Geen idee of sinds zondag " een tijdje " voor jou is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat me raden je bent man en staat al een tijdje droog ...
ja dat is een tijdjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of sinds zondag " een tijdje " voor jou is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn even wat opnames van Maik aan het maken als die z'n koffer en het briefje van Mo ontvangt in de geheime kamer.
ja bij mij owrden ze telkens weer zwart,,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen met het doorzetten van de streams?
Een reünie met alle oud bewoners op dit moment in het programma? Hmmmm..... Met z'n allen de stekker eruit trekken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Er gebeurt geen fok. Gelukkig zijn de ex-bewoners onderweg om er weer wat van te maken
het verschil tussen servio en maik niet kunnen zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn beelden van Servio in de 'dark'-room
Hier ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja bij mij owrden ze telkens weer zwart,,
pff irritantquote:
kijk ik vind je een klootzak maar sommige opmerkingen vidn ik eerlijk is eerlijk wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef waxmask het volgende:
"Extensions Cynthia veroorzaken stroomstoring SSTNL"
wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
het verschil tussen servio en maik niet kunnen zien![]()
het oog heeft ontslag genomen, die werkt harder dan de bewonersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Flashbox het volgende:
Hebben ze een nieuw knopje gevonden om het beeld sneller op zawrt te zetten in plaats van die sl
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Capaja het volgende:
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
7 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
zojuist op de twitter van sofia
Ik hoop dat ze Servia vergeten hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Capaja het volgende:
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
7 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
zojuist op de twitter van sofia
Jippie! Sofia weer terug! Dat wordt lachen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....
neeeeeeeeeeeeeee ! dat trek ik echt niet meer , die jankert met die zeikstemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....
k vin haar wel een schattige lieve stem hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Stability het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee ! dat trek ik echt niet meer , die jankert met die zeikstem
Joanna heeft een zeikstem, Moniek een zeurstem, Laura heeft veel stemmen maar heeft geen eigen geluidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
k vin haar wel een schattige lieve stem hebben
moniek heeft een zeikstem
Als volwassenen met elkaar praten is het niet netjes daar tussen te komen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
k vin haar wel een schattige lieve stem hebben
moniek heeft een zeikstem
script bespreken voor de volgende week?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen met het doorzetten van de streams?
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ben je blij dat sommige mensen weg zijn halen ze ze weer terug
heb jij gesmst?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!
Zo'n reünie verwacht je inderdaad op het einde, niet op driekwart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Een reünie met alle oud bewoners op dit moment in het programma? Hmmmm..... Met z'n allen de stekker eruit trekken?
tuurlijk niet, maar zat anderen welquote:
De verdwijning van Maik vind ik ook al zozo. De akties worden steeds zwakker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar zat anderen wel
En dat de stream nu iedere keer op zwart gaat zal wel zijn omdat ze aan het uitzoeken zijn welke stekker ze eruit moeten trekken. Of iemand heeft niet begrepen dat dat pas na donderdag magquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n reünie verwacht je inderdaad op het einde, niet op driekwart.
en wat dacht je van die puber opdrachtjes gisteren in de show dan? ik stond echt perplexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De verdwijning van Maik vind ik ook al zozo. De akties worden steeds zwakker.
Die van Geer was ook van het nivo likmevestje... viel me zwaar tegen van Fen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Stability het volgende:
[..]
en wat dacht je van die puber opdrachtjes gisteren in de show dan? ik stond echt perplex
alleen die voor gerard was leuk, maar die kwam dan ook rechtstreeks van fenneke
edit alleen stream 3 & 4quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
ja alles weer op SL???? had ik dat verdomme nog bijna gemist ook!!!
hahahaha fail !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is dat nieuwsbericht op de secretstory site er weer af dat er donderdag een reunie zal zijn?>
Genieten, die SL's lekker ff koffie met een bammetje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
Yep. Foutje, bedankt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is dat nieuwsbericht op de secretstory site er weer af dat er donderdag een reunie zal zijn?>
Donderdag? Waarom moeten ze er nu al wezen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ohh serieus ik snap van mezelf niet dat ik nog wil kijken.. Ik begin dit echt te haten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef bollokus het volgende:
KvdW lock omgewisseld kennelijkquote:
om te kijken wat nu juist niet!!!in mode isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of sinds zondag " een tijdje " voor jou is.![]()
![]()
Was vanmorgen nog een mannetje though idd, maar ik denk dat de meeste Laura-fans hier toch stiekum dames zijn.![]()
dies ook zwartquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef Misiuuu het volgende:
Doe dan ff stream 1 of 2 op de tv.. Domme mensen..
Nee hoor, meestal 1 dag lopen ze achter. Sommige dingen laten ze inderdaad zien van 2 dagen eerder. Na het weekend b.v. Gisterenavond zag je dingen van Laura haar verjaardag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
De bewoners zijn er nu al, maar dat kunnen ze dan pas donderdag uitzenden. Klopt wel ongeveer met het tempo wat ze nu ook hanteren.
Die daily is altijd 2 dagen later...
das mooi ....en nu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
weten jullie ook dat philip een hond had
die heette torda
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
weten jullie ook dat philip een hond had
die heette torda
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Oh, haha dacht dat die wel beeld hadden!
Server onderhoud om de bandbreedte te verbeteren denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn ze aan het kloten met de streams!
Wel een laffe actie om 1000 twitterposts te genereren ...krijgen we weer te horen dat er een enorme SST buzz isquote:Twitter:
TopDropje TopDropje
SERVIO HEB JIJ OOK AAN MIJN BINGOBAL GEZETEN #twitterbingo #sstnl r
quote:
het is de video clip van jij bent mijn neger , speciaal voor joquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
zap de neger wordt zo wel heel makkelijk. Of is dit in het kader: De neger, omdat het moet?
alleen al door mij natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef trollie67 het volgende:
ik schaam me eigentlijk kapot..dat ik na 2 jaar 6 dagen werken in de week een week vrij ben en deze onzin volg..maar het fok forum is zoooo leuk!!!!!!!!!!!!!!!tien keer beter als de serie zelf
No one cares.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef iwannabehigh het volgende:
daar was hij heel gek mee..wisten jullie dat al of heb ik een nieuw feit in de groep gegooid
waarom schamen? je leeft maar 1 keer, en je moet de dingen doen die je zelf leuk vindt. wat maakt jou die anderen nou uit, die het zogenaamd allemaal beter dan jij doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef trollie67 het volgende:
ik schaam me eigentlijk kapot..dat ik na 2 jaar 6 dagen werken in de week een week vrij ben en deze onzin volg..maar het fok forum is zoooo leuk!!!!!!!!!!!!!!!tien keer beter als de serie zelf
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet iemand of sharon nog met jo gesproken heeft vanmorgen ?
ja joanan heeft gezegd dat ze niet kon slapen vanwege de uitspraakquote:
doe is nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zouden de oud bewoners terugkomen voor de bruiloft van Alex en Laura?
De grootste en duurste ikkiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
ikke de mooiste, ikke de liefste ikke de knapste enz enz
okee thanx !! goed gezegd van sharon !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja joanan heeft gezegd dat ze niet kon slapen vanwege de uitspraak
sharon zei vervolgens dat is dan je eigen probleem meid
ik blijf bij me punt
toen liep joanna weer met tranen in haar ogen weg.
verder niet
nee ze komen terug om zo een beejte leven in de brouwerij te gooien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zouden de oud bewoners terugkomen voor de bruiloft van Alex en Laura?
dat is wss echt duur hahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
De grootste en duurste ikki
Dat merk van Aafke kende ze niet, was niet duur genoeg..
keertje op de mute knop duwen... problem solvedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef superkokje het volgende:
meer mensen zonder geluid op de streams
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef superkokje het volgende:
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:08 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom schamen? je leeft maar 1 keer, en je moet de dingen doen die je zelf leuk vindt. wat maakt jou die anderen nou uit, die het zogenaamd allemaal beter dan jij doen?
kzie alleen amaa zwart dus wees blijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef superkokje het volgende:
Dus het is niet echt uitgesproken hahaha Ik heb wel gelezen dat Jo wel 4/5 keer bij Sharon is geweest terwijl Sharon aan had gegeven er vandaag over te willen praten. Kan me voorstellen dat ze er zo zat van is dat niet meer te willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja joanan heeft gezegd dat ze niet kon slapen vanwege de uitspraak
sharon zei vervolgens dat is dan je eigen probleem meid
ik blijf bij me punt
toen liep joanna weer met tranen in haar ogen weg.
verder niet
Mooi gesproken, en leuk dat je het hier naar je zin hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hier
Ja, want dat waren allemaal lekker actieve mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee ze komen terug om zo een beejte leven in de brouwerij te gooien.
ze doen nl niks
ze liggen alle dagen op bed het enige wat eruit komt is ja en amen.
ze gaan tips geven hoe ze overkomen op tv wat er beter moet enz enz
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hier
Heb je ook meerdere persoonlijkheden net als Jo je komt nu ineens zo lief overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef iwannabehigh het volgende:
tja de één studeert ern de ander is een postbode van beroep
helemaal niks mis mee ook
volg wat je hart je zegt ..
hallooo lekker geslapen? dat is al gezegd we waren al op de hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
SST_Sofia SST Sofia
gaat et toch niet omquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, want dat waren allemaal lekker actieve mensen.
ik nie snap deesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:13 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
SST_Sofia SST Sofia
nee man ik ben alleen erg van de sarcasmequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heb je ook meerdere persoonlijkheden net als Jo je komt nu ineens zo lief over
Dat was ook het sst idee, je moet niet voor niets ook #sstnl opnemen, kunnen ze vanavond in de daily weer zeggen dat er een buzz is en dat het een trendingtopic is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
#twitterbingo is trending in Nederland.
Servio is goed bezig.
Sorry hoorquote:hallooo lekker geslapen? dat is al gezegd we waren al op de hoogte
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
ik vind twitter maar een zielig iets...continue tiepen wat en wanneer en waar je iets gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
ik vind twitter maar een zielig iets...continue tiepen wat en wanneer en waar je iets gaat doen
Dat weet niemand, kan elk moment. Misschien stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef raketevy het volgende:
goeiemiddag,
ik lees hier ergens dat ex-bewoners komen? weet iemand wanneer:$
Ik heb er ook niks mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
nah, ik vind sst meer dan genoeg...hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef danilel het volgende:
[..]
maar is wel leuk om anderen te volgen
jaaa..weet je..je studeert rechten zei je net...vanwege een complete ontziening op het werk...ik heb namelijk een herdsenschudding gehad van meer als een half jaar...daar voor vanwege overijverijgheid op het werk door me rug gegaan..een beroep gezocht dat ik toch iets kon bijdragen aan de maatschappij..en zal ik je wat verraden???die studentes die bij ons het weekend komen helpen..zijn diegene die de post laten staan omdat ze het schouwen van al de reklames en post..plus het slechte weer niet aan kunnen..,..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef iwannabehigh het volgende:
tja de één studeert ern de ander is een postbode van beroep
helemaal niks mis mee ook
volg wat je hart je zegt ..
Heb het ooit weleens gebruikt maar nu ben ik er helemaal klaar meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
darom kom hier je dus wel kijken en vragen wat er gebeurt is....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat is dit dan
dit isnog erger
typen wat anderen doen en daar lekker over oordelen
feitelijk gezien nog erger
dan moeten ze vooral zo doorgaan, dan haken er nog een heleboel af ook en blijven alleen laura's kleutertjes en oma's in het bejaardenhuis overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef sjaakspark het volgende:
Ze willen gewoon dat we donderdag massaal tv gaan kijken
En Maik gaat ze vertellen hoe dat moet, vandaar dat ze vandaag al in Portugal moeten zijn. Maik is niet zo snel nie.quote:
ik kom hier maar voor 1 ding.... en het is frappant doch een beetje begrijpelijk dat je het niet doorhebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
darom kom hier je dus wel kijken en vragen wat er gebeurt is....
ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
zelfs de stem is misselijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo: Ik denk dat de stem me niet meer mag. Ik heb al 4x aangebeld.
hahaha dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat mooi
twitter: ik ga poepen
foursquare: ik ben op de wc
facebook: oooo lekker gepoept
youtibe: kijk eens wat ik gepoept heb
Ja dat is Maik hij krijgt de stekker er niet uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef bollokus het volgende:
maar flikkert bij jullie stream 1 ook??
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat mooi
twitter: ik ga poepen
foursquare: ik ben op de wc
facebook: oooo lekker gepoept
youtibe: kijk eens wat ik gepoept heb
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja dat is Maik hij krijgt de stekker er niet uit.
Gaat lekker Flashback bekijken, zit niet zo amateuristisch in elkaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef sjaakspark het volgende:
Ze willen gewoon dat we donderdag massaal tv gaan kijken
hahaha vandaar het grote verlies van Nederlandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
wisten jullie dat joanna heeft geholpen bij de styling van sieneke tijdens het song festival
Mocht niet batenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
wisten jullie dat joanna heeft geholpen bij de styling van sieneke tijdens het song festival
heel interessant hoor ! heb je nog meer interessant nieuws? waar haal je het toch allemaal vandaan? highschool jokes?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
misschien moet hij de daily er dag makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gaat lekker Flashback bekijken, zit niet zo amateuristisch in elkaar.
ja flikkeren en regelmatig op zwart gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef bollokus het volgende:
maar flikkert bij jullie stream 1 ook??
klopt...begrijp ik niet..ik ben maar postbode en vermaak me met dit..maar jij!!!!!bent student in de rechten en wilt weten of er sex is geweest...en je vind joanna een leuk mensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik kom hier maar voor 1 ding.... en het is frappant doch een beetje begrijpelijk dat je het niet doorhebt
Dan had ie um nu toch ff te pakken! Alles zwart hiero!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
vandaar die oude kop van Sieneke.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef iwannabehigh het volgende:
mooi dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja flikkeren en regelmatig op zwart gaan
nee tis echt zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Stability het volgende:
[..]
heel interessant hoor ! heb je nog meer interessant nieuws? waar haal je het toch allemaal vandaan? highschool jokes?
k vind jou ook een leuk mens, nu blijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt...begrijp ik niet..ik ben maar postbode en vermaak me met dit..maar jij!!!!!bent student in de rechten en wilt weten of er sex is geweest...en je vind joanna een leuk mens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt...begrijp ik niet..ik ben maar postbode en vermaak me met dit..maar jij!!!!!bent student in de rechten en wilt weten of er sex is geweest...en je vind joanna een leuk mens
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
Excuus maar moet het vragen is maik er vandoor en waarom
ja hij is weg (missie?/regie?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
Ja hij is er vandoor en we weten niet waarom. Vannacht in zijn onderbroek vertrokken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
En waarom heeft ie Mo niet meegesleurdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
moet jij niet studeren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
en aafke heeft in de bijlmer gewoond en ging ook om met de bijlmerbitchez (die kennen jullie allemaal wel)
echt zo:)
Hopelijk permanent, maar niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trok
check sstnl site
Doen stream 3 en 4 het wel goed?quote:
neen die ken ik niet en wil ook niet kennen en eerlijk gezegd interesseert me dat niet....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
en aafke heeft in de bijlmer gewoond en ging ook om met de bijlmerbitchez (die kennen jullie allemaal wel)
nee..ik ben blij dat ik me zelf enigzins leuk vind...met een mooie relatie en hier relaxen met heel mooie lieve mensenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee tis echt zo
[..]
k vind jou ook een leuk mens, nu blij
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrijquote:
het gaat af en aan, zwart beeld, stotteren, geluid aan en uit..het is 1 grote puinhoopquote:
De Bijlmerbitches die ik ken zijn een stuk hygienischerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
neen die ken ik niet en wil ook niet kennen en eerlijk gezegd interesseert me dat niet....
ja dat roept nogwel wat vragen opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk permanent, maar niets is wat het lijkt
Wel zijn Guido Cynthia, Sofia en Jurien onderweg naar Portugal!
zo te zien aan de streams, stekker er uit stekker er in, tis onduidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat roept nogwel wat vragen op
en what the fuck zijn ze allemaal aan het doen bij net5
verman je dan, dat doen postbodes ook als het slecht weer isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrij
plus ik kan me er niet toe zetten.. dat is eigenlijk mijn grote probleem.
je bent een probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrij
plus ik kan me er niet toe zetten.. dat is eigenlijk mijn grote probleem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trok
check sstnl site
Ach veel mis je nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
het gaat af en aan, zwart beeld, stotteren, geluid aan en uit..het is 1 grote puinhoop
Het budget er doorheen branden voor het te laat is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat roept nogwel wat vragen op
en what the fuck zijn ze allemaal aan het doen bij net5
zijn ballen waren al gekneusd en toen ging het ook nog mis met zijn staafje was klem komen te zitten in het sleutelgat. Nu voor reconstructie naar de Moeder van Joanna gestuurd, die er de ballen verstand niet van heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Stability het volgende:
[..]
verman je dan, dat doen postbodes ook als het slecht weer is
En ze is blond. En soms een beetje druk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..ik ben blij dat ik me zelf enigzins leuk vind...met een mooie relatie en hier relaxen met heel mooie lieve mensen
De Valsche bek-stekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
hahahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zijn ballen waren al gekneusd en toen ging het ook nog mis met zijn staafje was klem komen te zitten in het sleutelgat. Nu voor reconstructie naar de Moeder van Joanna gestuurd, die er de ballen verstand niet van heeft.
er zijn topics over elke deelnemer, als je daar al je "nieuwtjes" eens lekker ingooidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
nah het maakt niet uit, ik moet toch straks weg...ff in badje voor die tijd en dan is het gaan met die banaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach veel mis je niet
Ws. zijn ze bezig met onderhoudswerkzaamheden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zijn ballen waren al gekneusd en toen ging het ook nog mis met zijn staafje was klem komen te zitten in het sleutelgat. Nu voor reconstructie naar de Moeder van Joanna gestuurd, die er de ballen verstand niet van heeft.
ja Maik is weg... waarom, hij wil liever zich aanmelden bij FOK. Hoeft ie niet te praten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
het zal toch niet waar wezen he hahahaa dan kan je me opvegen......... en Jankie jankie niet verdrietig???/
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Stability het volgende:
[..]
Ze was even verdrietig maar dankzij peptalk van Jo gaat het weer een stuk beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
het zal toch niet waar wezen he hahahaa dan kan je me opvegen......... en Jankie jankie niet verdrietig???/
Ik heb een groot hart dus Heet ik hem wel even welkomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef wildstar het volgende:
[..]
ja Maik is weg... waarom, hij wil liever zich aanmelden bij FOK. Hoeft ie niet te praten.
ohhh hou op...als ik aan de afgelopen 2 winters denk krijg ik pijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef wildstar het volgende:
[..]
ja Maik is weg... waarom, hij wil liever zich aanmelden bij FOK. Hoeft ie niet te praten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ohhh hou op...als ik aan de afgelopen 2 winters denk krijg ik pijn
dan zal ie wel weer op de zolder wonen voor een paar daagjes, wat een kutprog. eigenlijk, las het vluchtig, dacht HUH Maikquote:
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik tegen de Stem: "Stem doe je zender goed!!!"
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb een groot hart dus Heet ik hem wel even welkom
ze is schijnbaar vannacht wel heel verdrietig geweest......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal ie wel weer op de zolder wonen voor een paar daagjes, wat een kutprog. eigenlijk, las het vluchtig, dacht HUH Maikmaar als natte doos niet verdrietig is en er niet over loopt te zeiken worden we weer als Kleuters gezien en denken ze dat we in hun spelletjes trappen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Maik eruit en Dennis erin daar heb ik wel vrede mee.
Owhnee dan wordt het helemaal de JO showquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
lol welke dennis?? jo der dennis of dennis BBquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
JO met de BLAUWE OGEN show jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Owhnee dan wordt het helemaal de JO show
Dat was grotendeels gelocked, heb toch het idee dat Monique doorheeft dat dit tijdelijk is en Maik wederom in de geheime kamer zitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is schijnbaar vannacht wel heel verdrietig geweest......
helemaal waar he? drom ben ik ook een horecavrouwquote:
Van Jo natuurlijk vrachtwagen mee en zo die spullen in het huis donderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Owhnee dan wordt het helemaal de JO show
had ze ff door moeten trekken dan naar vandaag, las vanmorgen vluchtig was hele lange SL, ach als hij maar zijn badjas voor haar achter gelaten heeft kan ze hem nog ff lekker ruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is schijnbaar vannacht wel heel verdrietig geweest......
echt niet, geen behoefte aan een spermafontein in die nepbek van Joanna, want voor haar klitje heeft ze Budha.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
dat sowieso !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh ik heb liever dat ze donderdag gaat
Dat was nou net het enige voordeel wat ik er in zag... die badjas niet meer aan de ontbijttafelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ze ff door moeten trekken dan naar vandaag, las vanmorgen vluchtig was hele lange SL, ach als hij maar zijn badjas voor haar achter gelaten heeft kan ze hem nog ff lekker ruiken
dat is geen echt horeca dierquote:
nee hoor Maik stop de bingo ballen bij stervio in z'n reetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was grotendeels gelocked, heb toch het idee dat Monique doorheeft dat dit tijdelijk is en Maik wederom in de geheime kamer zit.
oke dan ben je mijn vriendjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is geen echt horeca dier
DAt ben je pas als je van jongs af aan je hart gegeven hebt aan het vak
LOL dan denkt ze straks nog dat ze het huis der geheimen heeft gewonnen, zo dom schat ik haar inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef shomila het volgende:
[..]
Van Jo natuurlijk vrachtwagen mee en zo die spullen in het huis donderen.
ze heeft dus geen thuis meer, dat word het huis van mamaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef bergenzand het volgende:
Mo mag van mij ook wel gaan..
Jo schrikt zich toch dood als ze thuis komt...
nou dat vind ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef raketevy het volgende:
[ afbeelding ]
hier lijkt die mo ook wel op zeg
bettie breipenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhh Beppie breipen heeft een campagne opgezet
lol wonen, werken en leven met der beste vriendin wat wil ze nog meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft dus geen thuis meer, dat word het huis van mama
vier rondjes rond de kerk? Ronde van Chaam voor Secret Secret dombo;squote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhh Beppie breipen heeft een campagne opgezet
moo dr ogen zijn tatoeage en de haar is blond gemaakt....plus..ze heeft een batterij in dr lijf wat spreekpoppen ook hebben...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou dat vind ik niet
mo is veel echter en mooier.. deze is neppp plus die wenkbrauwen zwart en ahar blond.. not done
Herstel Beppie he, ze heet Beppie Breipen en soms (als ze haar best doet) heet ze Stientje Sorboquote:
jaloezie heerstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
moo dr ogen zijn tatoeage en de haar is blond gemaakt....plus..ze heeft een batterij in dr lijf wat spreekpoppen ook hebben...
mmmmmmmmmm mmmmmmmquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef mangalie het volgende:
Gadver Jo dit is echt erg![]()
![]()
En het begripvolle gekreun van Lau erbij
Tsja, als kind van een prostituee moet je wat hè?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef knagsje het volgende:
is weer eens wat anders dan het slijk waar ze uitgetrokken is
Ze is knettergek die Jo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef mangalie het volgende:
Gadver Jo dit is echt erg![]()
![]()
En het begripvolle gekreun van Lau erbij
Jo vanaf nu krijg je een nieuw geheim, je bent dakloosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft dus geen thuis meer, dat word het huis van mama
jaa..barbie en kenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ze lijkt hier op iemand uit de jaren 80 ofzo met dat kapsel enz
laura is hier wel mooi
je vergeet de neptietenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
moo dr ogen zijn tatoeage en de haar is blond gemaakt....plus..ze heeft een batterij in dr lijf wat spreekpoppen ook hebben...
vind ik nou nergens op slaan he, en wie zegt dat haar moeder dat beroep uitoefende.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als kind van een prostituee moet je wat hè?
Vreselijk wijf is het. Zelfs saaie Laura komt haar bed uit.
als je dat flilmpje op de sst site bekijkt zie je echt over-actingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was grotendeels gelocked, heb toch het idee dat Monique doorheeft dat dit tijdelijk is en Maik wederom in de geheime kamer zit.
Heulen met de duivel hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als kind van een prostituee moet je wat hè?
Vreselijk wijf is het. Zelfs saaie Laura komt haar bed uit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef bergenzand het volgende:
[..]
lol wonen, werken en leven met der beste vriendin wat wil ze nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |