Ja en wat heeft dat te maken met:quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar we hebben allemaal kunnen zien waar dit toe kan leiden. Doorgeslagen hedonisme waarbij de ene topbestuurder nog meer prive-jets wil hebben dan zijn collega. Op zich niets mis mee, ware het niet dat dit voor de crisis leidde tot een mate van risicovol ondernemen waar je U tegen zegt.
Ik schrik toch anders als ik rond kijk in mijn vriendenkring. Eigenlijk iedereen met talent heeft plannen om te vertrekken... Of ze allemaal zullen gaan is een tweede, maar het is echt meer dan lip-service...quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:36 schreef betyar het volgende:
Die gaan niet weg, hoe kom je daar in godsnaam bij??
Exact.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik schrik toch anders als ik rond kijk in mijn vriendenkring. Eigenlijk iedereen met talent heeft plannen om te vertrekken... Of ze allemaal zullen gaan is een tweede, maar het is echt meer dan lip-service...
Zelf ben ik vergevorderd met het verhuizen van mijn ondernemingen naar het buitenland (zou ook wel willen vertrekken, maar mijn vrouw zit aan NL vast met haar onderneming). Een van mijn beste vrienden is actief op zoek naar een baan in Zweden (ok, ook omdat hij met een Zweedse is getrouwd, maar hij geeft ook aan dat hij en zijn vrouw het gehad hebben met NL). Een van mijn beste vriendinnen zit al in België (en haar onderneming op de Antillen). Zakenpartner van mij is actief op zoek naar een woning in Antwerpen. Oud collega heeft al een woning gekocht in Turkije om te verkassen binnen nu en enkele jaren.
Als ik vervolgens probeer te denken aan talenten die willen blijven kom ik op... helemaal niemand...
Het is op zich ook zo vreemd niet. Nederland is in rap tempo veranderd. Het was een prettig land om te wonen, maar dat is het niet meer. Het is nu meer en meer een duur land om in te wonen, de vrijheden worden stuk voor stuk afgenomen, privacy is een vies woord geworden, de inwoners zijn wraakzuchtig en structureel ontevreden, enz. enz.
Waar ik mij 15 jaar terug echt thuis voelde in NL heb ik dat nu helemaal niet meer.
Kortom: er gaan een hoop mensen verkassen. En dat heeft deels met geld te maken, maar voor een heel groot deel met het veranderde leefklimaat waarbij een ander niets meer wordt gegund: geen plezier, geen vrijheid, geen fout, geen succes.
Met personeel bedoel je dus: de bestuurders. De gewone werknemers zien er echt geen cent van hoor. En daar ligt het probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je vind het niet volstrekt logisch dat wanneer bedrijven meer winst maken ook meer salaris of bonus uitkeren aan hun personeel?
Daar staat tegenover dat ik geen enkel talent heb, en tevens aan het vertrekken ben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik schrik toch anders als ik rond kijk in mijn vriendenkring. Eigenlijk iedereen met talent heeft plannen om te vertrekken... Of ze allemaal zullen gaan is een tweede, maar het is echt meer dan lip-service...
Zelf ben ik vergevorderd met het verhuizen van mijn ondernemingen naar het buitenland (zou ook wel willen vertrekken, maar mijn vrouw zit aan NL vast met haar onderneming). Een van mijn beste vrienden is actief op zoek naar een baan in Zweden (ok, ook omdat hij met een Zweedse is getrouwd, maar hij geeft ook aan dat hij en zijn vrouw het gehad hebben met NL). Een van mijn beste vriendinnen zit al in België (en haar onderneming op de Antillen). Zakenpartner van mij is actief op zoek naar een woning in Antwerpen. Oud collega heeft al een woning gekocht in Turkije om te verkassen binnen nu en enkele jaren.
Als ik vervolgens probeer te denken aan talenten die willen blijven kom ik op... helemaal niemand...
Het is op zich ook zo vreemd niet. Nederland is in rap tempo veranderd. Het was een prettig land om te wonen, maar dat is het niet meer. Het is nu meer en meer een duur land om in te wonen, de vrijheden worden stuk voor stuk afgenomen, privacy is een vies woord geworden, de inwoners zijn wraakzuchtig en structureel ontevreden, enz. enz.
Waar ik mij 15 jaar terug echt thuis voelde in NL heb ik dat nu helemaal niet meer.
Kortom: er gaan een hoop mensen verkassen. En dat heeft deels met geld te maken, maar voor een heel groot deel met het veranderde leefklimaat waarbij een ander niets meer wordt gegund: geen plezier, geen vrijheid, geen fout, geen succes.
Hou jezelf maar voor de gek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Met personeel bedoel je dus: de bestuurders. De gewone werknemers zien er echt geen cent van hoor. En daar ligt het probleem.
Tuurlijk joh. Dat is precies wat de bobo's de vorige keer riepen. 'Hoepel op met regulering! We weten wel wat we doen. Oprotten met je sturing!'quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat te maken met:
"De stijgende salarissen gaan hand in hand met de hogere winsten van vrijwel alle AEX-bedrijven."
Zoiets heet gewoon de vrije markt, en afwezigheid van sturing, geweldig toch? Wanneer je gezonde winstgevende bedrijven gaat zitten verbieden salarisverhogingen of bonussen uit te keren ben je net zo bezig als de geweldige bolsjewistische vrienden van weleer.
Ja want het bonusbeleid van Royal Dutch Shell heeft de wereld echt in een spiraal van duisternis gestuurd zeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Dat is precies wat de bobo's de vorige keer riepen. 'Hoepel op met regulering! We weten wel wat we doen. Oprotten met je sturing!'
Tsja...
Het merendeel van de genoemde bestuurders werkt bij bedrijven die geen enkele rol hebben gehad in de afgelopen crisis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Dat is precies wat de bobo's de vorige keer riepen. 'Hoepel op met regulering! We weten wel wat we doen. Oprotten met je sturing!'
Tsja...
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het merendeel van de genoemde bestuurders werkt bij bedrijven die geen enkele rol hebben gehad in de afgelopen crisis.
Wel dus, want niemand van deze bedrijven heeft jou ooit iets misdaan of geld gekost, het is dus pure afgunst wat je geweldig tentoonspreid.quote:
Je impliceert dat de overheid het beloningsbeleid van deze bedrijven zou moeten reguleren, maar nergens blijkt uit dat - uitgezonderd een aantal financiële dienstverleners - dit beleid schadelijke gevolgen heeft. Ik zie niet in waarom je het dan zou moeten reguleren.quote:
Bullshit, de echt grootverdieners blijven lekker zitten in Nederland omdat het gewoon netjes is geregeld hier. Ook voor de grootverdieners. Waarom zijn al die miljarden van die mensen hier dan nog? Waarom wonen die mensen hier dan nog? En dan praat ik niet over de "talenten" die zijn er genoeg in Nederland, alleen heeft het soms een ander naampje. De Belgie mensen, een huis met garage in Belgie BVBA'tje in Belgie minder belasting betalen als GDA maar vervolgens wel een bedrijfspand in het buitenland huren, (het liefst een gehuurd pand in Tilburg).quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat bepleit ik dan ook niet. Sla meer een beetje wild in het rond vanwege het doorgeslagen hedonisme.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Je impliceert dat de overheid het beloningsbeleid van deze bedrijven zou moeten reguleren, maar nergens blijkt uit dat - uitgezonderd een aantal financiële dienstverleners - dit beleid schadelijke gevolgen heeft. Ik zie niet in waarom je het dan zou moeten reguleren.
Kom kom Koos, neem nog een kopje koffie en laat het allemaal maar bezinken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat bepleit ik dan ook niet. Sla meer een beetje wild in het rond vanwege het doorgeslagen hedonisme.
Nee, meen het. Juist omwillige van die figuren hoop ik dat de wereld zoals wij die kennen echt een keer goed in elkaar flikkert.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom kom Koos, neem nog een kopje koffie en laat het allemaal maar bezinken.
Terwijl het enige wat ze verkeerd doen is dat ze meer verdienen dan jou, guttegut.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, meen het. Juist omwillige van die figuren hoop ik dat de wereld zoals wij die kennen echt een keer goed in elkaar flikkert.
Dat ze meer verdienen dan ik zal mij werkelijk een worst wezen. Het gaat mij erom dat ze vooral destructief bezig zijn (dan doel ik voornamelijk op de financiele sector).quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terwijl het enige wat ze verkeerd doen is dat ze meer verdienen dan jou, guttegut.
Neem ook maar een valium tablet dan.
Alsof je niet veel kan verdienen zonder risicovol beleid te volgen, je trekt volkomen verkeerde connecties en ziet spoken waar ze niet zijn. Ja er zijn een aantal(!) banken de fout in gegaan, en de enige reden dat de rest volgde is omdat we geïnvesteerd hadden in foute aandelen en schuldpakketten uit de Verenigde Staten en die enorme bedragen moesten worden afgeschreven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ze meer verdienen dan ik zal mij werkelijk een worst wezen. Het gaat mij erom dat ze vooral destructief bezig zijn (dan doel ik voornamelijk op de financiele sector).
Je moet het zelf weten, maar de praktijk wijst gewoon anders uit. De enige reden overigens dat al die topbedrijven hun hoofdkantoren hier hebben (al dan wel of niet postbus-vestigingen) is omdat het nog altijd financieel aantrekkelijk is hier te blijven, en een concurrerende positie kan worden opgezet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
De goeien moeten lijden onder de slechten. Dat kan ik ook niet helpen. Als het aan mij ligt dan wordt de bewegingsvrijheid van de financiele wereld aanzienlijk beperkt. Maar het is koddig dat er plots wel sprake is van nuance als ik je vrienden op Wall Street onder vuur neem.
Het gaat mij niet zozeer om NL. In de VS mogen de boel wel wat meer gereguleerd worden. Dat is ook wat figuren als Paulson riepen na de crisis, maar inmiddels van af hebben gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar de praktijk wijst gewoon anders uit. De enige reden overigens dat al die topbedrijven hun hoofdkantoren hier hebben (al dan wel of niet postbus-vestigingen) is omdat het nog altijd financieel aantrekkelijk is hier te blijven, en een concurrerende positie kan worden opgezet.
Als jij aan die poten wilt gaan zagen dan kan je er donder op zeggen dat deze bedrijven verdwijnen, en als jij dat uit afgunst wil bewerkstelligen ben je alleen maar je eigen benen aan het breken.
Daarnaast zijn beloningen en salarissen in dergelijke bedrijven helemaal jouw pakkie-an niet, en ook niet die van de regering, dus die aangemeten bemoeial positie staat me al helemaal niet aan.
Meer regulering in de financiële markt qua risicospreiding is ook niks mis mee, maar dat heeft niets uit te staan met een beloningsbeleid. Simpele oplossing zou zijn de bonussen te koppelen aan het winstpercentiel en tegelijk de RvC strenger te laten controleren op waar het bestuur nou precies het geld in investeert.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om NL. In de VS mogen de boel wel wat meer gereguleerd worden. Dat is ook wat figuren als Paulson riepen na de crisis, maar inmiddels van af hebben gezien.
Ik heb dan ook met geen woord gerept over het bonussenbeleid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer regulering in de financiële markt qua risicospreiding is ook niks mis mee, maar dat heeft niets uit te staan met een beloningsbeleid. Simpele oplossing zou zijn de bonussen te koppelen aan het winstpercentiel en tegelijk de RvC strenger te laten controleren op waar het bestuur nou precies het geld in investeert.
Op die manier hou je de markt gewoon gangs zonder al dat papierwerk en rare communistische fratsen te introduceren door de overheid in de RvC of het bestuur te plempen. En ja ook met dit model blijft het mogelijk foute beslissingen te maken, maar is dat niet menselijk?
Dat is helemaal geen probleem. De beloning van gewone werknemers is gekoppeld aan de resultaten van hun arbeid en die is vaak redelijk constant. Dus maakt het bedrijf verlies of winst: de beloning blijft gelijk. Die arbeider heeft daar ook helemaal geen invloed op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef dotCommunism het volgende:
Met personeel bedoel je dus: de bestuurders. De gewone werknemers zien er echt geen cent van hoor. En daar ligt het probleem.
Wat wou je dan impliceren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook met geen woord gerept over het bonussenbeleid.
Het probleem van veel mensen is dat ze nauwelijks mogelijkheden hebben om te vertrekken... Maar als jou het lukt zonder talenten: good for you! Ik hoop dat je elders vindt wat je zoekt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef Reya het volgende:
Daar staat tegenover dat ik geen enkel talent heb, en tevens aan het vertrekken ben.
Er is niks mis met bonussen. De hoge beloningen tonen echter aan dat men weer bezig is als vanouds. Dat betekent dat er niet goed is ingegrepen.quote:
Integendeel, de hoge beloningen tonen juist aan dat de bedrijven het weer goed doen en men weer bezig is met goed beleid. Dat opperde ik zelfs in m'n eerste post hierover al; "de markt corrigeert zichzelf weer."quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is niks mis met bonussen. De hoge beloningen tonen echter aan dat men weer bezig is als vanouds. Dat betekent dat er niet goed is ingegrepen.
Hoge beloningen hebben niets te maken met goed beleid. Dat heeft de crisis wel uitgewezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Integendeel, de hoge beloningen tonen juist aan dat de bedrijven het weer goed doen en men weer bezig is met goed beleid. Dat opperde ik zelfs in m'n eerste post hierover al; "de markt corrigeert zichzelf weer."
Enkel goed nieuws wanneer bedrijven weer meer winst maken.
Wel wanneer je de bonussen en salarissen koppelt aan (hier is 'ie weer hoor):quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoge beloningen hebben niets te maken met goed beleid. Dat heeft de crisis wel uitgewezen.
Hier is ie weer: de beurzen draaiden ook als een tierelier voorafgaand aan de collapse in 2008. Het zegt dus geen ene reet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel wanneer je de bonussen en salarissen koppelt aan (hier is 'ie weer hoor):
"De stijgende salarissen gaan hand in hand met de hogere winsten van vrijwel alle AEX-bedrijven."
Ja met die instelling kan je net zo goed de hele economie opdoeken zeg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier is ie weer: de beurzen draaiden ook als een tierelier voorafgaand aan de collapse in 2008. Het zegt dus geen ene reet.
De neo-cons hebben NL kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:33 schreef DS4 het volgende:
Korte termijn beleid om snel te scoren is vaak niet gunstig , zie bijvoorbeeld GM.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier is ie weer: de beurzen draaiden ook als een tierelier voorafgaand aan de collapse in 2008. Het zegt dus geen ene reet.
Nee, gewoon het karakter van de economie veranderen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja met die instelling kan je net zo goed de hele economie opdoeken zeg.
quote:http://www.rtl.nl/%28/fin(...)zakt-in-2010-CBS.xml
AMSTERDAM (Dow Jones)--In 2010 hadden Nederlandse huishoudens minder te besteden dan in 2009, na correctie voor inflatie kwam de daling van het beschikbaar inkomen uit op 1,4%, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek vrijdag.
Desondanks waren de consumptieve bestedingen van huishoudens volgens het statistiekenbureau 0,4% hoger. Tegen de inkomensdaling stond een stijging van de waarde van beleggingen en van hypothecaire schulden.
De afname van het beschikbaar inkomen komt onder meer door een sterke toename van de betaalde premies, vooral voor de zorgverzekeringen, aldus het CBS. Daarnaast nam de werkgelegenheid vorig jaar af.
Het financieel vermogen van huishoudens nam daarentegen toe met EUR85 miljard. Hiermee is binnen twee jaar de klap van de financiele crisis grotendeels teniet gedaan.
Ondanks dat huishoudens aandelen van de hand deden, was door het herstel op de financiele markten de waarde van hun aandelenpakket eind 2010 toch EUR13 miljard hoger dan een jaar eerder.
De beleggingsportefeuille die beheerd wordt door pensioenfondsen en levensverzekeraars werd vooral door gunstige koersontwikkelingen EUR85 miljard meer waard.
Tegenover de gestegen vorderingen stond een stijging van de hypothecaire schuld van EUR19 miljard tot EUR658 miljard. Dit is echter de laagste stijging sinds 1995.
De winst van niet-financiele bedrijven verbeterde flink. De nettowinst groeide met EUR29 miljard naar EUR109 miljard en is daarmee bijna terug op het niveau van 2008.
Ook de winsten van banken gingen in 2010 omhoog. De Nederlandse banken boekten EUR10,1 miljard winst. In 2008 leden ze nog EUR5,4 miljard verlies, terwijl ze in 2009 EUR1,2 miljard winst realiseerden. Dit werd onder meer veroorzaakt door grotere rentemarges, aldus het CBS
Begrijp ik nu goed dat in Brasschaat (e.o.) geen grootverdieners met Nederlandse roots wonen? Verhip, dan heb ik dat allemaal gedroomd. Mijn fout!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:13 schreef betyar het volgende:
Bullshit, de echt grootverdieners blijven lekker zitten in Nederland omdat het gewoon netjes is geregeld hier.
Bel jij even met De Jager? Die is nl. naar die miljarden op zoek in het buitenland. Vertel hem even dat hij zich heeft vergist...quote:Ook voor de grootverdieners. Waarom zijn al die miljarden van die mensen hier dan nog?
Er zijn verschillende redenen waarom mensen hier nog wonen. Maar ik vraag mij af of je mijn verhaal wel goed hebt gelezen... dat draait nl. om prijs/kwaliteitsverhouding. Natuurlijk was NL altijd duur, maar het was er prettig wonen. Dat klimaat is hard achteruit gegaan, met name deze eeuw.quote:Waarom wonen die mensen hier dan nog?
Heb je het nu over een DGA?quote:En dan praat ik niet over de "talenten" die zijn er genoeg in Nederland, alleen heeft het soms een ander naampje. De Belgie mensen, een huis met garage in Belgie BVBA'tje in Belgie minder belasting betalen als GDA maar vervolgens wel een bedrijfspand in het buitenland huren, (het liefst een gehuurd pand in Tilburg).
Fraude en belastingontwijking is niet hetzelfde. En die DGA's in België moeten daar gewoon echt wonen (want het lijkt erop alsof je verwijst naar het ontlopen van heffing over Box 2) en bepaald niet kort (minimaal 10 jaren).quote:in mijn ogen ben je dan net zo fout bezig als de immigranten die vertellen dat ze nog 5 kinderen in land van herkomst hebben zitten, en die ook moeten onderhouden. Maar dan is het als ondernemer opeens slim om van twee walletjes te eten.
Ik ken verdomd veel voorbeelden van mensen die vertrokken zijn en die geen enkele intentie hebben om terug te komen... Dus jouw idee klopt niet helemaal met de werkelijkheid. En nogmaals: Nederland WAS een mooi land om naar terug te keren... WAS...quote:Geloof mij de rijke mensen blijven gewoon hier, kijk naar Voorschrift, hij als succesvol zakenman ben toch maar weer terug gekomen, dadelijk gaat hij weer en over 3 jaar is ie weer terug. Of hij lult uit zijn nek en gaat helemaal niet weg en werkt gewoon achter een bureautje bij ABAB of zo en zit in de tijd van de baas zijn frustraties en dromen te uiten hier op fok.
Nee, jij leest slecht. Mijn ondernemingen verhuizen. Ik zou ook graag zelf verhuizen, maar mijn vrouw wil nu eenmaal dicht bij haar onderneming wonen omdat ze kinderen wil en de combinatie zorg/werk door afstand belemmerd zal worden.quote:En helaas zit het je net tegen omdat je vrouw haar onderneming niet opgeeft omdat ze eraan vast zit in Nederland. Dus jij beweert dat je vrouw haar onderneming niet staakt ondanks het feit dat jij met al je ondernemingen al in een vergevorderd stadium zit voor een leefbaarder klimaat, actief bezig bent om te verhuizen maar dat kan niet doorgaan terwijl zij er ook beter van wordt??Dat is de slechtste excuus die ik hier op Fok! heb gehoord.
Ja, naar een communistisch systeem waarin alles gecontroleerd word en gestuurd word, en daar ben ik pertinent tegen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, gewoon het karakter van de economie veranderen.
Nee, dan is je diefstal legaal.quote:
Het lijkt er alleen op dat jij uit de hoge beloningen de conclusie trekt dat er slecht beleid wordt gevoerd en dat is bepaald geen wet van Meden en Perzen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Hoge beloningen hebben niets te maken met goed beleid. Dat heeft de crisis wel uitgewezen.
Nee, Henk en Ingrid. Hand in hand met de SP en de PVV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De neo-cons hebben NL kapot gemaakt.
Er bestaan inderdaad maar twee opties. Ga lekker iemand anders bang maken met je communistische bullshitt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, naar een communistisch systeem waarin alles gecontroleerd word en gestuurd word, en daar ben ik pertinent tegen.
Exact, elke bewegingsvrijheid wordt ontnomen en als kers op de taart word er tegenwoordig met dedain gekeken naar ondernemerschap en jezelf op de kaart zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, Henk en Ingrid. Hand in hand met de SP en de PVV.
Hoe doe je dat, geld wat van jezelf is stelen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee, dan is je diefstal legaal.
Want Henk en Ingrid trekken aan de touwtjes?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, Henk en Ingrid. Hand in hand met de SP en de PVV.
Je maakt misbruik van infrastructuur waar je niet voor betaald.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, geld wat van jezelf is stelen?
Jij oppert hier dat het huidige systeem van beloningen en salarissen gebaseerd op bedrijfsprestaties wandaden zijn, wat wil je dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er bestaan inderdaad maar twee opties. Ga lekker iemand anders bang maken met je communistische bullshitt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |