Ik weet hoe het spel gespeeld word. De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw blik op het leven is bijzonder beperkt man
je weet niksquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik weet hoe het spel gespeeld word. De waarheid is hard.
Ik heb nooit gezegd dat ik deze heb, en heb dan ook geen flauw idee hoe ze heten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:04 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik bedoelde die jampot brillen van die bitches zonder stijl.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wel redelijk belangrijk dat ik een meisje lichamelijk aantrekkelijk vind.quote:
dat is echt heel fijn voor je manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wel redelijk belangrijk dat ik een meisje lichamelijk aantrekkelijk vind.
Jou maakt dt dus niets uit? Maak ik hieruit op.quote:
je bent wel echt kampioen in het doen van domme aannames hehquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Jou maakt dt dus niets uit? Maak ik hieruit op.
Ja prima, lekker makkelijke dooddoener.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent wel echt kampioen in het doen van domme aannames heh
pezu heeft meer vriendinnen dan vrienden. gaat met ze mee om kleding uit te zoeken. komt op ibood voor de parfum. etcetera etcetera.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent wel echt kampioen in het doen van domme aannames heh
nou niet echt, jij komt steeds met totaal foute en kortzichtige stellingen/aannames, wat verwacht je dan van mij? Een goed beargumenteerde discussie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja prima, lekker makkelijke dooddoener.
eng heh iemand met een andere blik op de wereldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
pezu heeft meer vriendinnen dan vrienden. gaat met ze mee om kleding uit te zoeken. komt op ibood voor de parfum. etcetera etcetera.
Jij zegt dat mijn blik op het leven bijzonder beperkt is, hoezo dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
eng heh iemand met een andere blik op de wereld
qft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:59 schreef n8n het volgende:
enige klachtwaardige zonnebrillen die zijn van die sportieve met regenboogshine
omdat je je beter niet druk maakt om wat anderen dragen, en daar beter al helemaal geen oordeel aan hangt dat is namelijk een zeer beperkende gedachtegang.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij zegt dat mijn blik op het leven bijzonder beperkt is, hoezo dat?
Mattie ik word helemaal para als ik een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat je je beter niet druk maakt om wat anderen dragen, en daar beter al helemaal geen oordeel aan hangt dat is namelijk een zeer beperkende gedachtegang.
bovendien is het totaal niet boeiend wat anderen dragen, en als je er wel last van hebt dan is er iets mis met jezelf.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Mattie ik word helemaal para als een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..
anabooltje zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Mattie ik word helemaal para als ik een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..
ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Mattie ik word helemaal para als ik een chick met zo'n gigantiche bril zie lopen, ik wil er dan gelijk opklappen..
Ja ik ben nu al 6 maanden straight on.quote:
Wil je met mij afspreken dan? Dan ga ik zo'n bril kopen en klaar staan voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik ook.
en dan met volle vuist zo recht in die ogen. niet met de platte hand ofzo.
is goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wil je met mij afspreken dan? Dan ga ik zo'n bril kopen en klaar staan voor jou.
Prima, 2 meter bij 137 kilo hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wil je met mij afspreken dan? Dan ga ik zo'n bril kopen en klaar staan voor jou.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
is goed. [ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif]afbeelding[/url] ]
Mooi!quote:
Morgen, Leeuwarden station, om 20:00 uur.quote:
Oh ja, dit ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Zet anders zelf eens zo'n Ray-Ban of Serengeti op je neus. Dan snap je waarom mensen die zo graag dragen..
Kaalheid al aan het inslaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:21 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja ik ben nu al 6 maanden straight on.
Dit is een mannenbril, waarom draag jij dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh ja, dit ook.
Ik zweer bij mijn 4140.
[ afbeelding ]
shens is een vrouwen ondertitel, waarom draag jij dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit is een mannenbril, waarom draag jij dat?
4140 is geen mannen bril. Het is een model geïnspireerd op de vrouwen brillen uit de 50's.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:32 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit is een mannenbril, waarom draag jij dat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
Alle brillen op deze site worden de mode.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
shens is een vrouwen ondertitel, waarom draag jij dat?
ff schijten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef mymoodfentje het volgende:
PROTIP :
Omdat ik mij zo druk maak om die mensen heb ik een folder op mijn bureaublad met foto's van mensen die een aviator/wayfarer dragen, die ik vervolgens uitprint voordat ik moet schijten om mijn reet ermee af te vegen.
Lucht best op. Doe ik soms ook met topics, facebooks, fobo's e.d.
Alleen op party's een zonnebril op, jwt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef DoimuN het volgende:
Wayfharhaer op, niets te schaften met het zonlicht.
stoer manquote:
MET MIJN ZONNEBRIL OP IN BED, HEB EEN FEESTJE IN MIJN EENTJEquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef DoimuN het volgende:
Wayfharhaer op, niets te schaften met het zonlicht.
PILLENBRILLLLL, dan neem ik niet me ekte ekte xraybanner mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Alleen op party's een zonnebril op, jwt!
Zwarte glazen is dan wel weerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh ja, dit ook.
Ik zweer bij mijn 4140.
[ afbeelding ]
Eensch, denk je "zo die is knap" gaat de bril af is hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:41 schreef -0mega- het volgende:
Mijn grootste klacht is dat deze brillen de (mogelijk) verlepte kop van de drager verbergen.
Aviator of Wayfarer is toch niet zo lastig te herkennen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die merk en type van een zonnebril herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |