Geen idee of sinds zondag " een tijdje " voor jou is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat me raden je bent man en staat al een tijdje droog ...
ja dat is een tijdjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee of sinds zondag " een tijdje " voor jou is.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn even wat opnames van Maik aan het maken als die z'n koffer en het briefje van Mo ontvangt in de geheime kamer.
ja bij mij owrden ze telkens weer zwart,,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen met het doorzetten van de streams?
Een reünie met alle oud bewoners op dit moment in het programma? Hmmmm..... Met z'n allen de stekker eruit trekken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Er gebeurt geen fok. Gelukkig zijn de ex-bewoners onderweg om er weer wat van te maken
het verschil tussen servio en maik niet kunnen zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn beelden van Servio in de 'dark'-room
Hier ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja bij mij owrden ze telkens weer zwart,,
pff irritantquote:
kijk ik vind je een klootzak maar sommige opmerkingen vidn ik eerlijk is eerlijk wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef waxmask het volgende:
"Extensions Cynthia veroorzaken stroomstoring SSTNL"
wie zijn dat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
het verschil tussen servio en maik niet kunnen zien![]()
het oog heeft ontslag genomen, die werkt harder dan de bewonersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Flashbox het volgende:
Hebben ze een nieuw knopje gevonden om het beeld sneller op zawrt te zetten in plaats van die sl
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Capaja het volgende:
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
7 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
zojuist op de twitter van sofia
Ik hoop dat ze Servia vergeten hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef Capaja het volgende:
Zo koffers om wisselen en dan gauw de anderen achterna from Miami to Portugal #sstnl
7 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
zojuist op de twitter van sofia
Jippie! Sofia weer terug! Dat wordt lachen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....
neeeeeeeeeeeeeee ! dat trek ik echt niet meer , die jankert met die zeikstemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn die hoer gaan we dus ook weer zien....
k vin haar wel een schattige lieve stem hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Stability het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeee ! dat trek ik echt niet meer , die jankert met die zeikstem
Joanna heeft een zeikstem, Moniek een zeurstem, Laura heeft veel stemmen maar heeft geen eigen geluidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
k vin haar wel een schattige lieve stem hebben
moniek heeft een zeikstem
Als volwassenen met elkaar praten is het niet netjes daar tussen te komen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
k vin haar wel een schattige lieve stem hebben
moniek heeft een zeikstem
script bespreken voor de volgende week?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen met het doorzetten van de streams?
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ben je blij dat sommige mensen weg zijn halen ze ze weer terug
heb jij gesmst?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!
Zo'n reünie verwacht je inderdaad op het einde, niet op driekwart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Een reünie met alle oud bewoners op dit moment in het programma? Hmmmm..... Met z'n allen de stekker eruit trekken?
tuurlijk niet, maar zat anderen welquote:
De verdwijning van Maik vind ik ook al zozo. De akties worden steeds zwakker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? hoe kakt een programma nog verder in dan het al doet? door diegenen er weer in te gooien die wij voor veel smsjes eruit hebben gegooid.!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar zat anderen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |