quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
nog een user met dergelijk oogwaar:
[..]
faalhaasquote:
ja je kan ze beter steeds op en af doen en wat dan nog, hoe heb jij hier last van, in welk opzicht wordt jouw armzalige leventje beperkt als iemand anders dit doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Kuraudo het volgende:
Er zijn ook van die mensen die hun zonnebril ophouden in de metro tunnels
ook zoiets. Geen zon = geen zonnebrilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Kuraudo het volgende:
Er zijn ook van die mensen die hun zonnebril ophouden in de metro tunnels
mensen die niks snappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:43 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mensen die zichzelf faalhaas noemen
denken dat je met fok! abbo altijd gelijk krijgtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die niks snappen_!
en zichzelf naar een jiskefet karakter vernoemen ontelbaar_!
denken dat mij iets boeitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je met fok! abbo altijd gelijk krijgt
Godver, wat ben jij slecht met comebacks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je met fok! abbo altijd gelijk krijgt
mensen die van de zijlijn toekijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Godver, wat ben jij slecht met comebacks.
Ik heb er geen last van, het is gewoon raar. Het is donker daar binnen, je ziet al geen reet bij sommige stations door slechte verlichting, en dan heb je iemand die met een hele donkere zonnebril gewoon rondjes loopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je kan ze beter steeds op en af doen en wat dan nog, hoe heb jij hier last van, in welk opzicht wordt jouw armzalige leventje beperkt als iemand anders dit doet
Nope, je faalt nog steeds.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mensen die van de zijlijn toekijken
ja ik ben een enorme metroseksueeel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:48 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
altijd met hartje posten, jij metroseksuele
ja want je verdedigt alle vrouwen hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben een enorme metroseksueeel ja_!
dudes hou eens op met falen man
Du bist metro oder fag, Oder beides?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben een enorme metroseksueeel ja_!
dudes hou eens op met falen man
ja want al ik het niet eens ben met jouw beperkte blik dan is het gelijk dat jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ja want je verdedigt alle vrouwen hier
geen van tweequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Du bist metro oder fag, Oder beides?
quote:
Die loopt zeker ook met gigantische vliegen bril en is nu gekrenktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:51 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
denken dat je recht van spreken hebt met die lengte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |