Dus als 30-jarige met een kop van een bejaarde?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope, mijn vrouw is meer het figuur Mo, min de neptieten.
hahah ze moeten etook alemaal maar zelf wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en Mo had eerder kunnen bedenken dat Maik er ooit uit gaat en ze niet eeuweig kan blijven manipuleren met haar gejank
hoe moet je nu bewegen met een kunstlijf???ewn dat geld wel voor meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Mita het volgende:
Heeft al iemand gezien, dat Mo helemaal niks doet, en anderen voor haar karretje spant als er iets gedaan moet worden
Ik denk zelf: Maike weg, dus Jojanka veilig...... Sharon of Aafke exit...quote:
heerlijke tactiekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Mita het volgende:
Heeft al iemand gezien, dat Mo helemaal niks doet, en anderen voor haar karretje spant als er iets gedaan moet worden
hey you have wel leestekens enzo das wel goed om te weten nu nog leren ze op een juist moment te gebruiken zodat je niet post met een hele woordenbrij waarvan de helft toch al onzin is en iemand die het leest zich afvraagt waarom lees ik dit in godsnaam toch en waarom kan die lul geen leestekens gebruiken dat dus snappie 200 procent fakking zekkuhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
mijn hemel ik vind het echt heel sneu voor haar.. heel erg naar..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
dit hadden ze met alex moeten doen, gemiste kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |