Het leek in theorie sneller: de eerste de beste trein naar Utrecht nemen, ipv 25 minuten wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achteraf praten is meestal veel makkelijker
mja is ook wel weer zo maar jah, had knal goede zin in de auto, tot de banden dealer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
de zon schijnt man, en er zijn ergere dingen in het leven
ik heb daar personeel voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik moet koken
Anders was ik mooi buiten blijven zitten
justeat.nlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik moet koken
Kan je niet wat dingen voorbereidden buiten? zoals aardappels schillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik moet koken
ikgeloofhetniet.nuquote:
bbqquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je niet wat dingen voorbereidden buiten? zoals aardappels schillen
dit knaagbeest snapt hetquote:
eenbeetjeisniethelemaal.comquote:
Jaha, soms heb ik wel smaakquote:
too much alcoholquote:
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.quote:
Waarschijnlijk heb je het er een paar keer na gemaakt dat hij je zo behandeld. Heb het vaak zat in onz zien gebeuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een moderator in Onzin voor je leven verstaat een 1 april topic onder bagger. En andere normale topics die ik open ook. k was benieuwd welke leuke 1 april grappen fokkers hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |