Zo'n hoofd kan je niet genoeg bedekken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n hekel aan die wijfen. 99% tegenwoordig draagt dit
BBBZZZZ bzzzzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
kon geen betere vinden. maar je hoeft maar te kijken op een terrasje en 9/10 zitten er zo bij. blond haar. met louis vuitton tasje. extra grote oorbellen. blackberry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Zo'n hoofd kan je niet genoeg bedekken...
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Deckard het volgende:
Waar heb je het over? Zit je WoW te spelen?
bedankt voor den tip. betere illustratie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Oja was ik helemaal de retro scooter vergeten.
quote:
je hebt een nieuw woord uitgevonden. op een manier. alleen eckte bazen begrijpen mij.quote:
geilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Valt mee dat er nog niemand over teenslippers is begonnen.
Ik heb ze nog niet gezien. Beetje lame om een topic hierover te verzinnen, al is de klacht wel immer terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
of roze overhemden / witte broekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Eensch, nog niet gespot echter. Komt nog wel als het boven de 20graden komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Witte broeken bij mannenquote:
roze overhemden danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Eensch, nog niet gespot echter. Komt nog wel als het boven de 20graden komt.
[..]
Witte broeken bij mannen![]()
![]()
fking kanker.
Leek me voor zich te spreken.quote:
quote:
Deze is de nieuwste hypequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
Wayfarers zijn cool. Maar de Clubmaster is de mooiste!
[ afbeelding ]
Zonnebrillen zijn cool. Homo's die met roze truien om hun schouders en met een witte polo door de stad lopen, niet.
jaren 80 tom cruise brilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnebrillen zijn cool. Homo's die met roze truien om hun schouders en met een witte polo door de stad lopen, niet.
Ja want alleen Paris Hilton draagt zulke brillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijken
ik heb het genoteerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef tech4u het volgende:
Ik heb een aviator bril (geen replica) En nu?
sta je op mijn shit-listquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef tech4u het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
wat een enorm kutleven heb je als je je stoort aan de zonnebrillen van een ander
Wait, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
kan ik jou er ook bij zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
wat een enorm kutleven heb je als je je stoort aan de zonnebrillen van een ander
kijk daar hebben we er een.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja want alleen Paris Hilton draagt zulke brillen
wat een domme domme aannamequote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
Die is wel tof ja, heb er hier nog een van mijn pa uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
nog een user met dergelijk oogwaar:
[..]
faalhaasquote:
ja je kan ze beter steeds op en af doen en wat dan nog, hoe heb jij hier last van, in welk opzicht wordt jouw armzalige leventje beperkt als iemand anders dit doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Kuraudo het volgende:
Er zijn ook van die mensen die hun zonnebril ophouden in de metro tunnels
ook zoiets. Geen zon = geen zonnebrilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Kuraudo het volgende:
Er zijn ook van die mensen die hun zonnebril ophouden in de metro tunnels
mensen die niks snappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:43 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mensen die zichzelf faalhaas noemen
denken dat je met fok! abbo altijd gelijk krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die niks snappen_!
en zichzelf naar een jiskefet karakter vernoemen ontelbaar_!
denken dat mij iets boeitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je met fok! abbo altijd gelijk krijgt
Godver, wat ben jij slecht met comebacks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je met fok! abbo altijd gelijk krijgt
mensen die van de zijlijn toekijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij slecht met comebacks.
Ik heb er geen last van, het is gewoon raar. Het is donker daar binnen, je ziet al geen reet bij sommige stations door slechte verlichting, en dan heb je iemand die met een hele donkere zonnebril gewoon rondjes loopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je kan ze beter steeds op en af doen en wat dan nog, hoe heb jij hier last van, in welk opzicht wordt jouw armzalige leventje beperkt als iemand anders dit doet
Nope, je faalt nog steeds.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mensen die van de zijlijn toekijken
ja ik ben een enorme metroseksueeel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
altijd met hartje posten, jij metroseksuele
ja want je verdedigt alle vrouwen hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben een enorme metroseksueeel ja_!
dudes hou eens op met falen man
Du bist metro oder fag, Oder beides?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben een enorme metroseksueeel ja_!
dudes hou eens op met falen man
ja want al ik het niet eens ben met jouw beperkte blik dan is het gelijk dat jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ja want je verdedigt alle vrouwen hier
geen van tweequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Du bist metro oder fag, Oder beides?
quote:
Die loopt zeker ook met gigantische vliegen bril en is nu gekrenktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je recht van spreken hebt met die lengte
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je recht van spreken hebt met die lengte
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Die loopt zeker ook met gigantische vliegen bril en is nu gekrenkt
[ afbeelding ]
Dikke bril ouwe
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Die loopt zeker ook met gigantische vliegen bril en is nu gekrenkt
[ afbeelding ]
Dikke bril ouwe
het nog steeds niet snappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
2 keer jezelf quoten in 1 topic
Het zit je wel diep he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Equites het volgende:
Ik irriteer me aan het feit dat al die chickies tegenwoordig willen uitstralen dat ze helemaal sexy en rijk zijn met een zo groot mogelijke bril van 1 of ander pauper merk, terwijl ze gewoon met z'n allen in een studentwoning elkaars pisvlekken aan het schoonmaken zijn. Doe je niet voor als Paris Hilton want zo rijk worden jullie toch nooit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
als het zo'n idiote vliegenbril is wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze paar weekjes terug nog gekocht.![]()
Daarbij: hoe levenloos ben je als je je stoort aan de zonnebril van een ander?
Dat is de nadeel van mode. Dat heb je niet alleen met brillen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Equites het volgende:
Ik irriteer me aan het feit dat al die chickies tegenwoordig willen uitstralen dat ze helemaal sexy en rijk zijn met een zo groot mogelijke bril van 1 of ander pauper merk, terwijl ze gewoon met z'n allen in een studentwoning elkaars pisvlekken aan het schoonmaken zijn. Doe je niet voor als Paris Hilton want zo rijk worden jullie toch nooit.
ja want dat zijn de zaken die er toe doen in het leven wat anderen dragenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef Equites het volgende:
Juist, zich voordoen als princesje, maar stiekem nog wel even de was bij moeders brengen en daar douchen want ze hebben geen cent te makkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:57 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
als het zo'n idiote vliegenbril is wel.
echt zo van "kijk mij eens de grootste zonnebril hebben hier en mezelf hier op dit terrasje zien zitten alsof ik prinses ben"
Ojazeker dat is waar wij mensen elkaar het eerst op beoordelen, het uiterlijk. De rest volgt later pas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat zijn de zaken die er toe doen in het leven wat anderen dragen_!
op klb becommentariëren we de fijnere kneepjes van het leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat zijn de zaken die er toe doen in het leven wat anderen dragen_!
je iq is zeker ook 80quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Ojazeker dat is waar wij mensen elkaar het eerst op beoordelen, het uiterlijk. De rest volgt later pas.
je typt een hoop maar zegt bijster weinigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
op klb becommentariëren we de fijnere kneepjes van het leven.
Ik draag een Aviator, Wayfarer en een Outdoorsmanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:40 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
kijk daar hebben we er een.
nu ik je toch heb hier, hoe noem je nou z'n oversized bril?
ik bedoelde die jampot brillen van die bitches zonder stijl.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik draag een Aviator, Wayfarer en een Outdoorsman
Hoezo dat? Als jij een meisje ziet ga je zeker gelijk voor het innerlijk. Rot toch op, je kijkt eerst of je een wijf wil ballen en daarna ga je kijken of het klikt. Doe je dat niet, ben je een homo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je iq is zeker ook 80_!
[..]
je typt een hoop maar zegt bijster weinig
Wie heeft het hier over WOW.quote:
jouw blik op het leven is bijzonder beperkt manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als jij een meisje ziet ga je zeker gelijk voor het innerlijk. Rot toch op, je kijkt eerst of je een wijf wil ballen en daarna ga je kijken of het klikt. Doe je dat niet, ben je een homo.
Ik weet hoe het spel gespeeld word. De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw blik op het leven is bijzonder beperkt man
je weet niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik weet hoe het spel gespeeld word. De waarheid is hard.
Ik heb nooit gezegd dat ik deze heb, en heb dan ook geen flauw idee hoe ze heten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik bedoelde die jampot brillen van die bitches zonder stijl.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wel redelijk belangrijk dat ik een meisje lichamelijk aantrekkelijk vind.quote:
dat is echt heel fijn voor je manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wel redelijk belangrijk dat ik een meisje lichamelijk aantrekkelijk vind.
Jou maakt dt dus niets uit? Maak ik hieruit op.quote:
je bent wel echt kampioen in het doen van domme aannames hehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Jou maakt dt dus niets uit? Maak ik hieruit op.
Ja prima, lekker makkelijke dooddoener.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent wel echt kampioen in het doen van domme aannames heh
pezu heeft meer vriendinnen dan vrienden. gaat met ze mee om kleding uit te zoeken. komt op ibood voor de parfum. etcetera etcetera.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent wel echt kampioen in het doen van domme aannames heh
nou niet echt, jij komt steeds met totaal foute en kortzichtige stellingen/aannames, wat verwacht je dan van mij? Een goed beargumenteerde discussie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja prima, lekker makkelijke dooddoener.
eng heh iemand met een andere blik op de wereldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
pezu heeft meer vriendinnen dan vrienden. gaat met ze mee om kleding uit te zoeken. komt op ibood voor de parfum. etcetera etcetera.
Jij zegt dat mijn blik op het leven bijzonder beperkt is, hoezo dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
eng heh iemand met een andere blik op de wereld
qft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef n8n het volgende:
enige klachtwaardige zonnebrillen die zijn van die sportieve met regenboogshine
omdat je je beter niet druk maakt om wat anderen dragen, en daar beter al helemaal geen oordeel aan hangt dat is namelijk een zeer beperkende gedachtegang.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij zegt dat mijn blik op het leven bijzonder beperkt is, hoezo dat?
Mattie ik word helemaal para als ik een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je je beter niet druk maakt om wat anderen dragen, en daar beter al helemaal geen oordeel aan hangt dat is namelijk een zeer beperkende gedachtegang.
bovendien is het totaal niet boeiend wat anderen dragen, en als je er wel last van hebt dan is er iets mis met jezelf.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Mattie ik word helemaal para als een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..
anabooltje zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Mattie ik word helemaal para als ik een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..
ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Mattie ik word helemaal para als ik een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..
Ja ik ben nu al 6 maanden straight on.quote:
Wil je met mij afspreken dan? Dan ga ik zo'n bril kopen en klaar staan voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik ook.
en dan met volle vuist zo recht in die ogen. niet met de platte hand ofzo.
is goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wil je met mij afspreken dan? Dan ga ik zo'n bril kopen en klaar staan voor jou.
Prima, 2 meter bij 137 kilo hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wil je met mij afspreken dan? Dan ga ik zo'n bril kopen en klaar staan voor jou.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
is goed. [ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Mooi!quote:
Morgen, Leeuwarden station, om 20:00 uur.quote:
Oh ja, dit ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Zet anders zelf eens zo'n Ray-Ban of Serengeti op je neus. Dan snap je waarom mensen die zo graag dragen..
Kaalheid al aan het inslaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik ben nu al 6 maanden straight on.
Dit is een mannenbril, waarom draag jij dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh ja, dit ook.
Ik zweer bij mijn 4140.
[ afbeelding ]
shens is een vrouwen ondertitel, waarom draag jij dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit is een mannenbril, waarom draag jij dat?
4140 is geen mannen bril. Het is een model geïnspireerd op de vrouwen brillen uit de 50's.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit is een mannenbril, waarom draag jij dat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
Alle brillen op deze site worden de mode.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
shens is een vrouwen ondertitel, waarom draag jij dat?
ff schijten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef mymoodfentje het volgende:
PROTIP :
Omdat ik mij zo druk maak om die mensen heb ik een folder op mijn bureaublad met foto's van mensen die een aviator/wayfarer dragen, die ik vervolgens uitprint voordat ik moet schijten om mijn reet ermee af te vegen.
Lucht best op. Doe ik soms ook met topics, facebooks, fobo's e.d.
Alleen op party's een zonnebril op, jwt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef DoimuN het volgende:
Wayfharhaer op, niets te schaften met het zonlicht.
stoer manquote:
MET MIJN ZONNEBRIL OP IN BED, HEB EEN FEESTJE IN MIJN EENTJEquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef DoimuN het volgende:
Wayfharhaer op, niets te schaften met het zonlicht.
PILLENBRILLLLL, dan neem ik niet me ekte ekte xraybanner mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Alleen op party's een zonnebril op, jwt!
Zwarte glazen is dan wel weerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh ja, dit ook.
Ik zweer bij mijn 4140.
[ afbeelding ]
Eensch, denk je "zo die is knap" gaat de bril af is hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:41 schreef -0mega- het volgende:
Mijn grootste klacht is dat deze brillen de (mogelijk) verlepte kop van de drager verbergen.
Aviator of Wayfarer is toch niet zo lastig te herkennen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die merk en type van een zonnebril herkennen.
We nemen contact met u op zodra er een plaats vrijkomt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef tech4u het volgende:
riep iemand yayo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
MET MIJN ZONNEBRIL OP IN BED, HEB EEN FEESTJE IN MIJN EENTJE
YAYOOOOO
ik heb er ook eenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef Saisai het volgende:
wat is er mis met witte broeken? mits van linnen vind ik dat juist mooi staan bij de manspersoon
FOK!kers met een laag zelfvertrouwen die nog twijfelen over hun geaardheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef PeZu het volgende:
waar komt plots die haat op witte broekers vandaan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
FOK!kers met een laag zelfvertrouwen die nog twijfelen over hun geaardheid.
FOK!kers die daar niet-grappige grappen over pogen te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Allessio het volgende:
Fokkers die denken dat Panzemaus en CaptainCookie een stel zijn
is dat echt waar, Prem?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Allessio het volgende:
Fokkers die denken dat Panzemaus en CaptainCookie een stel zijn
sowieso fokkersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn gewoon seniel dat ze dat niet doorhebben. Ik houd ze allemaal voor de gek. Sluwe kankervos extra-ordinaire die Panzermaus. En nog homo ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Allessio het volgende:
Fokkers die niet beseffen dat Panzemaus in het dagelijks leven mannen billen penetreert!!!!!!!!
Ik hou van je, manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn gewoon seniel dat ze dat niet doorhebben. Ik houd ze allemaal voor de gek. Sluwe kankervos extra-ordinaire die Panzermaus. En nog homo ook.
Dat heet een voorkeur hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:53 schreef PeZu het volgende:
waar komt plots die haat op witte broekers vandaan?
Je zult het verschil niet zien. Porn-cream, gebleekt + flavored en wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet knoeit op m'n witte broek.
ja loop jij maar lekker in je zwarte broek vol vlekken en je bandshirt in de volle zonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef mymoodfentje het volgende:
Mannen en witte broekenalsof het nog moet worden uitgelegd waarom dat fout is. Heb je uitleg nodig, dan ben je dus gay.
Achterlijke conclusie weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Herhaal dat nog eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef mymoodfentje het volgende:
Mannen en witte broekenalsof het nog moet worden uitgelegd waarom dat fout is. Heb je uitleg nodig, dan ben je dus gay.
Dit dus. Vooral linnen broekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef mymoodfentje het volgende:
linnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef Saisai het volgende:
wat is er mis met witte broeken? mits van linnen vind ik dat juist mooi staan bij de manspersoon
ja het beeld dat jij direct vormt zegt inderdaad erg veel, over jezelfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
linnen![]()
zo'n broek, roze shirt, teenslippers, houten ketting, ik zie het al weer voor me
Dit beeld zegt genoeg over jou ook, gevoelige jongen die gay is!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het beeld dat jij direct vormt zegt inderdaad erg veel, over jezelf
ja echt man, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit beeld zegt genoeg over jou ook, gevoelige jongen die gay is!
welkom op fokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:26 schreef Lithia het volgende:
"Jij bent homo!"
-"Nee, JIJ bent homo."
"NEE, jij bent homo"- discussies.
Bedankt.quote:
Deze.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef 9611Niels het volgende:
klagt weet niet welke zonnebril ik moet halen [ afbeelding ]
Ik heb al zoeen maar dan in het zilver, een skere van C&A.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze.
http://www.ray-ban.com/netherland/products/sun/RB3025?var=001/51
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef Lysdexie het volgende:
Wat heb jij dan voor een zonnebril?
Een 3D-bril zeker die je ophebt tijdens je WoW raid
Die had ik ook, vertrapt in Sunny Beach. Hij viel gewoon van mijn hoofd, gammele kutpootjes. Mirrorglazen was het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb al zoeen maar dan in het zilver, een skere van C&A.
Dus iemand heeft nu die mirrorglazen in ze voet LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die had ik ook, vertrapt in Sunny Beach. Hij viel gewoon van mijn hoofd, gammele kutpootjes. Mirrorglazen was het.
Was in Den Glade Viking, daar lopen ze niet op blote voeten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef DoimuN het volgende:
[..]
Dus iemand heeft nu die mirrorglazen in ze voet LOL
Dat is geen Aviator en ook niet de vorm, maar goed.quote:
Nee, klopt het is een Cockpit. Mijn zonnebril sinds vorige week. Een stuk mooier als een Aviatorquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was in Den Glade Viking, daar lopen ze niet op blote voeten.
[..]
Dat is geen Aviator en ook niet de vorm, maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |