de linkerkant.
2 mogelijke oorzaken:
A: Handrem bochten. Maar daarvoor zitten ze eigenlijk in een te mooie tussenpose op de band
B: Schokdempers naar de klote.
En dan te bedenken dat zijn auto 40k meer op de teller heeft maar dat ik mijn auto gewoon netjes in een goede staat heb ingeleverd. enige defect was een mistlamp door steenslag.
Baal hier echt zo erg vanook al is het een leaseauto.
handigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze de juiste meds meegeven welGeen antibiotica in het zakje
[..]
Dankjewel
[..]
Als ik los plan, dus vanaf haarlem naar jou dan doet ie het welDus komt goed
Okequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik los plan, dus vanaf haarlem naar jou dan doet ie het welDus komt goed
hee trev niet iedereen denkt of vindt hetzelfde hoorquote:
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee trev niet iedereen denkt of vindt hetzelfde hoor
hehe, mja baal er wel van. ik lette nog op de auto alsof het mn eigen auto was. en dan krijg je zoietsquote:
Daarom wonen we ook in NL, iemand zeurt er altijd wel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee trev niet iedereen denkt of vindt hetzelfde hoor
Wat is er mis met fietsen?quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil iemand m'n hoofd eraf halen?:")
Ja, dat is kut.. Kun je niet aangeven bij je baas dat dit niet echt een goede ruil is....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, mja baal er wel van. ik lette nog op de auto alsof het mn eigen auto was. en dan krijg je zoiets
ja ik denk ik zeg het maar even want trev zegt ook gelijk dat iets wel heerlijk isquote:
Auw... En nu ga ik weer instorten en House kijken, tjuusquote:
doet een karatetrap, haaajah patsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
mag ik het dan houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tjah nu toch niks meer aan te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.. Kun je niet aangeven bij je baas dat dit niet echt een goede ruil is....
* Trevland geeft Marijke een stevige knuffelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Auw... En nu ga ik weer instorten en House kijken, tjuus![]()
quote:
Mmmhhhh... neequote:
Mooi kut!!! Doe je baas dan maar op kosten jagen en laat em nog een keer reinigen enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah nu toch niks meer aan te doen
moet zelfs nog achter de klep van de armsteun aan
Die heeft hij gemold. Maar is hij nog mee bezig.
daarnaast gerookt in de auto, de eerste paar dagen rook het fris, nu met die warmte komt heel die rook lucht eruit
sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Auw lul!
![]()
[..]
Mmmhhhh... nee
[..]
Mooi kut!!! Doe je baas dan maar op kosten jagen en laat em nog een keer reinigen enzo
mja stuur morgen wel een mail.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Auw lul!
![]()
[..]
Mmmhhhh... nee
[..]
Mooi kut!!! Doe je baas dan maar op kosten jagen en laat em nog een keer reinigen enzo
quote:
En terecht, wat een ge-eikelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stuur morgen wel een mail.
de bandenspecialst zei ook al: de band is ver op, die gaat volgende week gelijk in de kliko is niks meer mee te beginnen.
Als blijkt dat het handrem banden zijn dan pff. ...... denk ik niet dat er een heel aardig mailtje de deur uit gaat.
ja trek vooral overhaaste conclusies en doe boos om niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja stuur morgen wel een mail.
de bandenspecialst zei ook al: de band is ver op, die gaat volgende week gelijk in de kliko is niks meer mee te beginnen.
Als blijkt dat het handrem banden zijn dan pff. ...... denk ik niet dat er een heel aardig mailtje de deur uit gaat.
het is niet alleen de bandenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja trek vooral overhaaste conclusies en doe boos om niks
de zon schijnt man, en er zijn ergere dingen in het levenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niet alleen de bandenis veel meer maar heb ik vorige week al hier verteld. en nu dit enzo er nog bij. Ik wacht het onderzoek van 9 april af. en dan weet ik meer.
maar het is meer een op een stapeling van.
middagquote:
Achteraf praten is meestal veel makkelijkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij had ik beter in de zon kunnen wachten op de volgende trein dan omreizen via Utrecht, want nu ben ik nog later thuis.
quote:
Het leek in theorie sneller: de eerste de beste trein naar Utrecht nemen, ipv 25 minuten wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achteraf praten is meestal veel makkelijker
mja is ook wel weer zo maar jah, had knal goede zin in de auto, tot de banden dealer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de zon schijnt man, en er zijn ergere dingen in het leven
ik heb daar personeel voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik moet koken
Anders was ik mooi buiten blijven zitten
justeat.nlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik moet koken
Kan je niet wat dingen voorbereidden buiten? zoals aardappels schillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik moet koken
ikgeloofhetniet.nuquote:
bbqquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je niet wat dingen voorbereidden buiten? zoals aardappels schillen
dit knaagbeest snapt hetquote:
eenbeetjeisniethelemaal.comquote:
Jaha, soms heb ik wel smaakquote:
too much alcoholquote:
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.quote:
Waarschijnlijk heb je het er een paar keer na gemaakt dat hij je zo behandeld. Heb het vaak zat in onz zien gebeuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
pssssst het is nog geen 1 april, tamme dakhaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssssst het is nog geen 1 april, tamme dakhaas
opgelost slotjequote:
Eet smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
En te grappig jullie gesprek![]()
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen puf voor kokenquote:
en zo niet dan koop ik er 1 voor haarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeld
Velen zijn al geweest en velen volgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och meid wat vervelend... Anders koop je een dagboek bij de Action, dat moet je wel kunnen betalen van je zakgeld
ik was net in de super maar ben spullen va avondeten vergeten dus ik ga wel terug en buiten wat fleisch grillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen puf voor kokenMaar bestellen is ook zo slecht
What to do...
Een roze, met paardjes?quote:
Het ligt er aan wat je waar besteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What to do...
nee gewoon de goeikoopste bij de actionquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een roze, met paardjes?Je bent de goedheid zelve
Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Velen zijn al geweest en velen volgen
Jij gaat aan de BBQ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was net in de super maar ben spullen va avondeten vergeten dus ik ga wel terug en buiten wat fleisch grillen
Nee, bestelvoer is nooit echt gezondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je waar besteld
Oh, okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon de goeikoopste bij de action
nee ik zet mijn grill op het balkon en ga chillend vlees grillen eclectischquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
[..]
Jij gaat aan de BBQ?Ik kom bij jou eten
Dat hij niet de eerste is die in onz te horen krijgt van een mod dat hij een k*t user is en zou ook vast en zeker niet de laatste zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik volg je even niet![]()
[..]
Jij gaat aan de BBQ?Ik kom bij jou eten
Oeh, nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik zet mijn grill op het balkon en ga chillend vlees grillen eclectisch
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hij niet de eerste is die in onz te horen krijgt van een mod dat hij een k*t user is en zou ook vast en zeker niet de laatste zijn
ok dat mag, ik ga mijn legendarische saus makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niceIk kom nog steeds bij je eten
![]()
[..]
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZ
Of in KLBquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niceIk kom nog steeds bij je eten
![]()
[..]
Maar wat kan mij het schelen dat ze dat vinden in ONZ? Dit is niet ONZ, dit is GC, laat em maar zielig doen in ONZ
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dat mag, ik ga mijn legendarische saus maken
quote:
nou ik maak een enorme bak wantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
Maar ik blijf nog even op bed
[..]Ze zien em aankomen
Wat voor saus is het dan?quote:
de sushi is besteld hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What to do...
Daarom dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
Maar ik blijf nog even op bed
[..]Ze zien em aankomen
Wat heerlijkquote:
Zal ik je anders wat nasi komen brengen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk heb hier geen bezorg-japanner
Ik twijfel of ik alsnog ga koken of dat ik naar de Chinees ga en een loempia haal of dat ik een broodje eet
liefdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor saus is het dan?Wat gaat er in?
ik ben ook enorme fanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijkIk heb hier geen bezorg-japanner
Ik twijfel of ik alsnog ga koken of dat ik naar de Chinees ga en een loempia haal of dat ik een broodje eet
Jou in bedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook enorme fan
niks beters dan sushi in bed
Ik heb nog bami in de vriezerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je anders wat nasi komen brengen?
en wat eet je daarbij??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
liefde![]()
en
mayo
olijfolie
peper
zout
limoen/citroensap
suiker
knoflook
peterselie
selderie
bieslook
water
Dan moet je het met mij gaan etenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook enorme fan
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
liefde![]()
en
mayo
olijfolie
peper
zout
limoen/citroensap
suiker
knoflook
peterselie
selderie
bieslook
water
Ik ben met vlagen geniaal maar helaas is het hier windstilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog bami in de vriezerJe bent briljant
Lekker met satesaus
En uitjes en seroendeng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BarMan is ook een goed alternatiefquote:
Ik had nog geeditquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben ook enorme fan
Dat heeft iedereen wel eens. Gewoon de schouders eronder zetten en op naar een nieuwe dag vol nieuwe kansenquote:
Ik lust geen sushiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BarMan is ook een goed alternatief
deze saus is goddelijk met een grote verscheidenheid aan gerechten en briljant als dipquote:
He Bosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens. Gewoon de schouders eronder zetten en op naar een nieuwe dag vol nieuwe kansen
liefde liefdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
He en met liefde he? Bedoel je dan liefde liefde of extra eiwitten?![]()
ohh mag ook hoor.. we hebben nog een 1-persoonsbed over..quote:
Ja, ik dacht ik vraaaaaaag maarquote:
Ja hoor. Sowieso gaat het de laatste tijd gewoon echt de goede kant op. Alles wijst er op dat ik me zo klote voelde de laatste 2 jaar door de Risperdalquote:
dip met chips of dip met tortillachipsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze saus is goddelijk met een grote verscheidenheid aan gerechten en briljant als dip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hihihiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh mag ook hoor.. we hebben nog een 1-persoonsbed over..
maar dat wilden we niet aan synph geven.. das niet leuk voor jou
Wat is risperdal?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Sowieso gaat het de laatste tijd gewoon echt de goede kant op. Alles wijst er op dat ik me zo klote voelde de laatste 2 jaar door de Risperdal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik vraaaaaaag maar![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dip met chips of dip met tortillachipsdat staat erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hallo meisquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiHij heeft een heel groot bed
Van hem dus dat blijft
![]()
Oeh oeh oeh en hij heeft een bubbelbad en die is nu stukjes maar wok gaat em proberen te maken, kom je dan een keer bubbelen?
gewoon alles bij elkaar mikken??quote:
Nee, een binnenbubbelbadquote:
Hey RNquote:
Die moet hier ook komen, eentje die het dan wel doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiHij heeft een heel groot bed
Van hem dus dat blijft
![]()
Oeh oeh oeh en hij heeft een bubbelbad en die is nu stukjes maar wok gaat em proberen te maken, kom je dan een keer bubbelen?
nou wel in verhouding en op gevoel en met veel knoflook en liefliefde natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon alles bij elkaar mikken??
ook gruwelijk met mijn sausquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga toch bestellenSpareribs
Een goede bodem voor de antibiotica
![]()
Heb je nog bonbons?quote:
Dus de bami voor een andere keerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga toch bestellenSpareribs
Een goede bodem voor de antibiotica
![]()
die heeft mijn chocomonstertje allemaal op gegetenquote:
Ik ben fluitbekzeenaald2.0 en ik onderschrijf deze post.quote:
Woaaaaaaaaaaah gertjuuuuuuhhhhhquote:
Hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woaaaaaaaaaaah gertjuuuuuuhhhhh
Hai PGR![]()
fbz met mijn saus smaakt ook heerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben fluitbekzeenaald2.0 en ik onderschrijf deze post.
Ja, opzich welquote:
quote:
Hoezo gaat wel?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heeft mijn chocomonstertje allemaal op gegeten
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?quote:
Volgens mij vind jij haar altijd heerlijkquote:
KLein beetje wel ja, lijkt wel. Ik heb nu wel andere anti-psychotica hoor. (seroquel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?
[..]
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is nog bevroren
[..]
Hoezo gaat wel?
[..]Jammer hoor
Maar fijn voor het monstertje
[..]
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?
[..]
Volgens mij vind jij haar altijd heerlijk![]()
OMG van 5 meter fietsen zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, beetje zwetend thuis gekomen
Ok, hopen dat dat werktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KLein beetje wel ja, lijkt wel. Ik heb nu wel andere anti-psychotica hoor. (seroquel)
quote:
Lekker toch met dit weer?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had die 12-jarige niet haar baby kunnen afstaan aan die 63-jarige? Kon die 12-jarige het overnemen als die ander overleden is![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had die 12-jarige niet haar baby kunnen afstaan aan die 63-jarige? Kon die 12-jarige het overnemen als die ander overleden is![]()
Marijke is zwanger! Horen jullie dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Oeh, ik kan zwanger worden door deze antibiotica, dus even m'n best doen om de grapjes geen werkelijkheid te laten worden![]()
Ook zo lekker praktisch
OMG het kan ergerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke is zwanger! Horen jullie dat?
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe zou zo'n kind van 12 er nou bij komen om het met iemand te doen? TWAALFwaar gaat dat heen...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ben ik niet en blijft ook zo
En anders laat ik het weghalen
![]()
Ik ga nu geen baby opvoeden, dat kan ik nu niet.... Dus gelukkig zijn de kindjes van Symph ouderquote:
zwangerschap duurt 9 maanden, dat is niet voor niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nu geen baby opvoeden, dat kan ik nu niet.... Dus gelukkig zijn de kindjes van Symph ouder![]()
![]()
Verkracht op je 5equote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG het kan ergerOp tv net de jongste moeder ooit: in 1933 is een 5 jarige bevallen, ze had een zeldzame aandoening waardoor ze al vruchtbaar was
![]()
Zeg, ga jij me nu even kinderen aanpraten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zwangerschap duurt 9 maanden, dat is niet voor niks
En dat is dus maar de vraagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verkracht op je 5eOfja daar ga ik nu maar vanuit, want het lijkt me niet dat het haar keuze was
dat kan jij heusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg, ga jij me nu even kinderen aanpraten?Nee, ik voorkom het wel gewoon
Nee, een kind van 5 weet echt niet wat dat isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is dus maar de vraagMaar ergens denk ik dat wel ja
quote:
Nee, ik ben zelf een beetje bang voor incestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, een kind van 5 weet echt niet wat dat is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ik ben zelf een beetje bang voor incest
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf een beetje bang voor incest
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Enfermera het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
Ik heb een piercing gezetttt![]()
Willen jullie bloederige foto's?![]()
![]()
Ja, picsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hey Enfequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Nee, te laat misterquote:
Sorryquote:
dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, te laat mister![]()
Oh madam had vandaag opeens verzonnen om toch langer te blijven, tot na de vakantie en dat via de kids aan Symph te vertellenHoe achterlijk kun je zijn
Ben jij goed in sloten vervangen?
![]()
Mijn Pappie kan datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
ZIEN ZIEN
[..]
Nee, te laat mister![]()
Oh madam had vandaag opeens verzonnen om toch langer te blijven, tot na de vakantie en dat via de kids aan Symph te vertellenHoe achterlijk kun je zijn
![]()
[..]
Sorry
Als ze niet weggaat, heb je over 2-3 weken iets te doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk
1 schroef en de orginele sleutel
Mijn pappie ook denk ikquote:
Ergensquote:
quote:
Trevjeeequote:
Marijkkkkkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
ZIEN ZIEN
[..]
Nee, te laat mister![]()
![]()
[..]
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn pappie ook denk ik![]()
Maar Wokje is gewoon zo goed, die durf ik echt voor alles te vragen
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ergens![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Trevjeee![]()
![]()
[..]
Marijkkkkk![]()
![]()
Even onder spoilertje voor tere zieltjes;Woah, die is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je die vandaag laten zetten?
En deed het zeer?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
Ergens![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Trevjeee![]()
![]()
[..]
Marijkkkkk![]()
![]()
Even onder spoilertje voor tere zieltjes;wat een bloedbadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee echtquote:
Je hele dag weer goed dus?quote:
[..]
Ergens![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Trevjeee![]()
![]()
[..]
Marijkkkkk![]()
![]()
Even onder spoilertje voor tere zieltjes;Zo veel bloed is het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ergens![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Trevjeee![]()
![]()
[..]
Marijkkkkk![]()
![]()
Even onder spoilertje voor tere zieltjes;BlooooeeeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi(nee niet dat bloed
)
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat is wel mooi want als je niks had was het ook niet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blooooeeeed
mooi(nee niet dat bloed
)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echtJij bent echt MacGyver
![]()
Jumjumquote:
Wat wil jij dan? Een doodbloedende Zuster Merel?quote:
Gaaf he!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, die is cool![]()
Heb je die vandaag laten zetten?
En deed het zeer?
Uhhuhquote:
quote:
Jaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blooooeeeed
mooi(nee niet dat bloed
)
Ja, maar, tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou zeg, ik ga alleen maar uit van het principe wat een ander kan kan ik ook.
maar dat geld inmiddels voor wat veel
Dacagonittt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jumjum
[..]
Wat wil jij dan? Een doodbloedende Zuster Merel?![]()
![]()
Ik had het erger verwachtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jumjum
[..]
Wat wil jij dan? Een doodbloedende Zuster Merel?![]()
![]()
Die is al prima.quote:
Meestal als ik me op het werk ergens open haal bloed ik harderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gaaf he!Ja, net
Om iets van half 5 ofzo. Joah, viel mee
De tang deed meer pijn
En zij 'm er echt 3x op zetten en toen pas zeggen; ohja, ik zal eerst ff alles klaar zetten en je niet zo pesten
XD
Geweldige piercingstudio
![]()
[..]
Uhhuh![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Jaaa
Hihi thanks
Je kraakbeen is niet enorm doorbloed, dit bloedde toch aardig voor kraakbeen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het erger verwacht, dat zeg ik niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meestal als ik me op het werk ergens open haal bloed ik harder
Ben ikquote:
Ja he, ze hadden een foto ook van d'rquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Best interessant verhaal eigenlijk over die 5-jarige moeder
Whehehehequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gaaf he!Ja, net
Om iets van half 5 ofzo. Joah, viel mee
De tang deed meer pijn
En zij 'm er echt 3x op zetten en toen pas zeggen; ohja, ik zal eerst ff alles klaar zetten en je niet zo pesten
XD
Geweldige piercingstudio
![]()
[..]
Uhhuh![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Jaaa
Hihi thanks
Nee!!!!quote:
Mooiquote:
Ja, ik wou net zeggen, ik heb nog nooit bloed gehad met een kraakbeenoorbelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kraakbeen is niet enorm doorbloed, dit bloedde toch aardig voor kraakbeen hoor
Dat weet jij beter als ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kraakbeen is niet enorm doorbloed, dit bloedde toch aardig voor kraakbeen hoor
Of dat kan ook door het water komen dat het zo lijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |