Zo'n hoofd kan je niet genoeg bedekken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n hekel aan die wijfen. 99% tegenwoordig draagt dit
BBBZZZZ bzzzzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
kon geen betere vinden. maar je hoeft maar te kijken op een terrasje en 9/10 zitten er zo bij. blond haar. met louis vuitton tasje. extra grote oorbellen. blackberry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Zo'n hoofd kan je niet genoeg bedekken...
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Deckard het volgende:
Waar heb je het over? Zit je WoW te spelen?
bedankt voor den tip. betere illustratie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Oja was ik helemaal de retro scooter vergeten.
quote:
je hebt een nieuw woord uitgevonden. op een manier. alleen eckte bazen begrijpen mij.quote:
geilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Valt mee dat er nog niemand over teenslippers is begonnen.
Ik heb ze nog niet gezien. Beetje lame om een topic hierover te verzinnen, al is de klacht wel immer terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
of roze overhemden / witte broekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Eensch, nog niet gespot echter. Komt nog wel als het boven de 20graden komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Witte broeken bij mannenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |