nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrijquote:
het gaat af en aan, zwart beeld, stotteren, geluid aan en uit..het is 1 grote puinhoopquote:
De Bijlmerbitches die ik ken zijn een stuk hygienischerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
neen die ken ik niet en wil ook niet kennen en eerlijk gezegd interesseert me dat niet....
ja dat roept nogwel wat vragen opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hopelijk permanent, maar niets is wat het lijkt
Wel zijn Guido Cynthia, Sofia en Jurien onderweg naar Portugal!
zo te zien aan de streams, stekker er uit stekker er in, tis onduidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat roept nogwel wat vragen op
en what the fuck zijn ze allemaal aan het doen bij net5
verman je dan, dat doen postbodes ook als het slecht weer isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrij
plus ik kan me er niet toe zetten.. dat is eigenlijk mijn grote probleem.
je bent een probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel mar ben vandaag vrij
plus ik kan me er niet toe zetten.. dat is eigenlijk mijn grote probleem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maik is weg... waarom nog niet duidelijk, volgens een brief omdat hij het niet meer trok
check sstnl site
Ach veel mis je nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef Stability het volgende:
[..]
het gaat af en aan, zwart beeld, stotteren, geluid aan en uit..het is 1 grote puinhoop
Het budget er doorheen branden voor het te laat is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat roept nogwel wat vragen op
en what the fuck zijn ze allemaal aan het doen bij net5
zijn ballen waren al gekneusd en toen ging het ook nog mis met zijn staafje was klem komen te zitten in het sleutelgat. Nu voor reconstructie naar de Moeder van Joanna gestuurd, die er de ballen verstand niet van heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
Excuus maar moet het vragen is maik er vandoor en waarom
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Stability het volgende:
[..]
verman je dan, dat doen postbodes ook als het slecht weer is
En ze is blond. En soms een beetje druk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..ik ben blij dat ik me zelf enigzins leuk vind...met een mooie relatie en hier relaxen met heel mooie lieve mensen
De Valsche bek-stekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja dat is Maik hij krijgt de stekker er niet uit.
hahahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zijn ballen waren al gekneusd en toen ging het ook nog mis met zijn staafje was klem komen te zitten in het sleutelgat. Nu voor reconstructie naar de Moeder van Joanna gestuurd, die er de ballen verstand niet van heeft.
er zijn topics over elke deelnemer, als je daar al je "nieuwtjes" eens lekker ingooidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef iwannabehigh het volgende:
en aafke heeft in de bijlmer gewoond en ging ook om met de bijlmerbitchez (die kennen jullie allemaal wel)
echt zo:)
nah het maakt niet uit, ik moet toch straks weg...ff in badje voor die tijd en dan is het gaan met die banaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach veel mis je niet
Ws. zijn ze bezig met onderhoudswerkzaamheden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zijn ballen waren al gekneusd en toen ging het ook nog mis met zijn staafje was klem komen te zitten in het sleutelgat. Nu voor reconstructie naar de Moeder van Joanna gestuurd, die er de ballen verstand niet van heeft.
ja Maik is weg... waarom, hij wil liever zich aanmelden bij FOK. Hoeft ie niet te praten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Toverheks het volgende:
Excuus maar moet het vragen is maik er vandoor en waarom
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
het zal toch niet waar wezen he hahahaa dan kan je me opvegen......... en Jankie jankie niet verdrietig???/
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Stability het volgende:
[..]
verman je dan, dat doen postbodes ook als het slecht weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |