Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet iemand of sharon nog met jo gesproken heeft vanmorgen ?
ja joanan heeft gezegd dat ze niet kon slapen vanwege de uitspraakquote:
doe is nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zouden de oud bewoners terugkomen voor de bruiloft van Alex en Laura?
De grootste en duurste ikkiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
ikke de mooiste, ikke de liefste ikke de knapste enz enz
okee thanx !! goed gezegd van sharon !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja joanan heeft gezegd dat ze niet kon slapen vanwege de uitspraak
sharon zei vervolgens dat is dan je eigen probleem meid
ik blijf bij me punt
toen liep joanna weer met tranen in haar ogen weg.
verder niet
nee ze komen terug om zo een beejte leven in de brouwerij te gooien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zouden de oud bewoners terugkomen voor de bruiloft van Alex en Laura?
dat is wss echt duur hahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
De grootste en duurste ikki
Dat merk van Aafke kende ze niet, was niet duur genoeg..
keertje op de mute knop duwen... problem solvedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef superkokje het volgende:
meer mensen zonder geluid op de streams
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef superkokje het volgende:
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:08 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom schamen? je leeft maar 1 keer, en je moet de dingen doen die je zelf leuk vindt. wat maakt jou die anderen nou uit, die het zogenaamd allemaal beter dan jij doen?
kzie alleen amaa zwart dus wees blijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef superkokje het volgende:
Dus het is niet echt uitgesproken hahaha Ik heb wel gelezen dat Jo wel 4/5 keer bij Sharon is geweest terwijl Sharon aan had gegeven er vandaag over te willen praten. Kan me voorstellen dat ze er zo zat van is dat niet meer te willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja joanan heeft gezegd dat ze niet kon slapen vanwege de uitspraak
sharon zei vervolgens dat is dan je eigen probleem meid
ik blijf bij me punt
toen liep joanna weer met tranen in haar ogen weg.
verder niet
Mooi gesproken, en leuk dat je het hier naar je zin hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hier
Ja, want dat waren allemaal lekker actieve mensen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee ze komen terug om zo een beejte leven in de brouwerij te gooien.
ze doen nl niks
ze liggen alle dagen op bed het enige wat eruit komt is ja en amen.
ze gaan tips geven hoe ze overkomen op tv wat er beter moet enz enz
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef trollie67 het volgende:
[..]
niemand..en dank voor het opkomen net voor mij als postbode...ik hou van me werk,lever iets bij en hoef geen sportschool te betalen...auch auch..me spieren....maar na gemiddelt 5 of 6 uur lopen 6 keer in de week ga ik nu echt alles voelen...en dit forum is lachen,,,,heerlijke onspanning en zo veel leuker als neplog of facebook..het valt me op dat ook mensen die niet mee elkaar eens zijn hier wonderbaarlijk heerlijk mee elkaar kunnen opschieten..daar hou ik van..het is gezellig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |