Nee hoor, meestal 1 dag lopen ze achter. Sommige dingen laten ze inderdaad zien van 2 dagen eerder. Na het weekend b.v. Gisterenavond zag je dingen van Laura haar verjaardag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
De bewoners zijn er nu al, maar dat kunnen ze dan pas donderdag uitzenden. Klopt wel ongeveer met het tempo wat ze nu ook hanteren.
Die daily is altijd 2 dagen later...
das mooi ....en nu?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
weten jullie ook dat philip een hond had
die heette torda
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef iwannabehigh het volgende:
weten jullie ook dat philip een hond had
die heette torda
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Oh, haha dacht dat die wel beeld hadden!
Server onderhoud om de bandbreedte te verbeteren denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn ze aan het kloten met de streams!
Wel een laffe actie om 1000 twitterposts te genereren ...krijgen we weer te horen dat er een enorme SST buzz isquote:Twitter:
TopDropje TopDropje
SERVIO HEB JIJ OOK AAN MIJN BINGOBAL GEZETEN #twitterbingo #sstnl r
quote:
het is de video clip van jij bent mijn neger , speciaal voor joquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Sjalalamantha het volgende:
zap de neger wordt zo wel heel makkelijk. Of is dit in het kader: De neger, omdat het moet?
alleen al door mij natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef trollie67 het volgende:
ik schaam me eigentlijk kapot..dat ik na 2 jaar 6 dagen werken in de week een week vrij ben en deze onzin volg..maar het fok forum is zoooo leuk!!!!!!!!!!!!!!!tien keer beter als de serie zelf
No one cares.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef iwannabehigh het volgende:
daar was hij heel gek mee..wisten jullie dat al of heb ik een nieuw feit in de groep gegooid
waarom schamen? je leeft maar 1 keer, en je moet de dingen doen die je zelf leuk vindt. wat maakt jou die anderen nou uit, die het zogenaamd allemaal beter dan jij doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef trollie67 het volgende:
ik schaam me eigentlijk kapot..dat ik na 2 jaar 6 dagen werken in de week een week vrij ben en deze onzin volg..maar het fok forum is zoooo leuk!!!!!!!!!!!!!!!tien keer beter als de serie zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |