haha ja dat is heel vaak zo, vaak is ibood wel goedkoper als de winkelprijs maar nauwlijks goedkoper dan tweakers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef vanBinsberge het volgende:
mensen die gister bij de ibood hunt binnen no time de iPad kochten die refurbished was en voor dezelfde prijs als op tweakers
ze waren dit keer niks goedkoper, vanwege de verzendkosten. En dan een refurbished kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Haque het volgende:
[..]
haha ja dat is heel vaak zo, vaak is ibood wel goedkoper als de winkelprijs maar nauwlijks goedkoper dan tweakers.
Auch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar is er toch een doelgroep die erin trapt. Op marktplaats verbaasd me dat niets.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar is er toch een doelgroep die erin trapt. Op marktplaats verbaasd me dat niets.
Iboodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef vanBinsberge het volgende:
mensen die gister bij de ibood hunt binnen no time de iPad kochten die refurbished was en voor dezelfde prijs als op tweakers
ik heb gister m'n hele dag verneukt met de huntquote:
sinds wanneer krijg je überhaupt een bonnetje als het via internet besteld isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Parietale_kwab het volgende:
Op de doos zit een bonnetje geplakt die niet eens van Dixons is...
Meestal verneuk je je dag op fok. Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik heb gister m'n hele dag verneukt met de hunt![]()
op 1 of andere manier wil je weten wat het volgende meuk product zal worden.
dit keer allebeiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Meestal verneuk je je dag op fok. Ik zie het verschil niet
Sinds altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:32 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
sinds wanneer krijg je überhaupt een bonnetje als het via internet besteld is
ik heb al 100 keer op internet besteld ik krijg er nooit een kassabonnetje bij hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Sinds altijd
Je krijgt sowieso een digitale bon en bij een echt bedrijf zit er ook nog eentje bij in de doos...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |