nee tis echt zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Stability het volgende:
[..]
heel interessant hoor ! heb je nog meer interessant nieuws? waar haal je het toch allemaal vandaan? highschool jokes?
k vind jou ook een leuk mens, nu blijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt...begrijp ik niet..ik ben maar postbode en vermaak me met dit..maar jij!!!!!bent student in de rechten en wilt weten of er sex is geweest...en je vind joanna een leuk mens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt...begrijp ik niet..ik ben maar postbode en vermaak me met dit..maar jij!!!!!bent student in de rechten en wilt weten of er sex is geweest...en je vind joanna een leuk mens
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trokquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
Excuus maar moet het vragen is maik er vandoor en waarom
ja hij is weg (missie?/regie?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
Ja hij is er vandoor en we weten niet waarom. Vannacht in zijn onderbroek vertrokken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
En waarom heeft ie Mo niet meegesleurdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
moet jij niet studeren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
en aafke heeft in de bijlmer gewoond en ging ook om met de bijlmerbitchez (die kennen jullie allemaal wel)
echt zo:)
Hopelijk permanent, maar niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trok
check sstnl site
Doen stream 3 en 4 het wel goed?quote:
neen die ken ik niet en wil ook niet kennen en eerlijk gezegd interesseert me dat niet....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
en aafke heeft in de bijlmer gewoond en ging ook om met de bijlmerbitchez (die kennen jullie allemaal wel)
echt zo:)
nee..ik ben blij dat ik me zelf enigzins leuk vind...met een mooie relatie en hier relaxen met heel mooie lieve mensenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee tis echt zo
[..]
k vind jou ook een leuk mens, nu blij
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrijquote:
het gaat af en aan, zwart beeld, stotteren, geluid aan en uit..het is 1 grote puinhoopquote:
De Bijlmerbitches die ik ken zijn een stuk hygienischerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
neen die ken ik niet en wil ook niet kennen en eerlijk gezegd interesseert me dat niet....
ja dat roept nogwel wat vragen opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk permanent, maar niets is wat het lijkt
Wel zijn Guido Cynthia, Sofia en Jurien onderweg naar Portugal!
zo te zien aan de streams, stekker er uit stekker er in, tis onduidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat roept nogwel wat vragen op
en what the fuck zijn ze allemaal aan het doen bij net5
verman je dan, dat doen postbodes ook als het slecht weer isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrij
plus ik kan me er niet toe zetten.. dat is eigenlijk mijn grote probleem.
je bent een probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrij
plus ik kan me er niet toe zetten.. dat is eigenlijk mijn grote probleem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trok
check sstnl site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |