Hihihiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh mag ook hoor.. we hebben nog een 1-persoonsbed over..
maar dat wilden we niet aan synph geven.. das niet leuk voor jou
Wat is risperdal?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Sowieso gaat het de laatste tijd gewoon echt de goede kant op. Alles wijst er op dat ik me zo klote voelde de laatste 2 jaar door de Risperdal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik vraaaaaaag maar![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dip met chips of dip met tortillachipsdat staat erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hallo meisquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiHij heeft een heel groot bed
Van hem dus dat blijft
![]()
Oeh oeh oeh en hij heeft een bubbelbad en die is nu stukjes maar wok gaat em proberen te maken, kom je dan een keer bubbelen?
gewoon alles bij elkaar mikken??quote:
Nee, een binnenbubbelbadquote:
Hey RNquote:
Die moet hier ook komen, eentje die het dan wel doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiHij heeft een heel groot bed
Van hem dus dat blijft
![]()
Oeh oeh oeh en hij heeft een bubbelbad en die is nu stukjes maar wok gaat em proberen te maken, kom je dan een keer bubbelen?
nou wel in verhouding en op gevoel en met veel knoflook en liefliefde natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon alles bij elkaar mikken??
ook gruwelijk met mijn sausquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga toch bestellenSpareribs
Een goede bodem voor de antibiotica
![]()
Heb je nog bonbons?quote:
Dus de bami voor een andere keerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga toch bestellenSpareribs
Een goede bodem voor de antibiotica
![]()
die heeft mijn chocomonstertje allemaal op gegetenquote:
Ik ben fluitbekzeenaald2.0 en ik onderschrijf deze post.quote:
Woaaaaaaaaaaah gertjuuuuuuhhhhhquote:
Hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woaaaaaaaaaaah gertjuuuuuuhhhhh
Hai PGR![]()
fbz met mijn saus smaakt ook heerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben fluitbekzeenaald2.0 en ik onderschrijf deze post.
Ja, opzich welquote:
quote:
Hoezo gaat wel?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heeft mijn chocomonstertje allemaal op gegeten
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?quote:
Volgens mij vind jij haar altijd heerlijkquote:
KLein beetje wel ja, lijkt wel. Ik heb nu wel andere anti-psychotica hoor. (seroquel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?
[..]
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is nog bevroren
[..]
Hoezo gaat wel?
[..]Jammer hoor
Maar fijn voor het monstertje
[..]
En daar ben je nu mee gestopt? Is je angst dan ook minder?
[..]
Volgens mij vind jij haar altijd heerlijk![]()
OMG van 5 meter fietsen zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel, beetje zwetend thuis gekomen
Ok, hopen dat dat werktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KLein beetje wel ja, lijkt wel. Ik heb nu wel andere anti-psychotica hoor. (seroquel)
quote:
Lekker toch met dit weer?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had die 12-jarige niet haar baby kunnen afstaan aan die 63-jarige? Kon die 12-jarige het overnemen als die ander overleden is![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had die 12-jarige niet haar baby kunnen afstaan aan die 63-jarige? Kon die 12-jarige het overnemen als die ander overleden is![]()
Marijke is zwanger! Horen jullie dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Oeh, ik kan zwanger worden door deze antibiotica, dus even m'n best doen om de grapjes geen werkelijkheid te laten worden![]()
Ook zo lekker praktisch
OMG het kan ergerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke is zwanger! Horen jullie dat?
Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe zou zo'n kind van 12 er nou bij komen om het met iemand te doen? TWAALFwaar gaat dat heen...
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat ben ik niet en blijft ook zo
En anders laat ik het weghalen
![]()
Ik ga nu geen baby opvoeden, dat kan ik nu niet.... Dus gelukkig zijn de kindjes van Symph ouderquote:
zwangerschap duurt 9 maanden, dat is niet voor niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga nu geen baby opvoeden, dat kan ik nu niet.... Dus gelukkig zijn de kindjes van Symph ouder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |