Een niet weggaande griep.... Morgen even antibiotica ophalenquote:
Iets minder geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En zondag?![]()
Want zaterdag moet ik werken
ooh antibiotica of penicilline/quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een niet weggaande griep.... Morgen even antibiotica ophalen
Denk eerste en dan eentje waar ik niet allergisch voor kan zijnquote:
Dat 2e omdat dat 1e?quote:
ooh ja dan hopen dat het snel aanslaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk eerste en dan eentje waar ik niet allergisch voor kan zijnMijn pappie haalt het nu voor me op, vet fijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a zegt ook vaak dat ze moet poepen![]()
Niks van aantrekken
gewoon er weer opzetten toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhhooooalle muziek van de Kaiser Chiefs is van mijn telefoon af
dat dacht ikquote:
Ja, want ik ben er wel klaar meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dan hopen dat het snel aanslaat
Niet te praktisch he?quote:
uhu, maar nu geen tijd voorquote:
4 dagen moet het aanslaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want ik ben er wel klaar meeIk ben zo moe...
soms ben ik zoquote:
92 is een hoer en moet doodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms ben ik zo
De bustijden zitten in je mailbox. En niet naar 9292 luisteren die laat ej een takkenend lopen
ja echt wat een faal site zegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en 9292 zijn twee hoeren en die moeten dubbel dood?
Ja nogal, er is hier notabene een bushalte voor de deurquote:
exactly the same herequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nogal, er is hier notabene een bushalte voor de deur
Maar nee hoor, ga maar een kwartier lopen
quote:
En ik moet GVD werkenquote:
Als ze de juiste meds meegeven welquote:
Dankjewelquote:
Als ik los plan, dus vanaf haarlem naar jou dan doet ie het welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms ben ik zo
De bustijden zitten in je mailbox. En niet naar 9292 luisteren die laat ej een takkenend lopen
sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
Godver.
ik had toch verteld over de auto wissel met collega en hoe zwaar ik er op tegen was wegens rij gedrag en dergelijke .....
nu het volgende:
- ik moest al een afspraak met de garage maken voor een onderdeel van de raam/ een raam mechaniek. Dat had hij geslooptWas al wel besteld enzo maar ok.
- Dan in een week tijd 4 brandgaten in de bekleding gevonden
- De achterbank gaat uit zijn scharnier onder bij het omlaag klappen van de leuning.
Als klap op de vuurpijl:
ik riep vanmiddag dat mn rechterachterband slechte staat was. Net bij de bandenboer geweest.
blijkt **** dat er gewoon 4kante plekken op de band zitten. ook aan de linkerkant.
2 mogelijke oorzaken:
A: Handrem bochten. Maar daarvoor zitten ze eigenlijk in een te mooie tussenpose op de band
B: Schokdempers naar de klote.
En dan te bedenken dat zijn auto 40k meer op de teller heeft maar dat ik mijn auto gewoon netjes in een goede staat heb ingeleverd. enige defect was een mistlamp door steenslag.
Baal hier echt zo erg vanook al is het een leaseauto.
handigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze de juiste meds meegeven welGeen antibiotica in het zakje
[..]
Dankjewel
[..]
Als ik los plan, dus vanaf haarlem naar jou dan doet ie het welDus komt goed
Okequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik los plan, dus vanaf haarlem naar jou dan doet ie het welDus komt goed
hee trev niet iedereen denkt of vindt hetzelfde hoorquote:
Niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee trev niet iedereen denkt of vindt hetzelfde hoor
hehe, mja baal er wel van. ik lette nog op de auto alsof het mn eigen auto was. en dan krijg je zoietsquote:
Daarom wonen we ook in NL, iemand zeurt er altijd wel overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee trev niet iedereen denkt of vindt hetzelfde hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |