Zo'n hoofd kan je niet genoeg bedekken...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n hekel aan die wijfen. 99% tegenwoordig draagt dit
BBBZZZZ bzzzzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
kon geen betere vinden. maar je hoeft maar te kijken op een terrasje en 9/10 zitten er zo bij. blond haar. met louis vuitton tasje. extra grote oorbellen. blackberry.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Zo'n hoofd kan je niet genoeg bedekken...
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ongeveerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:11 schreef Deckard het volgende:
Waar heb je het over? Zit je WoW te spelen?
bedankt voor den tip. betere illustratie:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Oja was ik helemaal de retro scooter vergeten.
quote:
je hebt een nieuw woord uitgevonden. op een manier. alleen eckte bazen begrijpen mij.quote:
geilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Valt mee dat er nog niemand over teenslippers is begonnen.
Ik heb ze nog niet gezien. Beetje lame om een topic hierover te verzinnen, al is de klacht wel immer terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
of roze overhemden / witte broekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Eensch, nog niet gespot echter. Komt nog wel als het boven de 20graden komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:22 schreef JackHerrer het volgende:
Witte broeken bij mannenquote:
roze overhemden danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Eensch, nog niet gespot echter. Komt nog wel als het boven de 20graden komt.
[..]
Witte broeken bij mannen![]()
![]()
fking kanker.
Leek me voor zich te spreken.quote:
quote:
Deze is de nieuwste hypequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
Wayfarers zijn cool. Maar de Clubmaster is de mooiste!
[ afbeelding ]
Zonnebrillen zijn cool. Homo's die met roze truien om hun schouders en met een witte polo door de stad lopen, niet.
jaren 80 tom cruise brilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnebrillen zijn cool. Homo's die met roze truien om hun schouders en met een witte polo door de stad lopen, niet.
Ja want alleen Paris Hilton draagt zulke brillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe het komt dat je, van iedereen die je na kunt doen, zo nodig op Paris Hilton wil lijken
ik heb het genoteerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef tech4u het volgende:
Ik heb een aviator bril (geen replica) En nu?
sta je op mijn shit-listquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef tech4u het volgende:
Ik heb een aviator bril (geen replica) En nu?
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
wat een enorm kutleven heb je als je je stoort aan de zonnebrillen van een ander
Wait, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
kan ik jou er ook bij zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
wat een enorm kutleven heb je als je je stoort aan de zonnebrillen van een ander
kijk daar hebben we er een.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja want alleen Paris Hilton draagt zulke brillen
wat een domme domme aannamequote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef PeZu het volgende:
Die is wel tof ja, heb er hier nog een van mijn pa uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
nog een user met dergelijk oogwaar:
[..]
faalhaasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |