quote:
Hoezo gaat wel?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heeft mijn chocomonstertje allemaal op gegeten
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?quote:
Volgens mij vind jij haar altijd heerlijkquote:
KLein beetje wel ja, lijkt wel. Ik heb nu wel andere anti-psychotica hoor. (seroquel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?
[..]
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is nog bevroren
[..]
Hoezo gaat wel?
[..]Jammer hoor
Maar fijn voor het monstertje
[..]
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?
[..]
Volgens mij vind jij haar altijd heerlijk![]()
OMG van 5 meter fietsen zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, beetje zwetend thuis gekomen
Ok, hopen dat dat werktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KLein beetje wel ja, lijkt wel. Ik heb nu wel andere anti-psychotica hoor. (seroquel)
quote:
Lekker toch met dit weer?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had die 12-jarige niet haar baby kunnen afstaan aan die 63-jarige? Kon die 12-jarige het overnemen als die ander overleden is![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had die 12-jarige niet haar baby kunnen afstaan aan die 63-jarige? Kon die 12-jarige het overnemen als die ander overleden is![]()
Marijke is zwanger! Horen jullie dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Oeh, ik kan zwanger worden door deze antibiotica, dus even m'n best doen om de grapjes geen werkelijkheid te laten worden![]()
Ook zo lekker praktisch
OMG het kan ergerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke is zwanger! Horen jullie dat?
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe zou zo'n kind van 12 er nou bij komen om het met iemand te doen? TWAALFwaar gaat dat heen...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ben ik niet en blijft ook zo
En anders laat ik het weghalen
![]()
Ik ga nu geen baby opvoeden, dat kan ik nu niet.... Dus gelukkig zijn de kindjes van Symph ouderquote:
zwangerschap duurt 9 maanden, dat is niet voor niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nu geen baby opvoeden, dat kan ik nu niet.... Dus gelukkig zijn de kindjes van Symph ouder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |