quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo; andere mensen worden wel heel erg gespaard in die rollercoaster.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus als 30-jarige met een kop van een bejaarde?
Ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het heel bizar, als dat blocnote echt uit Jo's la komt.
lag er wss nog van haar knutselopdracht. (ze wilde ooit hartjes knippen voor op mo's bed met lieve woordjes, 1e keer dat Maik genomineerd/ of weg was)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
laat mij lekker ouwehoerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
hey you have wel leestekens enzo das wel goed om te weten nu nog leren ze op een juist moment te gebruiken zodat je niet post met een hele woordenbrij waarvan de helft toch al onzin is en iemand die het leest zich afvraagt waarom lees ik dit in godsnaam toch en waarom kan die lul geen leestekens gebruiken dat dus snappie 200 procent fakking zekkuh
Ik kijk nergens meer van op. In CBML was er een kandidate die opeens de beschikking had over een ninja-pak en spuitbussen met verf om op een nachtelijke missie een scooter van een andere kandidaat te bekladden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
ze gaf als antwoord op karims idee, wacht maar... ik heb welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Toch is het echt waar. Ze zei direct dat ze potlood en papier had.Tsja, Jo hè?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn....alle streamers weer aan het gillenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken want ja Jo zou eens naar huis toe moeten hè?
Ja maar ja maar, moet ze wel een week wachten..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef Flashbox het volgende:
Snap die Mo echt niet, wat maakt ze zich druk. Het eerste weekend straks als ze weer thuis is, en ze is bezopen, laat ze zich door de eerste de beste die ze tegen komt weer naaien.
Ja en Joan die het nog beaamd alsof dat ook voor haarzelf geldt,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo; andere mensen worden wel heel erg gespaard in die rollercoaster.
Flauw argument, mooi doet niet ter zakequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
laat mij lekker ouwehoeren
OT
moniek is een heel mooie vrouw iemand vergeleek haar ent met een bejaarde
onzin
pure hollandse kop heeft ze
Ze kon toen toch ook meteen een hele brief schrijven aan Sophia....Jo mag nu eenmaal meer als Het Kindje Van God...hoelang streamen we nu al????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het echt waar. Ze zei direct dat ze potlood en papier had.Tsja, Jo hè?
vertrouwen moet je ook zeker niet doen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
hoe laat is maik weggegaan dan? ik snap er helemaal niets van
toch een missie denk ik ...want mo is niet hysterisch aan het doen. en als je weg gaat, denk je er toch minstens zelf aan om je spullen in te pakken en mee te nemen?
ik vertrouw het hele zaakie niet
dat hoort ze vanavond in de daily waar haar moeder aanwezig zal zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef iwannabehigh het volgende:
vind et trouwensniet kunnen dat ze joanan niet vertellen over dat haar vriend eht heeft uitgemaakt, dat hoort ze gewoon te weten vind ik .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |